Moottoripyörä kerhot

Nimetön

Moi

Missä nämä moottoripyörä jengit pitävät nykyään majaansa muualla kuin vankilassa. Helvetin enkelit taitavat olla jossain Nöykkiön perukoille Espoossa. Entäs Bandidos ja Cannonball. Aika hiljaista ollut viime aikoina näistä porukoista. Lieneeköhän linnassa suurin osa porukasta

55

21621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ..ne mitään moottoripyöräkerhoja ole! Tuskinpa yhdeltäkään jäsenistä edes sellasta on ikinä löytynytkään.

      • LÖYTYY

        JA NE O ENKELEITÄ.


      • se on
        LÖYTYY kirjoitti:

        JA NE O ENKELEITÄ.

        se joku, kun sillan ylittää niin tienvieressä on se punanen portti, siellä on jonkun jengin majapaikka.


      • on ?
        se on kirjoitti:

        se joku, kun sillan ylittää niin tienvieressä on se punanen portti, siellä on jonkun jengin majapaikka.

        Vehmaisissa oli joitakin vuosia sitten. Jokaisessa kylässä pitäisi olla omat "enkelinsä". Säilyisi kuri ja järjestys.


      • MITÄÄN !

        On totta, että moottoripyöräkerho on eriasia kuin "liivijengi", joka liikkuu moottoripyörillä.
        Moottoripyöräkerho on yleensä RY. jolla on harrastus tarkoituksena ja se ei jäsenmaksua lukuunottamatta velvoita jäseniään mihinkään. Eikä sen toimintaan tarvitse sitoutua.

        Jengi sensijaan on eriasia, se sitouttaa toimintaansa jäsenet, jotka ovat täyttäneet heidän vaatimuksensa ja osoittaneet olevansa osa hienarkiaa ja tottelevaisuutta. Eroaminen on jengistä hankalaa ja jopa hengenvaarallista.


      • cm

        tiedätkö saatanan paviaani edes mistä puhut!!!!!!!!!!


      • minierkki-.-
        LÖYTYY kirjoitti:

        JA NE O ENKELEITÄ.

        Ne on Helvetin Ääliöitä. Saatanan rohkeita Miehiä kun uskaltavat raiskata ja uhkailla naisia aseella. Ilmeisesti saivat lapsena isältä jormaa perseeseen kun ovat noin änkyränä. HomoKlubeja ne on kaikki.


      • Janne.
        minierkki-.- kirjoitti:

        Ne on Helvetin Ääliöitä. Saatanan rohkeita Miehiä kun uskaltavat raiskata ja uhkailla naisia aseella. Ilmeisesti saivat lapsena isältä jormaa perseeseen kun ovat noin änkyränä. HomoKlubeja ne on kaikki.

        Mistäs sinä tiedät mikä koko riidan taustalla edes on ollut?
        On niitä sellaisia kusipäisiä huoriakin että tekee niillekin ihan hyvää monottaa vaikka turpaan välillä. Harvoin tulee vastaan onneksi, mutta ei hävetä piekseä.


      • abdi, Hussein Nikke
        MITÄÄN ! kirjoitti:

        On totta, että moottoripyöräkerho on eriasia kuin "liivijengi", joka liikkuu moottoripyörillä.
        Moottoripyöräkerho on yleensä RY. jolla on harrastus tarkoituksena ja se ei jäsenmaksua lukuunottamatta velvoita jäseniään mihinkään. Eikä sen toimintaan tarvitse sitoutua.

        Jengi sensijaan on eriasia, se sitouttaa toimintaansa jäsenet, jotka ovat täyttäneet heidän vaatimuksensa ja osoittaneet olevansa osa hienarkiaa ja tottelevaisuutta. Eroaminen on jengistä hankalaa ja jopa hengenvaarallista.

        Somali t me toivo, etä lissä ****** suomi ja helsinski! Me rikasta teidä elämä! Me ola ystävälinen. Me tykkä sossu, se hell po money. Kela ja sossy maksa palkaliksa ku nukua pitkään Minä. Saada työturva asunto myos mMe kiittä somiihminen tätisosiaali !


      • Hohhoijaa.......
        Janne. kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät mikä koko riidan taustalla edes on ollut?
        On niitä sellaisia kusipäisiä huoriakin että tekee niillekin ihan hyvää monottaa vaikka turpaan välillä. Harvoin tulee vastaan onneksi, mutta ei hävetä piekseä.

        "On niitä sellaisia kusipäisiä huoriakin että tekee niillekin ihan hyvää monottaa vaikka turpaan välillä. Harvoin tulee vastaan onneksi, mutta ei hävetä piekseä."

        Janne, sinä olet todella säälittävä "mies", jos tuo nyt ei ylipäätään ollut provo. Näkisinpä miten kova mies sinä tosielämässä olet.


      • SYL81
        minierkki-.- kirjoitti:

        Ne on Helvetin Ääliöitä. Saatanan rohkeita Miehiä kun uskaltavat raiskata ja uhkailla naisia aseella. Ilmeisesti saivat lapsena isältä jormaa perseeseen kun ovat noin änkyränä. HomoKlubeja ne on kaikki.

        Käyppä sanomassa toi sama niille päin naamaa....hyvähän se on täällä mussuttaa, saatanan MIkki-Hiiri Minierkki.


      • motoristi
        abdi, Hussein Nikke kirjoitti:

        Somali t me toivo, etä lissä ****** suomi ja helsinski! Me rikasta teidä elämä! Me ola ystävälinen. Me tykkä sossu, se hell po money. Kela ja sossy maksa palkaliksa ku nukua pitkään Minä. Saada työturva asunto myos mMe kiittä somiihminen tätisosiaali !

        saatanan Somalit painukaa sinne savimajoihin takaisin kun vielä kykenette omin kintuin liikkumaan


      • AH
        minierkki-.- kirjoitti:

        Ne on Helvetin Ääliöitä. Saatanan rohkeita Miehiä kun uskaltavat raiskata ja uhkailla naisia aseella. Ilmeisesti saivat lapsena isältä jormaa perseeseen kun ovat noin änkyränä. HomoKlubeja ne on kaikki.

        Mikkihiiri!


      • m i ä s
        motoristi kirjoitti:

        saatanan Somalit painukaa sinne savimajoihin takaisin kun vielä kykenette omin kintuin liikkumaan

        Ei me painu bvaan paina teidä nainen .Paina muna mekko. hyvä tekkö. tyhmä suomi poika provosoitu. V i tun tyhmä suomalainen kaljapelle.


      • Anonyymi
        cm kirjoitti:

        tiedätkö saatanan paviaani edes mistä puhut!!!!!!!!!!

        Varmaan tuo edellinen paremmin tietää kuin sä apina ja asiallista tekstiä.😁


      • Anonyymi
        MITÄÄN ! kirjoitti:

        On totta, että moottoripyöräkerho on eriasia kuin "liivijengi", joka liikkuu moottoripyörillä.
        Moottoripyöräkerho on yleensä RY. jolla on harrastus tarkoituksena ja se ei jäsenmaksua lukuunottamatta velvoita jäseniään mihinkään. Eikä sen toimintaan tarvitse sitoutua.

        Jengi sensijaan on eriasia, se sitouttaa toimintaansa jäsenet, jotka ovat täyttäneet heidän vaatimuksensa ja osoittaneet olevansa osa hienarkiaa ja tottelevaisuutta. Eroaminen on jengistä hankalaa ja jopa hengenvaarallista.

        Näin on ja yleensä pääsee ruumna irtautuumaan niinku moni pääsee hengestään ja joutuu maksaan 15.tuhsatta erorahan ja meneettäää harlikkansa ja ei ihan kivutta lähe.😁


    • Pikkuisen asiasta tietävä

      Jostain kuulin että pohjoismaissa nämä jengit ovat solmineet rauhan keskenään.Taitaapa ne jätkät halutakkin pitää pienempää profiilia ,kun aikoinaan olivat melkein koko ajan otsikoissa

      • Rattlers

        Niinpä siinä olisi liittoutumalla United Brotherhoodin kanssa väylä tulla Suomeen kaikkein vanhimmalla crime pyöräkerholla (joka vielä toimii)eli Outlaws MC:llä.. Kyllä maar täällä markkinoita olisi neljännelle väreille??


      • 7521älgfd
        Rattlers kirjoitti:

        Niinpä siinä olisi liittoutumalla United Brotherhoodin kanssa väylä tulla Suomeen kaikkein vanhimmalla crime pyöräkerholla (joka vielä toimii)eli Outlaws MC:llä.. Kyllä maar täällä markkinoita olisi neljännelle väreille??

        Taitaa olla niin että ne karuimmat rikolliset tulee tuolta itärajan takaa. Satuinpa kerran näkeen Helsingissä yhdessä yökerhossa jonne tuli näitä liivimiehiä oikeen porukalla jengin nimen jätän nyt mainitsematta mutta anyway nurkkaloosissa oli kolme oikeen hyvin ja kaliin näköisesti pukeutunutta kasvoihin tatuoituja kavereita ympärillä pyöri erittäin hyvännäköisiä nuoria naisia... joku tän Venäjän mafian isoista gorilloista kävi tiskillä sanoo näille liivimiehille jotain ja sitte ne lähti hyvin vähin äänin ilman vastarintaa tai mitään eli taitaa olla että toi itäraha pyörittää suomen alamaailmaa aika isolla kädellä...


    • Nöykkiöläinen

      Nöykkiössä toisellapuolella kivenlahden teollisuusaluetta on Helvetin Enkeleitten päämaja. Siinä sellainen iso punainen portti, jossa lukee "Trespassers will be shot, survivors will be shot again". Jäseniäkin asuu kadun toisella puolella omasta asunnostani.

    • Paikallinen

      Googleta Mc Banditos Harjavalta. P.S. Yks meni just tosta ohi=)

      • Jakaus

        Onko kellään tietoa onko harjavallassa muuta h-d kerhoa kun bandidos??


    • nahkaliivi

      baditos ym. ei omista edes pyöriä
      näyttäkää edes yxi kuva paska sakkii

      • marskilainen

        MOTORISTIT hienoa porukkaa lukuun ottamatta tätä
        paska sakkia banditos vai mikä se oli


      • gfkgfkytf
        marskilainen kirjoitti:

        MOTORISTIT hienoa porukkaa lukuun ottamatta tätä
        paska sakkia banditos vai mikä se oli

        isot miehet kehtaa leikkiä!!!!!!! pellejä koko sakki.


      • AH

        sä et vaan tiedä. spede


      • nahka liivi kuule sattuu omistamaa kyseinen kerho ainakin entisten jäsentensä pyörät tai eromis maksun !!!!!!!!!!!


    • mitenkässhh??

      mitenkäs jyväskylän midlle point? kokonainen "moottoripyöräjengi",yhellä tyypillä oli harrikka,senkin poliisit takavarikoi. kaikki taitaa niistäkin olla istumassa tällä hetkellä.

      • ilari stenberg

        mitä suomi tarvitsee?
        me olemme suomi..
        ei sodita toisiamme vastaan.
        siitäkö tässä on kysymys?
        EI. ei siitä ei ole kysymys.
        vaan RAHASTA, KUKA OMISTAA KENET?
        kuka näyttää isoimmat muskelit.
        eli vallan tuolla kaduilla.
        ALAMAAILMAN JENGIT.


        (((((( LAINATTU TEKSTI....Moi

        Missä nämä moottoripyörä jengit pitävät nykyään majaansa muualla kuin vankilassa. Helvetin enkelit taitavat olla jossain Nöykkiön perukoille Espoossa. Entäs Bandidos ja Cannonball. Aika hiljaista ollut viime aikoina näistä porukoista. Lieneeköhän linnassa suurin osa porukasta )))))))


        mitäköhän tarkoitat tuollaisella? miksi laitat tuollaista bullshittia tänne?


      • Neljäs prossaMC Suom
        ilari stenberg kirjoitti:

        mitä suomi tarvitsee?
        me olemme suomi..
        ei sodita toisiamme vastaan.
        siitäkö tässä on kysymys?
        EI. ei siitä ei ole kysymys.
        vaan RAHASTA, KUKA OMISTAA KENET?
        kuka näyttää isoimmat muskelit.
        eli vallan tuolla kaduilla.
        ALAMAAILMAN JENGIT.


        (((((( LAINATTU TEKSTI....Moi

        Missä nämä moottoripyörä jengit pitävät nykyään majaansa muualla kuin vankilassa. Helvetin enkelit taitavat olla jossain Nöykkiön perukoille Espoossa. Entäs Bandidos ja Cannonball. Aika hiljaista ollut viime aikoina näistä porukoista. Lieneeköhän linnassa suurin osa porukasta )))))))


        mitäköhän tarkoitat tuollaisella? miksi laitat tuollaista bullshittia tänne?

        Niinpä siinä olisi liittoutumalla United Brotherhoodin kanssa väylä tulla Suomeen kaikkein vanhimmalla crime pyöräkerholla (joka vielä toimii)eli Outlaws MC:llä.. Kyllä maar täällä markkinoita olisi neljännelle väreille??


    • oink.

      :)) vatipäät!

    • Janne Kouvolasta.

      "Kova poju
      Sulle kun tulisi yksikin liiviukko "juttelee" Moottoripyöräkerhon ta Natural Born Killers (N.B.K) tai Rogues Gallery, ni tulisi kakka pöksyyn ja itku silmään, se on vittu varma asia, se on helppo netissä esittää kovaa, mutta tosimaailmassa tämän nettisivun valittajat paskoisi housuun samantien kun liiviukot tulisi keskusteleen,mutta ette te pellet mistään mitään tiedä. Sitä paitsi Bandidosiin voi liittyä vasta kun omistaa Harley Davidsonin, te olette pellejä kai "


      Mutta harvoinpa ne yksin tulee juttelemaan minnekään kun eikös niiden selusta ole turvattu? Ja mikä syy on tulla juttelemaan kenellekään täällä kirjoittelevalle?
      Mä voin jutella kyllä, jos mulle tulee joku juttelemaan kadulla, ei mua pelota. En anna mitään syytä juttelemiseen, mutta kyllä mulle saa tulla juttelemaan ja voipi vaikka vittuillakin, niin siihen vastaan vittuilulla tekipä sen liivimies tai kuka hyvänsä. Mulla on itsekunnia, tiiätkö mikä se on? Se on semmoinen kunnia, että sua ei kaduta mitä sä olet tehnyt tai sanonut, koska sä olet sinut ittes kanssa mitä sä ikinä teetkin. Mä olen oppinut että jos mä teen vastoin tahtoani, niin mä kadun sitä.

      Eli jos mulle vittuilee kuka tahansa jossakin niin mä vittuilen takaisin ja yleensä mä käyn kiinni ja tyypistä riippuen vedän kunnolla turpaan ja ihan sama kuka on kohteena. Muuten mä en kunnioita itseäni.

      Ja mä olen tähän ketjuun nyt ensimmäisen viestini kirjottanut.

    • Janne Kouvolasta.

      Haukkuiko sua joku äsken? Niinkun mä sanoin niin mulla on itsekunnia ja mua ei pelota liikkua kadulla, tulkoon kuka vaan uhoamaan, niin se saa sitä mitä se tilaa.
      Mä liikun yksin, mä en tiedä liikutko sä yksin vai kaksin, mutta mulle ihan sama.

      Sulla on uho ja mulla on uho, et ole mua kovempi. Olet samaa paskaa kuin mäkin, maasta syntynyt. Mulla ei ole mitään sua vastaan, koska sä et ole mulle mitään vittuillutkaan. Niinpä mullakaan ei ole mitään sua vastaan.

      Jatkat vaan elämääsi ja mä jatkan omiani. Jos multa haluaa saada esim. turpaansa, niin sitten pitää saada mut suuttumaan.

      Ei tässä ole kyse siitä kuka on kovempi tai kuka esittää kovinta, vaan kyse on siitä että jos miehellä ei ole itsekunnioitusta, niin on paskahousu.

      Mun selustaa ei turvaa kukaan, ei jengi eikä poliisi. Mä kannan vastuun itsestäni. Mä en puutu kenenkään tekemisiin, jos ei kukaan puutu mun tekemisiin. Onko sulla tähän jotain sanomista, eli onko joku ongelma mitä sä et nyt hyväksy? Kerro pois vaan.

    • Janne Kouvolasta.

      Mikä vitun uhoaja? Ja miksi olisi kiva tietää? Mitä vittua sä täällä yleensäkin auot päätäs koko ajan, kun kirjoitan yhdenkin viestin? Eikö tänne saa nimellään kirjoittaa?
      Kovat on puheet? Kiitos! Mun mielestä noissa ei o mitään kovaa mitä mä olen sanonut.

      NBK ukko tai tavan ukko niin jokaisella oikeus puolustaa itseään, myös sinulla. Ei kai ne NBK:n ukotkaan syyttömiä hakkaa, vaan niillä on omat juttunsa, jotka ei periaatteessa kuulu muille. Samoin mulla on mun oma juttu kuten sullakin omas.

