Sano kulta että kaipaat vielä

Anonyymi

Anna mulle vähän toivoa pipomies.

100

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaipaan naista, joka on osaa luistella..

• Anonyymi

En ole minä. En ole luistellut sitten ala-asteen.

• Anonyymi

Olemme olleet samoissa huoneissa, menneet samoista ovista sisään. Yhdessä katsoneet ulos ikkunasta, mutta vain toisemme nähneet. Pienestä hetkestä voi syntyä; maailman suurin ikävä. Ja maailman suurin ikävä on kaikki mitä voi vain olla.

💙💝

https://youtu.be/5ecmVQfbJb8

• Anonyymi

En tunnista itseäni tai häntä tuostakaan. Vääriä olette kaikki. Hän on poissa kenelle aloitus.

• Anonyymi

Sopii kylläkin aika moneen ihmiseen toi.
        Joku lisävihje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii kylläkin aika moneen ihmiseen toi.
        Joku lisävihje.

Tämä on sivusta. Ap ei kaipaa häneltä mitään, ei ole kaipaamani.

• Anonyymi

Pitää nukkua ensin.
      Öitä naiselle!

• Anonyymi

Hyvää yötä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Niin miksi pitää nukkua ensin? Mitä sitten? Toi sana "ensin" jäi häiritsemään. Mitä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin miksi pitää nukkua ensin? Mitä sitten? Toi sana "ensin" jäi häiritsemään. Mitä sitten?

Sitten vasta annan aloittajalle tunnisteen. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://m.youtube.com/watch?v=F1QWccPJGbg
        Laitatko viestiä palstan ulkopuolella toivottaen öitä?
        00:29?

Pyydät anonyymeiltä viestiä. Tuntemattomalta anonyymiltä.
        ps. 0:29 anonyymi meni jo nukkumaan, hei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä ole sellaista yhteyttä.

Millainen yhteys teillä sitten on?
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vasta annan aloittajalle tunnisteen. Öitä.

Ok, mutta aloittaja ei ole tuo jankkaaja. En tiedä mitä hän tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen yhteys teillä sitten on?
        Sivusta

Nuo 00:29 kommentti oli naiselta naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydät anonyymeiltä viestiä. Tuntemattomalta anonyymiltä.
        ps. 0:29 anonyymi meni jo nukkumaan, hei.

En mennyt vielä nukkumaan, menossa. t 00:29

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo 00:29 kommentti oli naiselta naiselle.

Aloituksessa luki selkeästi mies. Taitaa nyt muilla olla alkohoIin kanssa niitä ongelmia, vaikka mua syytettiin :) Olen ainoa selvinpäin täällä.

• Anonyymi

Hyviä unia.
      Katselin Beckin. 💫

• Anonyymi

Nuku hyvin becciseni. Itse suljin tvn jo ajat sitten.

• Anonyymi

Minäkin katsoin. Mikähän Beckille tuli? 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin katsoin. Mikähän Beckille tuli? 🙁

En tiiä. Toivottavasti selviää siitä.Hyvä näyttelijä.
        Nyt tuutimalullaa.
        🙁
        Kauniita unosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä. Toivottavasti selviää siitä.Hyvä näyttelijä.
        Nyt tuutimalullaa.
        🙁
        Kauniita unosia.

Mikä sille sitten tuli? Saattaisin muistaa. Nämähän on kai uusintoja mitä nyt katselette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sille sitten tuli? Saattaisin muistaa. Nämähän on kai uusintoja mitä nyt katselette?

Siitä Beckistä...Hän kaatui sinne parvekkeelle.
        En muista katsoneeni tuota jaksoa jos oli uusinta.
        Täälläpä oli ketju elänyt ihan omaa elämää...
        Mukavaa pyhäpäivää! ☀️

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aloitus mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus mieheltä

Ilmeisesti päähinettä käyttävältä sellaiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus mieheltä

aloitus on naiselta. Miksi intät pyöreää suorakulmaksi päivittäin? Minua ei kiusaamisesi haittaa. Säästä se niihin pikkutyttöihin.

• Anonyymi

Kuka sun kulta on? Jotain enemmän kerro.

• Anonyymi

En minä jaksa. Suurin osa jotain holhouksen alaisia jutuista päätellen.

• Anonyymi

Kyllä osaatkin olla IHANA nainen!!! Tajusin yöllä monta asiaa, joita on ollut varmaan Sulta viesteissä. Täytyy kysyä, kun F2F ollaan, osuinko oikeaan mietteisäni.

Tuisitko, Sinä rakas, ensi keskiviikkona aamulla (6.4.-22) samaa kautta kuin silloin yhden kerran, kun sanoin Sinulle jotain? Haluaisin sanoa jotain täysin minulta henkilökohtaista Sinulle ja lupaan, että ei vie kauan aikaasi. Ehdit kyllä ajoissa jatkaa päämäärääsi sitten.

On tässä niin hirveä ikävä ja halipula Sinua kohtaan, että jotain täytyy tehdä oikeasti tai muuten, jos ei kuolo nyt niin ainakin 💔-surut vie mennessään. Ei auta lääkärissä käynti ja otettu lääke!

Rakastan Sinua! 💘

-Oikea pipomiehesi (tiedät varmasti!) 😘

• Anonyymi

Tuskin tietää nimesi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tietää nimesi??

Ja ihan SATAVARMASTI... olet VÄÄRÄSSÄ, ettei hän tietäisi nimeäni! Taitaapi tietää kaikki 3 nimeäni sukunimen lisäksi. Revipä siitä. 😜

-Oikea pipomies (hänelle!)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan SATAVARMASTI... olet VÄÄRÄSSÄ, ettei hän tietäisi nimeäni! Taitaapi tietää kaikki 3 nimeäni sukunimen lisäksi. Revipä siitä. 😜

-Oikea pipomies (hänelle!)

Tiedän hänen nimensä. Kaikki 3. t. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän hänen nimensä. Kaikki 3. t. ap

Nyt vasta luin tuon pitkän kommentin tuolta mieheltä. Hän ei kyllä ole kukaan. :) t. ap

• Anonyymi

Mihin aikaan pitäisi tulla vastaan tai ohitse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin aikaan pitäisi tulla vastaan tai ohitse?

Eiköhän tuo troIIaus ollut naiselta kun oikein mietit tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo troIIaus ollut naiselta kun oikein mietit tarkemmin.

No eiköhän kun noin manipuloit ja ohjailet ollut mieheltä kumminkin kun tarkemmin miettii…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän kun noin manipuloit ja ohjailet ollut mieheltä kumminkin kun tarkemmin miettii…

Sulle onkin tärkeintä että kukaan ei saa olla sitä mitä väittää olevansa. Joku pakkomielle sulla nyt vaan on ja se on sekä lääketieteellisesti että yhteiskunnallisesti aika kiehtovaa miten tänne ihmiset koukuttaa itsensä ja rakentaa pakkomielteensä. En ole kukaan noista, sivusta tämä.

• Anonyymi

Pipomies tykkää --> sinusta nainen. Pipo on päässä pakkasella, kun hankia hiihtelen.

• Anonyymi

Voih, kyllä tälle pitää nostaa pipoa ja kumartaa! On niin oikein osuva kommentti. Kiitos! 🙂

• Anonyymi

Samoin itselläni. Kyllä se lämmittää rakas.

• Anonyymi

Martin Beck.

Pipomies

• Anonyymi

Parhaita sarjoja Beck.

• Anonyymi

Minä katselin jo edellisellä kierroksella. En ole nyt uusintoja enää katsellut. En vaan millään muista, että hän olisi pipoa käyttänyt.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Enpä kuuntelekaan kun en nyt jaksa tähän jäädä. Lukaisin vaan pari kommenttia.
        Kivaa sunnuntaita kaikelle kansalle.

• Anonyymi

Kenelle. 😌🤔

• Anonyymi

Pipot on kivoja kylmässä kaikki käyttää kylmässä. En tiedä olenko mutta sinua rakastan.

• Anonyymi

Sehän on totta pakkasella kun ollaan. Kuulostat tosi herttaiselle :)

• Anonyymi

Kyllä näin naisena täytyy ihmetellä tällaisia aloituksia. Pipomies ja toivoa pitäisi antaa. Yksi sekoilee tunnistaneensa varmasti ja höpisee jostain kolmesta nimestä sukunimen lisäksi. Joo aivan varmasti tunnistaa, se on varmaan joku Johannes tai Paavali tai mitä näitä nyt onkaan.

Vähän hei valoja päälle ja kivaa päivää!

• Anonyymi

Näiden tarkoitus onkin nostaa sinut jalustalle ja saada sinut tuntemaan itsesi suureksi ja mahtavaksi. On sunlaisilalkin joku paikka missä loistaa.
        Mikä sinunkaan itsetuntoasi nostaisi siivooja tai kaupan myyjä muu kuin muiden tyhmyys nettipalstolla.

Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.

(kuulostat tosi säälittävältä nostattaessasi itseäsi jonkun rakastuneen öisen kännisekoilun johdosta.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näiden tarkoitus onkin nostaa sinut jalustalle ja saada sinut tuntemaan itsesi suureksi ja mahtavaksi. On sunlaisilalkin joku paikka missä loistaa.
        Mikä sinunkaan itsetuntoasi nostaisi siivooja tai kaupan myyjä muu kuin muiden tyhmyys nettipalstolla.

Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.

(kuulostat tosi säälittävältä nostattaessasi itseäsi jonkun rakastuneen öisen kännisekoilun johdosta.)

Aivan just joo terve, jatkan töitäni joka paikan höylänä.

Oikein rakkaudellista päivää pipomiehelle ja sen kaipaajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan just joo terve, jatkan töitäni joka paikan höylänä.

Oikein rakkaudellista päivää pipomiehelle ja sen kaipaajalle.

Muista pestä se vessa myös. Älä toivottele mitään hyvää samalla kun loukkaat muita. Päskänäämä!

• Anonyymi

Mikä tuossa nyt noin pisti sinut ihmettelemään? Mies on ihana ja olen häneen rakastunut, Oletin hänen yhteen aikaan täällä käyvän. Toivon sitä edelleen. Miksi en kirjoittaisi hänelle noin? Älä puutu näihin. Minä teen ihan mitä minä haluan eikä teillä anonyymeilla ole siihen nokan koputtamista. En ole mitenkään tyhmä nainen. Sitä et voi tulla väittämään. Olen rakastunut, enkä siksi ihan fiksuimmillani.

Ja kyllä, pipopää on mun joku päivä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.” Niin, varsinkaan ei tarvitse nostattaa provojen avulla itseään, että tuskin kukaan noin hassu on täällä tai muualla eli jos vähän päivittäisit tähän päivään siinä mielessä, en sano tätä pahalla ja jos sanoisin sen kyllä huomaisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa nyt noin pisti sinut ihmettelemään? Mies on ihana ja olen häneen rakastunut, Oletin hänen yhteen aikaan täällä käyvän. Toivon sitä edelleen. Miksi en kirjoittaisi hänelle noin? Älä puutu näihin. Minä teen ihan mitä minä haluan eikä teillä anonyymeilla ole siihen nokan koputtamista. En ole mitenkään tyhmä nainen. Sitä et voi tulla väittämään. Olen rakastunut, enkä siksi ihan fiksuimmillani.

Tunnisteet vähän ontui, mutta voihan se tietysti olla, että toisenne niistä tunnistatte. Mistä näistä tietää, kuka ei olis joskus ollut rakastunut. Eipä sillä... jatkakaa... ei se mun päivää pilaa. Täytyy varmaan mennä peseen vessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.” Niin, varsinkaan ei tarvitse nostattaa provojen avulla itseään, että tuskin kukaan noin hassu on täällä tai muualla eli jos vähän päivittäisit tähän päivään siinä mielessä, en sano tätä pahalla ja jos sanoisin sen kyllä huomaisit.

sönköti sönköti vaan, en jaksa enää lukea sinua pätijä. Jätin väliin tällä kertaa looseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sönköti sönköti vaan, en jaksa enää lukea sinua pätijä. Jätin väliin tällä kertaa looseri.

Pidä lippu korkealla 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan noin höyrähtänyttä haluaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan noin höyrähtänyttä haluaa!

Varmasti haluaa, mutta yksi vaan mut saa :)

• Anonyymi

Kyllä minä sinulle nainen toivoa vielä annat. Olisitko ottanut minut samalla? :)

• Anonyymi

Otan sut ja piposi haluan myöl. Nukun jatkossa se tyynylläni enkä koskaan sitä pese :)

• Anonyymi

Olet sellainen nainen kenet ottaisin miten päin vaan enkä irti päästäisi.
      Ei vaan meinaa rohkeus riittää. Auta mua nainen. :)

• Anonyymi

Tietysti autan, yhdessä tää hoidetaan eikä erikseen..mutta irl. Näistä mustamaalajista on päästävä jo.

• Anonyymi

Pipoään kaipaaja on trolli tai sitten vain ilkeä roikottaja. Luultavimmin molempia, saa tyydytystä kiusaamisesta.

• Anonyymi

Eiks esimerkiksi naisen esittäminen netissä täytä kaikki mainitut kriteerit?

• Anonyymi

Ihana olet itse. Rakastan sua pipopää. t yks ap vaan :)

• Anonyymi

Ei pitää vaan *pistää*. siinä se selvennystä apukoulun käyneille palstaharpuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana olet itse. Rakastan sua pipopää. t yks ap vaan :)

Poistivat sun viestin, mutta ehdin nähdä sen ihana. Kiitos kun puolustit. Vaikka ei mua nuo naiset haittaa yhtään, en kaipaa heitä enkä oo täällä heidän takia.. rakas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistivat sun viestin, mutta ehdin nähdä sen ihana. Kiitos kun puolustit. Vaikka ei mua nuo naiset haittaa yhtään, en kaipaa heitä enkä oo täällä heidän takia.. rakas..

Tässä uudelleen: Pipopään kaipaaja on ihana nainen.
        Tässä lisäys: Kyllä täällä jokainen palstan lukija tietää kuka on se kiusaaja ja kuka ei.
        T: yks pipopää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä uudelleen: Pipopään kaipaaja on ihana nainen.
        Tässä lisäys: Kyllä täällä jokainen palstan lukija tietää kuka on se kiusaaja ja kuka ei.
        T: yks pipopää

Ihana olet. Sä vaan olet. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana olet. Sä vaan olet. :)

Mielenkiintoisia juttuja teillä;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sekopää toi ap, eli......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sekopää toi ap, eli......

Eipäs olekaan. Vaan normaali työssäkäyvä suomalainen nainen. Ottakaa mallia vaan palstasekoilijat.

• Anonyymi

Oliko raidallinen pipo? Mulla on ja näin nätin naisen kolme kirjainta.

• Anonyymi

Ei kauniit ja oikeat naiset täällä itseään esittele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi täällä sellaisia olisi suolipalstoilla roikkumassa? Kyllä on Snapchätit ja Instagramit sitä varten ja tuo oikea elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus miltään missiltä olekaan. Jonkun silmissä kelvollinen, toisen ei.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joka tästä käy saa kaiken Toivon heittää... ☝️

• Anonyymi

Ei tuolla enää mitään pipoa tartte.

• Anonyymi

Kyllä tuossa sateessa huomattavasti mukavampi pipon kanssa.
        Mullakin oli äsken.
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuossa sateessa huomattavasti mukavampi pipon kanssa.
        Mullakin oli äsken.
        Ap.

En ole käyttänyt pipoa koko talvena, kuin ihan muutaman kerran. Menee kampaus sekaisin sen kanssa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8409
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2338
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2172
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1697
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      35
      1602
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1123
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      17
      985
    Aihe