Ruokalan moppaus

Anonyymi

Te, jotka siivoatte ruokalatiloja, niin kertokaapa, miten voi mopata ruokalan ergonomisesti?
Kun on kilokaupalla näkkileivän murua, ruokaa ja muuta lattiat täynnä. Tuoleissa lisäksi huovutetut ääneneristäjät tassuina. Laattalattia. Miten tällaisen saa siivottua ergonomisesti? Itse joudun päivittäin siivoamaan niin, että moppaan oikealla kädellä ja samalla nostelen tuoleja vasemmalla. Tällainenhan ei ole oikea työasento -ja tyyli. Ottaa käsiin niin perkeleellisesti. Käden on puutuneet jatkuvasti. Olisi kiva nähdä ja kuulla, miten tämä homma hoidetaan oikein!

6

379

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siivosin erästä isoa ruokalaa, ja siellä oli onneksi kevyet pienet ruoka pöydät, joidenka alukset piti 2-3x viikossa puhdistaa ruoan muruista. Eka toinen ja sitten toinen puoli kallistaen. Toisessa kädessä oli minroliina, jolla istuimet pyyhkäisin samalla,. Ja ikkunalaudat tasomopilla. Kuivainmopit, ja hapsulliset ovat parhaita, hapsuton on hidas käyttää.

Kiertoliikettä itselläkin tuli, ja ei siinä ehtinyt paljon ergonomia juttuja pohtia, kun muutenkin meni välillä yli ajalle.

• Anonyymi

nosta ensin tuolit reilusti siivuun. Sitten moppaat pöydän aluset kaksin käsin. Lopuksi tuolit takaisin. Nopeampaa ja tehokasta.

• Anonyymi

Lisäys tuohon ylempään johon kommentoin, että ruokalan tuolit oli tosi hankalat nostella, ja kömpelöt. Vähän siirrellään sai hyvin alukset puhdistettua. Aika ei olisi riittänyt mitenkään sen enempää siirrellä.

• Anonyymi

Ensin pahimmat pelkällä teräväkuivaimella ja rikkasetti mukana.
      Sitten moppaus. Tekee pesuveden jossa on riittävä annostus sopivaa yp ainetta,että lika irtoaa. Ottaa vaikka kerran vähän märemmällä,että lika likoaa irti,ja toiseen kertaan vetää kuivemmalla.
      Itsellä on teollisuuspaikka: ainoa keino saada ikävämpi lika pois on ottaa ensin märemmällä ja sitten kuivemmalla heti perään.

• Anonyymi

Olisi joillekin niin martoille haaste esittää ohjeet: kuinka kädetön leipoo, ja kuinka jalaton kävelee ja että kuinka sormeton kuorii perunan?`

Kilokaupalla näkkileivän muruja, hah joo.

Mutta kuinka jalaton kävelee, suuri ongelma keksiä ratkaisu.

• Anonyymi

Itse teen niin, että kun pyyhin pöydät niin vedän samalla kaikki tuolit irti pöydästä, pöytien pyyhkimisen jälkeen pyyhin ne tuolit ja sitten pyyhin lattiat. Sitten voi tehdä miten itsestä tuntuu paremmalta, että siirtääkö moppaamisen jälkeen kaikki tuolit kerralla takaisin paikoilleen vai jo siinä moppauksen yhteydessä. Ottaa vaikka pöydän alusen kerrallaan ja sitten siirtää ne sen ääressä olevat tuolit paikoilleen ja homma jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      146
      1163
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      770
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe