Annappas kuulua

Anonyymi

Mikä yhteinen harrastus sulle sopisi ja mihin rahkeet riittäisi?

84

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiihtoon riittää rahkeet, pyöräily, kalastus, metsästys, shakki jne.

• Anonyymi

Niin ja marjastus tuosta unohtui...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja marjastus tuosta unohtui...

Sultahan löytyy hyöty että ruokailuun liittyvät harrasteet. Shakkia pelattaiskin useamman kerran viikossa, jippii.
        Voisitko mukautua mulle tärkeään joogaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sultahan löytyy hyöty että ruokailuun liittyvät harrasteet. Shakkia pelattaiskin useamman kerran viikossa, jippii.

Ei pelata shakkia on tyhmä peli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin sopeutua joogaan. Minua kiehtoo siinä jokin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän sitä sinun tarvi pelata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tarvii pelata jos oot tuota mieltä. Netissä voi pelata vastustajaa vastaan.
        Miksi sitten listasit shakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tarvii pelata jos oot tuota mieltä. Netissä voi pelata vastustajaa vastaan.
        Miksi sitten listasit shakin?

Nettishakki löytyy kohdasta Chess.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettishakki löytyy kohdasta Chess.

Sielläpä hyvinkin. Pelaatko sinäkin?

• Anonyymi

Tanssi? 🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿

• Anonyymi

Tanssihan on ihan huippua. Siinä jos missä lattarit sun muut tulisvat tutuiksi.

• Anonyymi

Sohvalla makaaminen kukkien kasvattaminen tv: n katseleminen
      Siinä tärkeimmät.

• Anonyymi

Kuntosali, lenkkeily, leffat. Mikä luetaan harrastukseksi?
      Helpompi luetella ne mihin en suostuisi: Laskettelu, laskuvarjohypyt, sukeltaminen.

• Anonyymi

Ei taida olla montakaan "tekemistä", joista ei voida käyttää harrastus- nimitystä.

• Anonyymi

Puutarhanhoito, ruuanlaitto, sulkapallo, keilailu, vaeltaminen, luontoretket, veneily ( mun kärsivällisyys ei riitä kalastukseen enkä halua käsitellä niitä) , leffat, kirjat, musiikki, keikat, kotoilu, matkailu. Siinäpä alkuun.

• Anonyymi

Kaikki käy ja rahkeet riittää

• Anonyymi

Arki ja ulkoilu, siinä meille yhteinen harrastus. Molemmat voi sitten paeta toista omiin harrastuksiinsa.

• Anonyymi

Pokka pitää sarjan katsominen.

• Anonyymi

Naku-uinti
      saappaanheitto, heitetään niin pitkälle kun vaan lähtee
      Erästys, karaistus ja vielä jos jaksaa niin polttopuut liiteriin kannetaan
      aamunsarastukseen näillä eväillä
      Kyllä näihin rahkeet riittänee

• Anonyymi

Vaihtoehto 2 jos rahkeet ei kuitenkaan riitä

Shakki ja matti
        Ikivanhat klassikot tyyliin matti ja teppo
        Pieruhuumori

Saisit kirjoittaa mun ystäväni kirjaan vastauksen siihen, mikä tämän kirjan omistaja on minulle.

• Anonyymi

Alkuun ajattelin satukirjan kirjoittamista. Sen jälkeen voisimme tehdä siitä laulun tai elokuvan, ellei peräti pelin. Raapustaisimme runon tahi isomman eepoksen. Leikkisimme satuolentojen kanssa auringon noususta auringonlaskuun. Hämäräpien hemmojen kanssa päivystäisimme yöllä. Siinä välissä tipauttaisimme kaffet jos toiset. Purisimme pähkinää ja siirtelisimme analyysejä. Rahkeet olisivat suurinpiirtein samat ja taitavasti osaisimme myös taikoa toisiimme rahkeita lisää. 🥰

• Anonyymi

Tässä oli kyllä kaikista mielenkiintoisin vastaus. -sivusta

• Anonyymi

Varmaan jotain nössöjä harrastuksia vain. Tiedoksi naiselle, en ole hurjapää ollenkaan.

• Anonyymi

Se on todella sääli sillä, kuten tiedät itse harrastan laskuvarjohyppyä, bejihypyn ohella. Haiden seassa käyn aina välillä uimassa ja leijonien kanssa otan välillä painit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on todella sääli sillä, kuten tiedät itse harrastan laskuvarjohyppyä, bejihypyn ohella. Haiden seassa käyn aina välillä uimassa ja leijonien kanssa otan välillä painit.

Mielestäni voisimme vaikka hyppiä ja uida pusukalojen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni voisimme vaikka hyppiä ja uida pusukalojen kanssa.

:D pusukalojen kanssa uiminen olisikin uutta.

• Anonyymi

Mä voisin mennä luontoon. Enemmän sellainen hyötyliikunta on mun juttu. En jaksa lähtee mihinkään hiihtelee. Vois se olla ihan kivaakin. Oon mä joskus käyny salillakin paljon, mut ei se oikein natsaa. Eläimistä tykkään kuka ei tykkäis. Joo ja hepoista oon joskus ratsastanut, mut en usko et se olis sen toisen juttu. Onkohan meillä yhteistä harrastusta pitäis varmaan kysyä siltä toiselta. Voi olla et mä vaa nysväisin kyljessä kiinni. Saisin jotain harrastuskohtauksia ja sit aina palaisin sohvalle.

• Anonyymi

Voihan sitä toki ratsastaa muullakin kuin hevosella. Mulla onkin hakusessa nainen joka rakastaa ratsastaa. Lähetyssaarnaus voisi myös olla kivaa.
        Ja koiran leikkiminen. Välillä voisi myös lusikoida.
        Tuossahan noita jo oli...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä toki ratsastaa muullakin kuin hevosella. Mulla onkin hakusessa nainen joka rakastaa ratsastaa. Lähetyssaarnaus voisi myös olla kivaa.

Hevosilla on mukavampi ratsastaa kun pääsee kovaa vauhtia eteenpäin hyvässä maastossa, varsinkin jos on sellainen hevonen joka tahtoo kiitää ja kovaa ja jolla on kuntoa ja voimaa pitää yllä pitkään kovaa vauhtia. Ja jota ei tarvitse ajaa koko aikaa eteen, joka on herkkä avuille, ettei tarvitse kuin kosketus kantapäillä varovasti, niin johan ampaisee vielä kovempaan kiitoon ja joka puolipidätteistä rauhoittuu hiljaisempaa tahtiin.
        Ei ole miestä sen voittanutta, vaan kakkoseksi jää. Tiedä sitten tulevasta. Laiska mies on se joka makaa ja odottaa kaiken tulevan naiselta, vähän niinkuin raakki hevonen, joka on laiska kun mikä, eikä edes kannukset tehoa raipasta puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako käyttää kannuksia ja raippaa tai ruoskaa? Niitä kaikkia?
        Kuolaimet suuhun? Kestääkö polvet ja selkä satulan ja ratsastajan kanssa?

• Anonyymi

Kuulepas ummeli tämäkiki asia...

• Anonyymi

Nyt kuules nötkötti, rupeen laittaa ruokaa.
      Palaillaan astialle..

• Anonyymi

tuohan meni juuri hankalaksi minulla on pyöratuoli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuohan meni juuri hankalaksi minulla on pyöratuoli

tuo mrni aivan oikein

• Anonyymi

Luonnossa liikkuminen ja retkeily,luontokohteisiin,kaupunkeihin ja nähtävyyksiin tutustuminen,esim. joka viikonloppu tai joka kuukausi joku uusi kohde kohteeksi....hiihtäminen,lenkkeily,juoksu,antiikki/kirpputorit/vanhat tavarat,elokuvat...siinäpä niitä :)

• Anonyymi

kuule sen voin sinulle luvata etta kyllä minulla vanhoja valokuvia loytyy vaikka kuinka paljon

• Anonyymi

varattu

• Anonyymi

🤔Minä haluaisin kerrata pakkoruåttia. Sanoja täytyy miettiä ja ääntäminen niin ja näin.😊

• Anonyymi

Kuntosalilla vois myös alkaa käymään miehen kanssa. Hän voisi olla mun ikioma personal trainer.

