Anna mulle vähän toivoa pipomies.
Sano kulta että kaipaat vielä
100
992
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaan naista, joka on osaa luistella..
- Anonyymi
En ole minä. En ole luistellut sitten ala-asteen.
- Anonyymi
Olemme olleet samoissa huoneissa, menneet samoista ovista sisään. Yhdessä katsoneet ulos ikkunasta, mutta vain toisemme nähneet. Pienestä hetkestä voi syntyä; maailman suurin ikävä. Ja maailman suurin ikävä on kaikki mitä voi vain olla.
💙💝
https://youtu.be/5ecmVQfbJb8- Anonyymi
En tunnista itseäni tai häntä tuostakaan. Vääriä olette kaikki. Hän on poissa kenelle aloitus.
- Anonyymi
Sopii kylläkin aika moneen ihmiseen toi.
Joku lisävihje. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii kylläkin aika moneen ihmiseen toi.
Joku lisävihje.Tämä on sivusta. Ap ei kaipaa häneltä mitään, ei ole kaipaamani.
- Anonyymi
Pitää nukkua ensin.
Öitä naiselle!- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=F1QWccPJGbg
Laitatko viestiä palstan ulkopuolella toivottaen öitä?
00:29? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
00:29?Ei meillä ole sellaista yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
00:29?Tämä ei sitten ole aloittaja. Ei liity aloitukseen.
- Anonyymi
Niin miksi pitää nukkua ensin? Mitä sitten? Toi sana "ensin" jäi häiritsemään. Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi pitää nukkua ensin? Mitä sitten? Toi sana "ensin" jäi häiritsemään. Mitä sitten?
Sitten vasta annan aloittajalle tunnisteen. Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
00:29?Pyydät anonyymeiltä viestiä. Tuntemattomalta anonyymiltä.
ps. 0:29 anonyymi meni jo nukkumaan, hei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä ole sellaista yhteyttä.
Millainen yhteys teillä sitten on?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vasta annan aloittajalle tunnisteen. Öitä.
Ok, mutta aloittaja ei ole tuo jankkaaja. En tiedä mitä hän tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen yhteys teillä sitten on?
SivustaNuo 00:29 kommentti oli naiselta naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydät anonyymeiltä viestiä. Tuntemattomalta anonyymiltä.
ps. 0:29 anonyymi meni jo nukkumaan, hei.En mennyt vielä nukkumaan, menossa. t 00:29
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo 00:29 kommentti oli naiselta naiselle.
Aloituksessa luki selkeästi mies. Taitaa nyt muilla olla alkohoIin kanssa niitä ongelmia, vaikka mua syytettiin :) Olen ainoa selvinpäin täällä.
- Anonyymi
Hyviä unia.
Katselin Beckin. 💫- Anonyymi
Nuku hyvin becciseni. Itse suljin tvn jo ajat sitten.
- Anonyymi
Minäkin katsoin. Mikähän Beckille tuli? 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin katsoin. Mikähän Beckille tuli? 🙁
En tiiä. Toivottavasti selviää siitä.Hyvä näyttelijä.
Nyt tuutimalullaa.
🙁
Kauniita unosia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä. Toivottavasti selviää siitä.Hyvä näyttelijä.
Nyt tuutimalullaa.
🙁
Kauniita unosia.Mikä sille sitten tuli? Saattaisin muistaa. Nämähän on kai uusintoja mitä nyt katselette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sille sitten tuli? Saattaisin muistaa. Nämähän on kai uusintoja mitä nyt katselette?
Siitä Beckistä...Hän kaatui sinne parvekkeelle.
En muista katsoneeni tuota jaksoa jos oli uusinta.
Täälläpä oli ketju elänyt ihan omaa elämää...
Mukavaa pyhäpäivää! ☀️
- Anonyymi
No helppohan sua on kaivata, jos et muuta kaipaa. https://youtu.be/qH1TdiguDdE
- Anonyymi
Aloitus mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus mieheltä
Ilmeisesti päähinettä käyttävältä sellaiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus mieheltä
aloitus on naiselta. Miksi intät pyöreää suorakulmaksi päivittäin? Minua ei kiusaamisesi haittaa. Säästä se niihin pikkutyttöihin.