      Ei tarvitse pitää vihaa, asiat vaan on näin.

      "Ja usein ne ei muuten edes ole mitään väkivaltamiehiä business is business ja se ei aina liity väkivaltaan millään tavalla ja jos joku halutaan pudottaa niin siihen palkataan just joku aivoton liivimies jolle riittää kun 1000€ käteen ja ihan sama vaikka joutuis taas linnaan 15 vuodeksi, näin se menee! "


      No ei varmasti riitä, hahha :D 1000e on kuule pikku nutipää niin onneton summa edes sormen katkaisemisesta, että sä taidat tosiaan itse pitää liivimiehiä hölmöinä. Mä en ota mitään kantaa näihin pudotushommiin muuten, kun että kukaan ei tapa ketään tonnista, se on varma :D
      Jos tilaat palkkamurhan jostain venäjältä niin ei se keneltä tahansa onnistu ja saat iskeä kuule kunnon summat pöytään.
      Ja ihan samako että joku istuu 15 vuotta linnassa? Sä et kyllä tiedä hevonvittua mistään mitään tolla logiikalla.

      Ei siellä kukaan mielellään kyllä istu edes yhtä vitun viikkoa. Kysy vaikka E. Lehtosaarelta onko siitä hauska istua jossain vitun sellissä.
      Ei ole meinaan ihmisen paikka.

    • sci.fi99
    • Nainennainennainen

      Missähän näitä liivipoikia parhaiten bongais stadissa nykyään, siis missä kapakoissa käyvät? Voisin käydä vähän bongailemassa...

    • Make Finland clean

      Ehdotan että Suomen armeija aloittaisi kovapanosammunnat moottoripyöräjengejä vastaan. Jokaisesta ammutusta huligaanista yksi kuntoisuuslomapäivä. Saa käyttää myös panssarivaunuja, sinkoja, tykistöä sekä heittimiä.

      • hohoho

        et osuis, eikä sua päästettäis edes ampuu torvi :D


      • 1+14

        En tiedä tosta mut tampereen hervantaa sais jenkeistä joku Aryan brotherhood rekrytoida jokun prospect kerhon =D


    • loll

      On nöykkiössä kattila laaksossa jos oikein muistan portissa lukee

    • hhgku

      onkohan tää mongols joku mongolialaisten ic kerho vai mikä.

      • mango

        ilmeisesti jotain sinnepäin, ei oo kovin mairittelevia kommentteja kuulunut kyseisestä porukasta.


    • mingels

      Mongols on jenkeistä peräisin oleva erimaalaisista koostuva (ehkä) moottoripyörä jengi jotka vihaa Helvetin Enkeleitä ja suosii Bandidosta!

    • missä on cosa nosta?

      Oulussa prätkäjengit ottivat yhteen.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012090916055678_uu.shtml

      Sehän voi tarkoittaa laajempaa jengisotaa. Huom siis voi. Huhujen mukaan kyseessä olivat diablos ja helvetin enkelit.
      Hamc ei julkisentiedon mukaan ole tällähetkellä ainakaan miesluvultaan suomen vahvin kerho. Bandidos taitaa olla suurin, Diablos:han on Bmc kannattaja kerho.

      Mukaan kuvioihin on uumailtu Mongols mc:tä ja Outlaws Mc:tä, mutta se on vaan spekulaatiota.

      Cmc on laajentunut ympäri suomea. Vielä 90-luvulla cmc oli hamc kannattajakerho.
      Pysyyköhän cmc tämän jutun ulkopuolella se jää nähtäväksi.

      Ja onhan toki muitakin liivejä kantavia ryhmiä, mitkä eivät ole prätkäporukoita.

      Oletteko muuten huomanneet, että tuollaiset rikollisesksiluokitellut prätkäkerhot ym. ovat räjähdymäisesti kasvaneet sitten 90-luvun. Tuskinpa enää niitä tyyppejä jotka nämä "jengit" aikoinaan suomeen toivat ovat enää ahkerasti mukana kuvioissa. On tapahtunut ikäjakauman muutos.

      Mielestäni tuosta prätkäjengeilystä on kadonnut se alkuperäinen salamyhkäisys ja glamouri mikä siihen 80-90-luvuilla yhdistettiin. Silloin oltiin prätkäjätkiä ja ikäänkuin ajauduttiin rikolliseen maailmaan. Tänäpäivänä ollaan ensin rikollisia ja sitten pyritään prätkäporukoihin.

