Lakiasiaintoimiston Mika Paloheimo kotisivut näyttä ihan normaliltta mutta kun soita sihteri niin tule vastaja viesti missä sihteri sano että:
Lakiasiantoimisto Mika Paloheimo on lopettanut.
Ja sen äänen tunnista hänen sihteriksi.
Ja sitten kun soitta hänen oman numeron niin tule sama viesti eli puhelu uudellen ohjautu sihterille missä tule sama viesti.
Eli mikä on homman nimi kun ei kotisivut ilmoitettan mitän että hän olis lopettanut onko hän mennyt muhin hommin ja kuka tule hänen tilalle?
Ja sitten kun soitta ilman numeron näyttämistä niin tule molemmista numerosta sama viesti.
Kun ei netistä löydy mitä tietoa asiasta ei edes hänen omista kotisivusta niin sanokon joku mitä tietä miten asiat todelisuudessa ovat mikä on homman nimi?
Mika Paloheimo loppettanut? Homman nimi?
9
4885
Vastaukset
- Anonyymi
Vaasassa tämä Mika Paloheimo vaikutta.
- Anonyymi
Ei enää, sih ilmoitti ettei yritystä enään ole
- Anonyymi
https://www.lakijurpaloheimo.fi/
Tous on hänen kotisivut mutta mitän loppetamisesta ei sinä sanonta vaikka viesti sittä on tullut jo Maaliskuun puoli välistä asti. - Anonyymi
Ihan asiallisesti esittän tämän kysymyksen niin hyvin kun pystyn joten asiallisen kysymyksen asiallinen vastaus.
- Anonyymi
Kyllä Vaasan käräjäoikeus, vahvisti että yritys on lopettanut.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan hankkia uusi maahanmuuttajien ongelmiin erikoistunut juristi...
- Anonyymi
Et vastannut minun kysymyksen.
- Anonyymi
Sihteeri ilmoitti, yritystä ei enään ole
- Anonyymi
Kyllä on lopettanut, vuoden alusta. Ja jätti asiat hoitamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843