Moi! Täällä erittäin noloja juttuja! Tule kirjoittamaan omasi!

Anonyymi

Moikka! Haluisin piristää omaa päivääni! Voisitteko kirjoittaa alas teidän noloimpia hetkiänne? KIRJOITAN ITSE ALAS PARI OMAA!😅🔥

11

738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli nää on nyt luojan omia:

Eräänä kesänä olin Siskon ja hänen lapsiensa kanssa käymässä Tampereella. Päätimme sitten ennen lähtöä poiketa Tampereen maauimalassa. Sillä uimme aikamme ja sovimme, että siskoni lapsineen menee edeltä pukuhuoneisiin, koska itselläni oli juttelu tuokio kesken erään kollegan kanssa johon olin törmännyt sattumalta. Lähdemme sitten samaa matkaa kulkemaan pukkareille. Ja minä tietysti ajatuksissani seuraan miestä sinne miestenpukkareihin! Suljen silmät ja lähden juosten pois😅

• Anonyymi

Tässä vielä toinen:
      Olin elokuvateatterissa yksin (olin saanut töistä lippuja) ja olin tietenkin ostanut ison boxin pop corneja. Kävellessä saliin omalle paikalleni kompastun ja pop cornit (Melkein kaikki) kaatuivat edessö olevalla rivillä istuvan miehen niskaan🤦

• Anonyymi

Joskus skidinä kaadoin opettajan niin, että häneltä murtui kylkiluu😅

• Anonyymi

Ai niin ja kun opettaja tuli takaisin annoin hänelle omasta ideastani kortin johon olin liimannut viiden sentin kolikon! Yläpuolella luki: Anna aneeksi (Tarkoitti siis anteeksi) 😅😅

• Anonyymi

Itse oksensin opettajan lautaselle joskus 2000-luvun alussa

• Anonyymi

1.4.22. Metrossa kohti Hakaniemi.Naapurin eläkeläisrouva onko edes 60v? Selitää kerrostalo jossa asumme 4. Kerrosta. 2 portaikoa.rakenus vuosi 2000.Uden rakenuslin mukaan rakenettu tivisti että napurin pieru ei tule seinän läpi.Talo levoton ja lasteen äänet. Talossa ei 3-4 vuoteen ole ainoatakan lapsiperhettä asunut. Ystävälisiä napureita koko talo.Vaikka niitä ei tunne normaali tervehdys piha,portaikko tai roska katos.Ei mitään häirötä heistä.Niin levoton talo ja lasten äänet häntä häiritsee? Miten ? Terveisiä vaan Heka itä Kontula 00940.

• Anonyymi

Joskus työhaastattelussa puhelimeni oli vastannut puheluun itsestään ja koko huone kaikuu veljenpoika no sanoja: Multa lähti hammas ja isi sano, että saan tyynynalta hammaskeijun pierun.😅😅

• Anonyymi

Kerran kuolin

• Anonyymi

Kerran menin vahingossa uudella työpaikalla sähkölukittujen ovien taakse. Olihan se vähän noloa, kun piti pomo soittaa hätiin. ( Ei siis ollut vielä avainta tai kenenkään muun puhelinnumeroa)

• Anonyymi

Tervetuloa kuulemaan faktoja horoskoopistasi Skorpioni ja sit se uskaltaa kertoo rehellisesti sanottuna nämä testit ja mittarit on ollut kirjastonkirja. Kertoo paljon onnea vaan viis poikaa joka tapauksessa käydä keskusteluja siitä miten poliisi ratkoo ja se on varmaan Jooalla.

• Anonyymi

Itse pisti vahingossa superliken tyypille jonka olin juuri dislikennyt ja estäny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2070
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      686
      2029
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      120
      1953
    4. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1638
    5. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      73
      1601
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      214
      1495
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1301
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1259
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1135
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1077
    Aihe