Moi! Täällä erittäin noloja juttuja! Tule kirjoittamaan omasi!

Anonyymi

Moikka! Haluisin piristää omaa päivääni! Voisitteko kirjoittaa alas teidän noloimpia hetkiänne? KIRJOITAN ITSE ALAS PARI OMAA!😅🔥

11

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli nää on nyt luojan omia:

      Eräänä kesänä olin Siskon ja hänen lapsiensa kanssa käymässä Tampereella. Päätimme sitten ennen lähtöä poiketa Tampereen maauimalassa. Sillä uimme aikamme ja sovimme, että siskoni lapsineen menee edeltä pukuhuoneisiin, koska itselläni oli juttelu tuokio kesken erään kollegan kanssa johon olin törmännyt sattumalta. Lähdemme sitten samaa matkaa kulkemaan pukkareille. Ja minä tietysti ajatuksissani seuraan miestä sinne miestenpukkareihin! Suljen silmät ja lähden juosten pois😅

    • Anonyymi

      Tässä vielä toinen:
      Olin elokuvateatterissa yksin (olin saanut töistä lippuja) ja olin tietenkin ostanut ison boxin pop corneja. Kävellessä saliin omalle paikalleni kompastun ja pop cornit (Melkein kaikki) kaatuivat edessö olevalla rivillä istuvan miehen niskaan🤦

    • Anonyymi

      Joskus skidinä kaadoin opettajan niin, että häneltä murtui kylkiluu😅

    • Anonyymi

      Ai niin ja kun opettaja tuli takaisin annoin hänelle omasta ideastani kortin johon olin liimannut viiden sentin kolikon! Yläpuolella luki: Anna aneeksi (Tarkoitti siis anteeksi) 😅😅

    • Anonyymi

      Itse oksensin opettajan lautaselle joskus 2000-luvun alussa

    • Anonyymi

      1.4.22. Metrossa kohti Hakaniemi.Naapurin eläkeläisrouva onko edes 60v? Selitää kerrostalo jossa asumme 4. Kerrosta. 2 portaikoa.rakenus vuosi 2000.Uden rakenuslin mukaan rakenettu tivisti että napurin pieru ei tule seinän läpi.Talo levoton ja lasteen äänet. Talossa ei 3-4 vuoteen ole ainoatakan lapsiperhettä asunut. Ystävälisiä napureita koko talo.Vaikka niitä ei tunne normaali tervehdys piha,portaikko tai roska katos.Ei mitään häirötä heistä.Niin levoton talo ja lasten äänet häntä häiritsee? Miten ? Terveisiä vaan Heka itä Kontula 00940.

    • Anonyymi

      Joskus työhaastattelussa puhelimeni oli vastannut puheluun itsestään ja koko huone kaikuu veljenpoika no sanoja: Multa lähti hammas ja isi sano, että saan tyynynalta hammaskeijun pierun.😅😅

    • Anonyymi

      Kerran kuolin

    • Anonyymi

      Kerran menin vahingossa uudella työpaikalla sähkölukittujen ovien taakse. Olihan se vähän noloa, kun piti pomo soittaa hätiin. ( Ei siis ollut vielä avainta tai kenenkään muun puhelinnumeroa)

    • Anonyymi

      Tervetuloa kuulemaan faktoja horoskoopistasi Skorpioni ja sit se uskaltaa kertoo rehellisesti sanottuna nämä testit ja mittarit on ollut kirjastonkirja. Kertoo paljon onnea vaan viis poikaa joka tapauksessa käydä keskusteluja siitä miten poliisi ratkoo ja se on varmaan Jooalla.

    • Anonyymi

      Itse pisti vahingossa superliken tyypille jonka olin juuri dislikennyt ja estäny

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe