Endoa koronarokotteesta vai syöpä?

Anonyymi

Onko täällä postmenopaussissa olevia naisia, jotka on sairastaneet endometrioosia?

Itsellä endon takia toinen munasarja viety nuorempana. Sain tammikuussa 3. koronarokotteen (Moderna) kaksi muuta oli Pfizer.

Nyt on ollut outoja alavatsakipuja, jotka sopii myös munasarjasyöpään. Lisäksi endo on yksi syövän riskitekijä. Gynelle aika varattu.

Löysin tämän tutkimuksen, jossa sanotaan, että rokote voisi vaikuttaa myös vaihdevuosi-ikäisiin. Mitään vuotoja ei ole ollut ainostaan kipuja, turvotusta ym.

Ehkä endo on räjähtänyt kasvuun tai sitten on syöpåä:(.


https://womenshealthresearch.ubc.ca/blog/menstrual-irregularities-and-covid-19-vaccine

9

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt täytyy päivittää tilannetta. Ei ollut onneksi syöpää eikä endoa, huh.

      Olen vaan tulossa nuoreksi jälleen, tai ainakin keho sitä yrittää;). Kohdun limakalvo on paksuuntunut ja jäljellä olevassa munasarjassa näyttää olevan jotain toimintaa, eli nesterakkula.

      Mutta koska ei ole varmuutta siitä, että tuleeko vuodot enää itsestään, sain Primolut kuurin.

      Viimeiset kuukautiset oli 5 vuotta sitten. Kaikki siteetkin olen jo laittanut kiertoon. Nyt on sitten ostettava uusia.

      Itse ajattelen, että rokotteilla on ehkä ollut joku vaikutus. Tämä tiedoksi muillekin, eli jos tulee vanhoilla päivillä outoja tuntemuksia ja vihlontaa alavatsaan, niin saattaa olla kyse samasta asiasta.

      Kyllä maailmankirjat on niin sekaisin monella tapaa, että vanhatkin jo nuortuu;).

      • Anonyymi

        Nyt alkoi ihan oikeasti huolestuttaa. Kohdun limakalvon liikakasvua tämä selvästi on ja tähän liittyy myös rintasyöpä. No, lähete sairaalaan mennyt. Varmaan paras hoito on se, että viedään kaikki pois ja rintakudos myös. En tiedä mitä tulee tapahtumaan.

        https://www.ehealthme.com/condition/endometrial-hyperplasia/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi ihan oikeasti huolestuttaa. Kohdun limakalvon liikakasvua tämä selvästi on ja tähän liittyy myös rintasyöpä. No, lähete sairaalaan mennyt. Varmaan paras hoito on se, että viedään kaikki pois ja rintakudos myös. En tiedä mitä tulee tapahtumaan.

        https://www.ehealthme.com/condition/endometrial-hyperplasia/

        Vaikka kyse olisi suht. harvinaisesta asiasta, niin herää kyllä epäilys, että ei ole haluttu kertoa tästä riskistä. Jos olisi kerrottu avoimesti haitoista, niin olisi itse voinut harkita ottaako rokotteita. Todella pettynyt olo ja luottamus on kyllä mennyt.

        "COVID-rokotteet, jotka liittyvät kohdun limakalvon liikakasvuun:
        Endometriumin hyperplasia Moderna COVID -rokotteessa
        Endometriumin hyperplasia Pfizer BioNTech Covid -rokotteessa
        Endometriumin hyperplasia Johnson and Johnson Covid -rokotteessa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kyse olisi suht. harvinaisesta asiasta, niin herää kyllä epäilys, että ei ole haluttu kertoa tästä riskistä. Jos olisi kerrottu avoimesti haitoista, niin olisi itse voinut harkita ottaako rokotteita. Todella pettynyt olo ja luottamus on kyllä mennyt.

        "COVID-rokotteet, jotka liittyvät kohdun limakalvon liikakasvuun:
        Endometriumin hyperplasia Moderna COVID -rokotteessa
        Endometriumin hyperplasia Pfizer BioNTech Covid -rokotteessa
        Endometriumin hyperplasia Johnson and Johnson Covid -rokotteessa."

        Rokotteista on löytynyt dataa maailmalta vaikka kuinka paljon, jos on vaivautunut etsimään.
        Eturiviin professorit ovat niistä varoittaneet..Kaikenlaiset syövät tulevat moninkertaistumaan tulevina vuosina.

        T. Rokottamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteista on löytynyt dataa maailmalta vaikka kuinka paljon, jos on vaivautunut etsimään.
        Eturiviin professorit ovat niistä varoittaneet..Kaikenlaiset syövät tulevat moninkertaistumaan tulevina vuosina.

        T. Rokottamaton.

        Miksi ns. virallinen terveydenhuolto ei ole asiasta kertonut? Siitähän on kyse.


      • Anonyymi

        Olipa hyvä ettei vakavampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteista on löytynyt dataa maailmalta vaikka kuinka paljon, jos on vaivautunut etsimään.
        Eturiviin professorit ovat niistä varoittaneet..Kaikenlaiset syövät tulevat moninkertaistumaan tulevina vuosina.

        T. Rokottamaton.

        Valitettavasti Suomessa sensuroitiin heitä. Oli vain piikkien vimmattu lobbaus. Kukaan ei ole vastuussa sen seurauksista. Kunhan saivat rahansa, se riitti roistoille joita niinistökin suojelee kirjoittamallaan lakimuutoksella jolla vastuut voi välttää. Roistomaista toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hyvä ettei vakavampaa.

        Väärään kohtaan laittoivat tämän.


    • Anonyymi

      Joo mä sairastin endometrioosin. Ihan hirvee jysäri, olen tosi pahoillani :( hiki valui ja pissa tuli housuun, ei edes always ultra auttanu asiaan vaikka niitäkin kaksi laitoin päällekkäin; siis mistä ne oikein keksii niitä mainoksia?? Oikeesti!

      Koeta kestää, sisko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe