Kerrostalon metallisten palo-ovien lukkojen murtaminen

Anonyymi

8

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuo näytä olleen kovin helppoa.

    • Anonyymi

      jos ovi olisi ollut takalukossa, eli lukon telki tuosta asennosta vielä tuuman karmin sisällä, eikä painettavissa sisään, millään vääntimellä, avaamatta olisi jäänyt.

      • Anonyymi

        On ollutkin. Tuossa on 4194 eikä 4190. 4194 takalukittuu suljettaessa aina eikä siinä ole päiväkäyttö/painiketoimintoa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollutkin. Tuossa on 4194 eikä 4190. 4194 takalukittuu suljettaessa aina eikä siinä ole päiväkäyttö/painiketoimintoa ollenkaan.

        Tuskin on ollut, karmi olisi kyllä vaurioitunut enemmän, tuo tuskin yhtään. Olen näitä asennuksia nähnyt, että rako on liian iso, eikä takalukitus toimi, kun kieli ei painu tarpeeksi syvään, laukaistakseen teljen.


    • Anonyymi

      Kyllähän kaiken vääntää jos voimaa ja vipuvartta on.

    • Anonyymi

      Ei palo-ovi ole mikään murtosuojaovi.

    • Anonyymi

      Alumiiniprofiiliovi kevyttelkilukolla nyt ei ole murtoturvallisuudeltaan kummoinen. Tuo teräsovi 4194:llä nyt on jo jotain, mutta kaikesta pääsee läpi jos tahtoa löytyy. Olen kuullut, että pankkeihin on murtauduttu ja että kassakaappejakin on joku murtanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1987
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1386
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1053
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1016
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      84
      966
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      827
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    Aihe