etin 10-12v tyttöö jolla on mese cami ja ite oon 12 eli ottakaa vaan mut kamuiks ketkä haluu multa löytyy cami.... mun ossa on [email protected]
Mese+cami tytöt tänne
Mese-Boy-92
12
1132
Vastaukset
- mut
saattaa olla erittäin tyhmäkin kysymys mut mikä on cami?!
- Mese-Boy-92
Se on web-kamera ja jos löytyy ni pyydä kamuks
- dufflove
mul on kyl mese mut ei camii!!! mut jos silti kiinnostaa oon 13w.. täytin just..:)
- ihminen
Voi lapset lapset, eiköhän se olisi helpompaa hommata ihan elämä ja iskeä niitä naisia (tyttöjä tässä ikäluokassa) kuin yrittää tyrkyttää osoittettaan täällä. Ei näin
- fxhjghjm
PERSE HAJOS TOTAALISESTI!!!!
- fkfdm
pontikkaaa (;
- hmmmmmmmmmmmmm
hmm 12v nimes -92?
- jeppisjee45gdf54
aloitusviesti taitaa olla vuodelta 2005
- 14+5
xd ei vittu
- 95
lisätkää [email protected] :P
- ____________________
- 96
mikset oo sannii69 lisänny mua ''awsomefarfech'' :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026