Helsingin häirikköoppilaat

Anonyymi

Ilmeisesti Opettajalehdessä oli kirjoitus, miten joku opettaja pelkää oppilaita niin paljon ettei uskalla edes komentaa heitä - eivätkä oppilaat edes välitä siitä mitä opettaja sanoo. Jos opella on noin kamaa koulussa niin mikä pakko on tunkea sinne pääkaupunkiseudulle opettamaan. Muualla Suomessa on myös paikkoja avoinna ja töitä tarjolla.

8

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä puolestani kysyn, miksei saada lakia, jonka nojalla häiriköt heitettäisiin putkaan. Joka koululle poliisit! Myös opettajille kunnon kuritusvalta. Ja lasten vanhemmatkin jonkinmoiseen vastuuseen jälkeläistensä käyttäytymisestä.

• Anonyymi

Mamun kakaroilla pitää olla mamuopettaja niin huomataan kuinka paljon aiheuttavat häiriötä. Mamun kakaroilla ei ole käytöstapoja. Kiljuvat kuin mölyapinat

• Anonyymi

Mamulle pitää olla mamuopettaja. Pojalle pitää olla miesopettaja. Lestalle pitää olla lestaopettaja Tytölle pitää olla naisopettaja. Lihavalle pitää olla lihava opettaja. Punatukkaiselle pitää olla punatukkainen opettaja. Pitkähiuksiselle pitää olla pitkähiuksinen opettaja. Blondille pitää olla blondiopettaja. Romanille pitää olla romaniopettaja.

Sama se työelämässä. Asiakaspalveluun valitaan punatukkainen asiakaspalvelija, koska asiakas on punatukkainen. Tummahiuksinen valitsee töihin tummahiuksisen. Jääkiekkoa fanittava valitsee töihin jääkiekkofanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mamulle pitää olla mamuopettaja. Pojalle pitää olla miesopettaja. Lestalle pitää olla lestaopettaja Tytölle pitää olla naisopettaja. Lihavalle pitää olla lihava opettaja. Punatukkaiselle pitää olla punatukkainen opettaja. Pitkähiuksiselle pitää olla pitkähiuksinen opettaja. Blondille pitää olla blondiopettaja. Romanille pitää olla romaniopettaja.

Sama se työelämässä. Asiakaspalveluun valitaan punatukkainen asiakaspalvelija, koska asiakas on punatukkainen. Tummahiuksinen valitsee töihin tummahiuksisen. Jääkiekkoa fanittava valitsee töihin jääkiekkofanin.

Horoskooppeihin uskova työnantaja valitsee töihin sopivan horoskooppimerkin. Ei siinä tutkinnot ja kokemukset auta kun horoskooppi on väärä tai hiustenväri tai hiustenmalli on väärä. Polkkatukkainen nainen valitsee polkkatukkaisen naisen töihin. Siilitukkainen mies valitsee töihin siilitukkaisen miehen.

• Anonyymi

Sitä se teettää kun kaikki opettajaksi oikeasti soveltuvat on savustettu keinolla millä hyvänsä ulos alalta ja jäljelle jää kaikki paskimmat tyypit.

• Anonyymi

Itsehän te olette halunneet kaikki parhaimmat ja lahjakkaimmat opettajat syrjäyttää ja savustaa alalta pois kortistoon niin aivan oma vika. Hyvät lähtee, huonoimmat jää.

• Anonyymi

tämä on sitä mamutuksen ihanuutta. Nauttikaa

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017381598un

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe