Hei! Olen 12-V tyttö joka haluaisi olla lapsenvahti. Minulla on paljonkin lapsenvahtimisesta. Itellä on 10v pikkuveli joka on aika hankala tapaus ja puolpikkuveli joka on 8v ja hyvin pikkuinen ja aika herkkä. Uskillekin on pitänyt itse soittaa 112 kun mummo ei muistanut numeroa! Ja minulla on serkku joka on noin 2v. Ja kaverini varmasti haluaisi varmasti minun kanssani tähän ja hänkin on 12v ja hänellä on erittäin hyvä kokemus lapsista niinkuin minullakin! Rakastan lapsia ja osaan vaihtaa vaipan, ruokkia, leikkiä ja hoitaa ja jos tarve vaatii haavaa hoitaa ja jos jotain tapahtuu soittaa 112 ja soittaa vanhemmille! PS: en löytänyt mitään muuta aihetta tälle!
12v lapsenvahti
Anonyymi
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931458Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1941440Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 40965
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66925Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81912Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/7869