• Anonyymi

Pennin venytys. Eikä sekään ole oikeastaan harrastus vaan pakko.

• Anonyymi

Ei penniä kannata enää venyttää, ne on vaihdettu centteihin jo yli parikymmentä vuotta sitten.

• Anonyymi

Nukkuminen. Kaipaaminen on väsyttänyt minut.
      -mieheltä naiselle.🥱

• Anonyymi

Lusikassa nukuttais.🙂

• Anonyymi

Se olisi ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi ihanaa

No olisi! Sitä odotellessa...

• Anonyymi

Söpöö

• Anonyymi

Haluisin suudella miestä paljon ainakin aluksi. Katsella silmiin ja kysellä elämästään ja ajatuksistaan. Makoilla nenä kiinni hänen kainalossaan. Rakastella hellästi ja hitaasti. Mietitään sitten niitä harrastuksia vasta?

• Anonyymi

Tuo se onkin parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo se onkin parasta.

Niin, pääsisinpä sen hänen kanssaan.

• Anonyymi

Saunominen.

• Anonyymi

Toivottavasti et ole hän. En pidä saunomisesta. Matala verenpaine kun on.

• Anonyymi

Saunominen on erittäin hyvä harrastus.
      Kerran viikkoon.

• Anonyymi

Missä määrin saunominen lukeutuu harrastuksen piiriin? Tuon mukaan kaupassakäyntikin on harrastus!

• Anonyymi

Ehkä haravoiminenkin? 🤔

• Retkeily metsissä. kalastus, erämaamökkeily, ratsastus, raviurheilu, hevosvaellus, geokätkeily, suunnistus, tarkkuusammunta, kivien keräily (eri kivilajit ym.), korujen valmistus, käsitöiden tekeminen, askartelu ja näpertely, etsaus, vanhasta uutta tekeminen, yhdessä apua tarvitsevien ihmisten auttaminen, pyöräily, retkipyöräily, mökkeileminen. -> Valitse näistä kaikki tai raakkaa itsellesi sopivat. Voit myös itse ehdottaa itselläsi olevia harrastuksia. Näitä olen harrastanut.
      Yhteiset hellimishetket, grillailu, yhteinen ruoanvalmistushetki, yhteinen leipominen... jne. Metsästys tuli vielä mieleen, kun ei tiedä tulevasta ja siitä onko ruokaa tulevaisuudessa aina tarjolla, esim. talvella. (Jos Putler tekee Ukrainat Suomelle). Kesällä löytää aina syömistä luonnosta. Eli siis jos mies metsästää, voi ihan hyvin opettaa, kun tarkkuusammuntaa olen joskus harrastanut armeija-alueella, liittyen ampumasuunnistukseen.

• Continue...
        Laulaminen, soittaminen instrumenteilla. sienestys ja marjastus, taide, taiteen tekeminen, valokuvaus, kuvauskävely, kuvauspyöräily, joku hyvä elokuva joka kiinnostaa kumpaakin. Dokumentit ja luonto-ohjelmat, luonnossa (metsässä) tanssiminen, tähtien katselu selällään maaten pimeässä, esim korkealla kalliolla tai avarassa matalassa juuri ajetussa ruohikossa viltin päällä selällään maaten ja höpötellen kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä, vaihdellen mielipiteitä, toiveita ja tulevaisuuden suunnitelmia, missä esim. haluaisi nähdä itsensä esim. 10 vuoden päästä. Jos olisi tarpeeksi rauhallinen paikka, niin pusuteltais jne.
        Runokirjan tekisin ja laulujen sanoja.

• Anonyymi
        Vadelmakiisseli kirjoitti:

Continue...
        Laulaminen, soittaminen instrumenteilla. sienestys ja marjastus, taide, taiteen tekeminen, valokuvaus, kuvauskävely, kuvauspyöräily, joku hyvä elokuva joka kiinnostaa kumpaakin. Dokumentit ja luonto-ohjelmat, luonnossa (metsässä) tanssiminen, tähtien katselu selällään maaten pimeässä, esim korkealla kalliolla tai avarassa matalassa juuri ajetussa ruohikossa viltin päällä selällään maaten ja höpötellen kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä, vaihdellen mielipiteitä, toiveita ja tulevaisuuden suunnitelmia, missä esim. haluaisi nähdä itsensä esim. 10 vuoden päästä. Jos olisi tarpeeksi rauhallinen paikka, niin pusuteltais jne.

Ohhoh, nyt kuulostaa hyvältä. Taidat vaan harmillisesti olla nainen.

• Anonyymi

Continue...

Huh mikä litannia. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh, nyt kuulostaa hyvältä. Taidat vaan harmillisesti olla nainen.

Kyllä nainen olen ollut koko elämäni ja se jatkuu, eikä naisena oleminen harmita.

https://www.youtube.com/watch?v=d1NlAiTWNCI

• Anonyymi

Kyllä nainen olen ollut koko elämäni ja se jatkuu, eikä naisena oleminen harmita.

https://www.youtube.com/watch?v=d1NlAiTWNCI

Kyllä sen huomaa. Karmee akka olet tekstien perusteella mutta näkeehän se jo nikistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen huomaa. Karmee akka olet tekstien perusteella mutta näkeehän se jo nikistä.

Voitko täsmentää?
        Ihan tavallinen viesti on, mutta et näe malkaa omissa silmissäsi kun haukut naisia. Miksi olet vihainen naissukupuolisille? Onko sulla kaikki hyvin? Vai oletko juonut rähinäviinaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Laita ne tekstit esiin mitkä häiritsee niin katsotaan yhdessä mikä niistä tekee minusta karmeen. Nikki nyt sattui tulemaan siitä kun join vadelmakiisseliä ja mietin minkä nikin otan. Aika uusi nikki. Paljoa en ole ehtinyt kirjoitella. No, ei sitten millään tullut keksittyä mitään niin katselin litran purkkia ja ajattelin, no otetaan sitten vaikka se. Vadelmakiisselin maku on ainakin hyvä. Moni kakku päältä kaunis.
        Sinun haukkumisesi minua karmea akaksi laittaa miettimään, mikä sinulla oikeasti on hätänä. Onko sinulla itselläsi kaikki hyvin? Maailmassa ei pärjää jos alkaa haukkumaan tuntemattomia ihmisiä. Voipi jäädä lopulta ihan yksin. Voimia sulle.
        Kun ihmisellä on kaikki hyvin, niin hänen ei tarvitse olla muille katkera, vihainen, loukkaava, ym.

• Anonyymi kirjoitti:

Huh mikä litannia. :D

Siitä on varaa valita. Ei tosin kaikkea kerralla ehdi mitenkään.
        ;D

• Anonyymi

Viinan juonti.

• Anonyymi

Tulis pitkä lista, sillä paljon ei sellaista oo mistä en tykkää. Liikunta monessa muodossa: tanssi, kuntosali, hiihto, lenkkeily, luistelu, uinti, tennis, squash, koripallo, lentopallo, sulkapallo, jalkapallo (voisin opetella), jääkiekko (voisin opetella), retkeily, eräily muutenkin, marjastus, puutyöt, kokkikurssit, matkailu, vaikka oon nainen niin ei pitsinnypläykset ym, bänditouhut, musiikki ylipäätään….

• Anonyymi

Yhteinen harrastus kehittyy pikkuhiljaa, ellei suhde ole alunperin kehittynyt harrastuksen pohjalta.

• Anonyymi

Taustakirkujat ois nasta. Nykyajan hitchcock vain hieman kadoksissa.

• Anonyymi

Juokseminen😂sitä oon joskus jonkun kanssa harrastanut, viimeks toissapäivänä. Niin niin parasta.

• Anonyymi

Olitko takaa-ajettavana? Ei näy muita vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Tällaiset aloitukset kertoo millaista porukkaa täällä käy. Säälittäviä lähinnä!

• Anonyymi

Et kai sääli itseäsi, sillä käythän sinäkin täällä?

• Anonyymi

En nyt varsinaisesti etsi täältä harrastuskaveria. Siihen on ihan toisenlaiset kanavat kuin Tunne-palstat.

• Anonyymi

Aloittajakaan tuskin täältä ketään tositoimiin etsii. Vaikkakin oli itselle osuvia ja haasteellisia lajeja oikeanlaisen kanssa. Harrasteet alueittain ovat saavutettavissa aivan muualla.

• Anonyymi

Kun poistat moottorikulkuneuvostasi pakoputket ja katalysaattorin, niin kaikki kuulevat

• Anonyymi

Ehkä tennis varmaankin. Olen pelannut sitä useamman vuoden.

• Anonyymi

Hieno laji jota voi pelata läpi vuoden suomessakin.

• Anonyymi

♡♡♡

• Anonyymi

En kerro. En halua suhdettamme tähän touhuun. Tapasimme muualla, meidän yhteys ei tänne liity, olemme molemmat olleet tänne sidottuja. Suhteemme on kuitenkin vapaa tästä ja demoneista. Pahaa oloa olette saaneet aikaan, en usko että hänkään tästä hyvää on saanut. Ei ole minulta vienyt. Siksi hänestä pidän. Hyvityksenä touhuistanne voin ottaa vapauden tästä ja suhteen ilman tätä touhua. Emme ole velkaa ja muille meistä on viety enemmän kuin mikään ihmisarvo sallii. Jättäkää siis jo rauhaan.

• Anonyymi

Kukaan tervejärkinen ihminen ei eron takia, jossa molemmissa on vikaa, enemmän toisessa, ala vainoamaan ketään ihmistä. Kiroa häntä, hakkaa ja tee totaalista tuhoa hänelle koska hän on päättänyt jatkaa elämää ilman heitä, ja tehdä itselle hyviä muutoksia elämään. Se on sairasta, todella sairasta ja rikollista. Eikö kukaan ihminen ala erossa suunnittelemaan miten saisi toisen tuhottua, saada pidettyä hallinassa vielä eron jälkeenkin. Ymmärrätkö miten sairasta porukkaa olette. Mutta siksi se elämä niin vaikeaa onkin. Pitää muita hakata jotta saa itselle ja muutamalle muulle enemmän. Olette hyvin pahoja ja hyvin sairaista väkeä. Ei muuta.

• Anonyymi

Tsiisus sanon minä!
        Mitä nuo demonit tähän harrastusaiheeseen liittyy? Jos on paha olotila tai sellasen saa palstailusta, on parempi olla levittämättä törkyjä noin vuolaasti.

• Anonyymi

Harrastuksista mieluisin olisi urheilutapahtumien seuraaminen, ajan patinoimilla istuimilla ystävän kanssa viihtyy. Kesä helteillä yhteinen hetki, on tuiki tärkeä ja yhteyttä luova. Urheilutapahtumiin voisi matkustaa kävellen, jäätelöstä nauttien ja itikoita kaverin hiuksista hätistäen. Illalla tapahtuman jälkeen sopii yhteinen kahvihetki, makkaran jälkeen maistuu kahvi.

https://youtu.be/nMSY2yXjxOA

• Anonyymi

Tulisipa kesä ja kärpäset. Taitaa vaan kesän lämpö ja patinoimat penkit odottaa. Takatalvi tehnyt selvää, siltä tuntuu tähänkin aamuun vilkaisu.
        Kahvitus sopii moneen lähtöön. Yhtä lailla maistuvaa kuuman makkarankin jälkeen aamulla että illemmalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe