Onko jollakin kokemuksia Maikrahv-ravintolasta? Voiko suositella? Millaista ruokaa? Ruokalistan löysin kyllä netistä mutta onko paikka sellainen, että kannattaa mennä?
Vastaukset 4
- Käyn usein
Moi!
Ei ole Tallinnan halvin paikka, olen käynyt kolme kertaa, ruoka oli hyvää ja palvelu pelasi.
Viikonloppuisin kesällä on usein aika täysi, siellä käy jonkun verran ryhmiä, joten tee varaus. Heillä on myös terassi raatihuoneen torilla. Muista että ravintola on kellarissa, siinä katutasossa olevassa paikassa jonka nimeä en muista ei ole niin hyvää ruokaa... - Anonyymi00004
Kävin huhtikuussa perheryhmäni kanssa juhlistamassa 60 vuotishääpäiväämme. Meitä.oli 12 henkeä ja kaikki olimme tyytyväisiä saamaamme ruokaan ja erityisesti huomioivaan palveluun. Suosittelen lämpimästi
- Anonyymi00006
Suuresta rahasta jopa virolaiset suostuvat pokkuroimaan suomalaisten edessä.
- Anonyymi00005
Ei säväyttänyt, en suosittele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581