      On myös liivejä kantavia prätkäkerhoja, joita ei yhdistetä rikolliseentoimintaan.

      Nykyään tuollainen liivijengi touhu vaikuttaa olevan eräänlainen muoti-ilmiö.

      (lähteinä kirjat: prosenttijengit ja ruotsinmafia)

    • mööttöripyöräkerhö

      Möötöripyöräkerhot kirjoitetaan yhteen.

      • kyllä taputtelee

        Moottoripyöräkerholaiset on kerholaisia niinkuin lapsille järjestetään tekemistä. Meni vaan pitempään. :) Näille pikkupojille ei järjestetty pienenä mitään. Kysykään vaikka heiltä. Missä oli isi ja missä äiti? Silloin kun hän oli pieni. Missä? Saat moottoripyöräkerholaisen itkemään kysymällä - missä isi? Missä rakastavat vanhemmat. Ei missään. Ei ollut koskaan. Nyt karvaiset toisen moottoripyöräkerholaisen kädet taputtelee olkapäälle kun hakkaa ja tappaa poikasen kätöset ja ulisee yksinään. Kannustelee toista surkimusta. Siinä poika rääkyy ja ulisee kun löytää itsensä. Uuu uu. Saa toiselta surkimukselta kannustusta. Yhdessä ulisevat. Uuu uu uu uu.

        Katso peiliin, taputteleeko? Kyllä kyllä. Tyhmää taputellaan, suorastaan läimitään. Millaistahan on olla tyhmä? Onkohan se sellaista honx honx touhua? Örinää ja sitten ulinaa. Millaistahan on olla tyhmä? Kun sen itse viimein tajuaa.


    • mc veturi
      • Sombre 33

        MC Milestone tähyää Ha kerhoksi.Mutta tokkopa noista on siihen hommaan?.
        Muutkin on kiinnostuneita niistä.Milloin rytisee Kajaanissa?.


      • Tieto 10
        Sombre 33 kirjoitti:

        MC Milestone tähyää Ha kerhoksi.Mutta tokkopa noista on siihen hommaan?.
        Muutkin on kiinnostuneita niistä.Milloin rytisee Kajaanissa?.

        Joo pressa sai turpaansa ja toiminta hiljentyy.


      • Real Biker
        Tieto 10 kirjoitti:

        Joo pressa sai turpaansa ja toiminta hiljentyy.

        Aloitteleva kerho toi Milestone.
        Eipä kannata noteerata miksikään.


    • Reacre
    • Spädä

      Terve,
      Ootteko mc- arvostelijat ikinä miettineet mikä on elämässä tärkeintä?
      Rahaa tulee rahaa menee naisia tulee naisia menee, eikö? Mitä jää jäljelle kun menetät kaiken?? Mitä sul silloin on??? HÄ!!! Ystävät ja luulen et nää teidän parjaamanne kerholaiset jeesii aina ystäviään(omiaan)
      Et eiköhän ne oo onnellisempia ku moni itkupilli kelle ei jää ku koira sit ku mamma läks??!! Itselläni monessa eri kerhossa paljon kavereitta ja ystäviä. Hienompia ukkoja harvoin tapaa. Vaikkakin eihän kaikki voi olla hyviä jätkiä en sitä sano mutta niihin joihin minulla on ollut kunnia tutustua ovat erittäin hienoja ihmisiä. Joita kunnioitan ihmisinä oli liivit päällä tai ei. Niin myös ub:ukot vaikkei mopo kerho olisikaan. Itellä HD ja yksin ajelen ja joskus kadehdin oikeaa veljeyttä mitä tuntuu olevan vain näillä kertoilla.
      T.Pieni mies vielä pienemmästä kyläst. :-)

    • naapurisopua

      Olen ollut yrittäjänä naapurissa, 6v ajan ja täytyy sanoa että ihan asiallisesti kohtelivat. Joskus kävin purnaamassa jostain levittämistään tavaroista ja heti tunnollisesti korjasivat jälkensä minun puoleltani.

      Kävivät kutsumassa järjestämiinsä juhliin, oikein painetun kutsukortin kera, ja kävin vierailemassa niissä myös. Ei huomautettavaa käytöksestä. Ihan kohteliaita ovat olleet kaikin puolin minua kohtaan, vaikka olen keski-ikäinen nainen.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe