elikkäs, mulla on speedfight2 ja kulkee noin 72kmh, 8.5g rullat ja en muista mikä vp ja vakio kytkinjouset on, ja 50cc ja on vakio kaasari elikkäs toi gurtner, ja laitoin siihen vasta tecnigas merkkisen teharin ja ei oikeen tullut mitään tehoja!! laitoin 72 suuttimen siihen ja nyt saa vähä enemmä bensaa ja on pikkusen parempi mutta ei sitä vauhtia niinkään lisää tullut?? eli mitä pitäs esim variaattorista vaihtaa että kulkis lujempaa?? KIITOS JO ETUKÄTEEN vinkeistä :)
speedfight 2 viritys
Anonyymi
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Osta suoraan kevari. Mopon virittäminen on niin säälittävää. Samat rapsut silläkin saa.
- Anonyymi
Tuotetun tekstin perusteella jonkinlaista keskittymishäiriötä on syytä epäillä. Kannattaa paneutua siihen, kun saat elämän hallintaan ja pystyt keskittymään asioihin, niin voit suunnitelmallisesti lähteä matkalle aikaisemmin. Tällöin huippunopeudella ei ole merkitystä, vaan olet ajoissa perillä.
- Anonyymi
joo mulla on keskittymishäiriä mistä tiesit 😵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794