- Anonyymi
Kuka sun kulta on? Jotain enemmän kerro.
- Anonyymi
En minä jaksa. Suurin osa jotain holhouksen alaisia jutuista päätellen.
- Anonyymi
Kyllä osaatkin olla IHANA nainen!!! Tajusin yöllä monta asiaa, joita on ollut varmaan Sulta viesteissä. Täytyy kysyä, kun F2F ollaan, osuinko oikeaan mietteisäni.
Tuisitko, Sinä rakas, ensi keskiviikkona aamulla (6.4.-22) samaa kautta kuin silloin yhden kerran, kun sanoin Sinulle jotain? Haluaisin sanoa jotain täysin minulta henkilökohtaista Sinulle ja lupaan, että ei vie kauan aikaasi. Ehdit kyllä ajoissa jatkaa päämäärääsi sitten.
On tässä niin hirveä ikävä ja halipula Sinua kohtaan, että jotain täytyy tehdä oikeasti tai muuten, jos ei kuolo nyt niin ainakin 💔-surut vie mennessään. Ei auta lääkärissä käynti ja otettu lääke!
Rakastan Sinua! 💘
-Oikea pipomiehesi (tiedät varmasti!) 😘- Anonyymi
Tuskin tietää nimesi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tietää nimesi??
Ja ihan SATAVARMASTI... olet VÄÄRÄSSÄ, ettei hän tietäisi nimeäni! Taitaapi tietää kaikki 3 nimeäni sukunimen lisäksi. Revipä siitä. 😜
-Oikea pipomies (hänelle!) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan SATAVARMASTI... olet VÄÄRÄSSÄ, ettei hän tietäisi nimeäni! Taitaapi tietää kaikki 3 nimeäni sukunimen lisäksi. Revipä siitä. 😜
-Oikea pipomies (hänelle!)Tiedän hänen nimensä. Kaikki 3. t. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän hänen nimensä. Kaikki 3. t. ap
Nyt vasta luin tuon pitkän kommentin tuolta mieheltä. Hän ei kyllä ole kukaan. :) t. ap
- Anonyymi
Mihin aikaan pitäisi tulla vastaan tai ohitse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan pitäisi tulla vastaan tai ohitse?
Eiköhän tuo troIIaus ollut naiselta kun oikein mietit tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo troIIaus ollut naiselta kun oikein mietit tarkemmin.
No eiköhän kun noin manipuloit ja ohjailet ollut mieheltä kumminkin kun tarkemmin miettii…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän kun noin manipuloit ja ohjailet ollut mieheltä kumminkin kun tarkemmin miettii…
Sulle onkin tärkeintä että kukaan ei saa olla sitä mitä väittää olevansa. Joku pakkomielle sulla nyt vaan on ja se on sekä lääketieteellisesti että yhteiskunnallisesti aika kiehtovaa miten tänne ihmiset koukuttaa itsensä ja rakentaa pakkomielteensä. En ole kukaan noista, sivusta tämä.
- Anonyymi
Pipomies tykkää --> sinusta nainen. Pipo on päässä pakkasella, kun hankia hiihtelen.
- Anonyymi
Voih, kyllä tälle pitää nostaa pipoa ja kumartaa! On niin oikein osuva kommentti. Kiitos! 🙂
- Anonyymi
Samoin itselläni. Kyllä se lämmittää rakas.
- Anonyymi
Martin Beck.
Pipomies- Anonyymi
Parhaita sarjoja Beck.
- Anonyymi
Minä katselin jo edellisellä kierroksella. En ole nyt uusintoja enää katsellut. En vaan millään muista, että hän olisi pipoa käyttänyt.
- Anonyymi
Kuunteleppa tarkaan sanat
https://youtu.be/VwYcbJlRzrI- Anonyymi
Enpä kuuntelekaan kun en nyt jaksa tähän jäädä. Lukaisin vaan pari kommenttia.
Kivaa sunnuntaita kaikelle kansalle. - Anonyymi
Kenelle. 😌🤔
- Anonyymi
Pipot on kivoja kylmässä kaikki käyttää kylmässä. En tiedä olenko mutta sinua rakastan.
- Anonyymi
Sehän on totta pakkasella kun ollaan. Kuulostat tosi herttaiselle :)
- Anonyymi
Kyllä näin naisena täytyy ihmetellä tällaisia aloituksia. Pipomies ja toivoa pitäisi antaa. Yksi sekoilee tunnistaneensa varmasti ja höpisee jostain kolmesta nimestä sukunimen lisäksi. Joo aivan varmasti tunnistaa, se on varmaan joku Johannes tai Paavali tai mitä näitä nyt onkaan.
Vähän hei valoja päälle ja kivaa päivää!- Anonyymi
Näiden tarkoitus onkin nostaa sinut jalustalle ja saada sinut tuntemaan itsesi suureksi ja mahtavaksi. On sunlaisilalkin joku paikka missä loistaa.
Mikä sinunkaan itsetuntoasi nostaisi siivooja tai kaupan myyjä muu kuin muiden tyhmyys nettipalstolla.
Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.
(kuulostat tosi säälittävältä nostattaessasi itseäsi jonkun rakastuneen öisen kännisekoilun johdosta.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden tarkoitus onkin nostaa sinut jalustalle ja saada sinut tuntemaan itsesi suureksi ja mahtavaksi. On sunlaisilalkin joku paikka missä loistaa.
Mikä sinunkaan itsetuntoasi nostaisi siivooja tai kaupan myyjä muu kuin muiden tyhmyys nettipalstolla.
Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.
(kuulostat tosi säälittävältä nostattaessasi itseäsi jonkun rakastuneen öisen kännisekoilun johdosta.)Aivan just joo terve, jatkan töitäni joka paikan höylänä.
Oikein rakkaudellista päivää pipomiehelle ja sen kaipaajalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan just joo terve, jatkan töitäni joka paikan höylänä.
Oikein rakkaudellista päivää pipomiehelle ja sen kaipaajalle.Muista pestä se vessa myös. Älä toivottele mitään hyvää samalla kun loukkaat muita. Päskänäämä!
- Anonyymi
Mikä tuossa nyt noin pisti sinut ihmettelemään? Mies on ihana ja olen häneen rakastunut, Oletin hänen yhteen aikaan täällä käyvän. Toivon sitä edelleen. Miksi en kirjoittaisi hänelle noin? Älä puutu näihin. Minä teen ihan mitä minä haluan eikä teillä anonyymeilla ole siihen nokan koputtamista. En ole mitenkään tyhmä nainen. Sitä et voi tulla väittämään. Olen rakastunut, enkä siksi ihan fiksuimmillani.
Ja kyllä, pipopää on mun joku päivä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(kuulostat tosi säälittävältä nostattaessasi itseäsi jonkun rakastuneen öisen kännisekoilun johdosta.)” Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.” Niin, varsinkaan ei tarvitse nostattaa provojen avulla itseään, että tuskin kukaan noin hassu on täällä tai muualla eli jos vähän päivittäisit tähän päivään siinä mielessä, en sano tätä pahalla ja jos sanoisin sen kyllä huomaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa nyt noin pisti sinut ihmettelemään? Mies on ihana ja olen häneen rakastunut, Oletin hänen yhteen aikaan täällä käyvän. Toivon sitä edelleen. Miksi en kirjoittaisi hänelle noin? Älä puutu näihin. Minä teen ihan mitä minä haluan eikä teillä anonyymeilla ole siihen nokan koputtamista. En ole mitenkään tyhmä nainen. Sitä et voi tulla väittämään. Olen rakastunut, enkä siksi ihan fiksuimmillani.
Ja kyllä, pipopää on mun joku päivä :)Tunnisteet vähän ontui, mutta voihan se tietysti olla, että toisenne niistä tunnistatte. Mistä näistä tietää, kuka ei olis joskus ollut rakastunut. Eipä sillä... jatkakaa... ei se mun päivää pilaa. Täytyy varmaan mennä peseen vessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Muut voi olla nettipalstoilla tyhmiä ja hassuja, kun loistaa oikeassa elämässään. Ei tarvitse täällä nostattaa itseään.” Niin, varsinkaan ei tarvitse nostattaa provojen avulla itseään, että tuskin kukaan noin hassu on täällä tai muualla eli jos vähän päivittäisit tähän päivään siinä mielessä, en sano tätä pahalla ja jos sanoisin sen kyllä huomaisit.
sönköti sönköti vaan, en jaksa enää lukea sinua pätijä. Jätin väliin tällä kertaa looseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sönköti sönköti vaan, en jaksa enää lukea sinua pätijä. Jätin väliin tällä kertaa looseri.
