USAn Venäjä viha on pitkä, mutta ei liian pitkä, koska USA on nuori.
USAn sisäpoliittinen Venäjä viha aiheuttaa sodan Ukrainassa.
USAta hallinnoivat anglosaksalaiset.
USAn Venäjän viha aiheuttaa sodan
3
192
Vastaukset
- Anonyymi
USA:ssa se vasta onkin demokratia mustilla. Poliisi ampuu heitä kuin kaneja, eikä useinkaan poliisia rangaista.
USA on viimeinen valtio, joka voi tuomita Ukrainan sodan. Moneenko valtioon USA on hyökännyt? Lasketaan vaikka USA:n hävinneen Vietnamin sodan jälkeen. Suomalaiset poliitikot taitavat rukoilla USA:n apua, kuin aikoinaan Natsi-Saksan apua.
Huonosti silloin Suomelle kävi ja käy nytkin, jos tilanne syntyy. Suomeen ei montaa ydinpommia tarvitse ampua, kun olemme entinen Suomi. Siinä ei auta USA:sta nuoleskelun vuoksi ostetut kalliit lentokoneetkaan. Talvisodan alkaessa eräs ministeri pakeni Ruotsiin. Hän vastusti kaikkea mitä Neuvostoliitto halusi nykyisen Pietarin edustalta. Neuvostoliitto olisi antanut Venäjän Karjalasta paljon enemmän umpimetsää kuin olisi halunnut nykyisen Pietarin turvaamiseksi. Talvisota saikin epävirallisesti tämän Ruotsiin paennen ministerin nimen. Ovatko poliitikkomme viisastuneet? Epäilen.- Anonyymi
Eljas Erkko.
- Anonyymi
Ehkää jenkkien olisikin aika hyökätä venäjälle, sehän näyttää olevan täysi rikollisvaltio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1382534Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401617
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311453Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762