Pidä lippu korkealla 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, pipopää on mun joku päivä :)Tuskin kukaan noin höyrähtänyttä haluaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan noin höyrähtänyttä haluaa!
Varmasti haluaa, mutta yksi vaan mut saa :)
- Anonyymi
Kyllä minä sinulle nainen toivoa vielä annat. Olisitko ottanut minut samalla? :)
- Anonyymi
Otan sut ja piposi haluan myöl. Nukun jatkossa se tyynylläni enkä koskaan sitä pese :)
- Anonyymi
Olet sellainen nainen kenet ottaisin miten päin vaan enkä irti päästäisi.
Ei vaan meinaa rohkeus riittää. Auta mua nainen. :)- Anonyymi
Tietysti autan, yhdessä tää hoidetaan eikä erikseen..mutta irl. Näistä mustamaalajista on päästävä jo.
- Anonyymi
Pipoään kaipaaja on trolli tai sitten vain ilkeä roikottaja. Luultavimmin molempia, saa tyydytystä kiusaamisesta.
- Anonyymi
Eiks esimerkiksi naisen esittäminen netissä täytä kaikki mainitut kriteerit?
- Anonyymi
Ihana olet itse. Rakastan sua pipopää. t yks ap vaan :)
- Anonyymi
Ei pitää vaan *pistää*. siinä se selvennystä apukoulun käyneille palstaharpuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana olet itse. Rakastan sua pipopää. t yks ap vaan :)
Poistivat sun viestin, mutta ehdin nähdä sen ihana. Kiitos kun puolustit. Vaikka ei mua nuo naiset haittaa yhtään, en kaipaa heitä enkä oo täällä heidän takia.. rakas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistivat sun viestin, mutta ehdin nähdä sen ihana. Kiitos kun puolustit. Vaikka ei mua nuo naiset haittaa yhtään, en kaipaa heitä enkä oo täällä heidän takia.. rakas..
Tässä uudelleen: Pipopään kaipaaja on ihana nainen.
Tässä lisäys: Kyllä täällä jokainen palstan lukija tietää kuka on se kiusaaja ja kuka ei.
T: yks pipopää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä uudelleen: Pipopään kaipaaja on ihana nainen.
Tässä lisäys: Kyllä täällä jokainen palstan lukija tietää kuka on se kiusaaja ja kuka ei.
T: yks pipopääIhana olet. Sä vaan olet. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana olet. Sä vaan olet. :)
Mielenkiintoisia juttuja teillä;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sekopää toi ap, eli......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sekopää toi ap, eli......
Eipäs olekaan. Vaan normaali työssäkäyvä suomalainen nainen. Ottakaa mallia vaan palstasekoilijat.
- Anonyymi
Oliko raidallinen pipo? Mulla on ja näin nätin naisen kolme kirjainta.
- Anonyymi
Ei kauniit ja oikeat naiset täällä itseään esittele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi täällä sellaisia olisi suolipalstoilla roikkumassa? Kyllä on Snapchätit ja Instagramit sitä varten ja tuo oikea elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus miltään missiltä olekaan. Jonkun silmissä kelvollinen, toisen ei.
- Anonyymi
Kimitän ..
https://youtu.be/M2sn4WrGXxA - Anonyymi
Joka tästä käy saa kaiken Toivon heittää... ☝️
- Anonyymi
Ei tuolla enää mitään pipoa tartte.
- Anonyymi
Kyllä tuossa sateessa huomattavasti mukavampi pipon kanssa.
Mullakin oli äsken.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuossa sateessa huomattavasti mukavampi pipon kanssa.
Mullakin oli äsken.
Ap.En ole käyttänyt pipoa koko talvena, kuin ihan muutaman kerran. Menee kampaus sekaisin sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985