Oon 16v tyttö ja mulla on alkanut menkat jo monta vuotta sitten, mutta myöhemmin jäi syömishäiriön takia pois. Nyt mulla on kuitenkin tammikuusta asti tullut aika normaalisti. Menkat alko niukkoina eilen illalla vaikka edellisistä ei ollut vielä paljon aikaa, en kuitenkaan ihmetellyt asiaa sen enempää. Tänään ne on ollut lähes olemattomat ja tamppooni on lähes valkoinen ku sen vaihdan. Mulla on silti tunne että menkat tulis housuun/ pissaisin housuun ja istuessa alle jäis märkä läntti. Housut on kuitenkin ihan kuivat eikä menkat todellakaan oo tulleet läpi. Nyt kun tulin vessaan niin alushousut on ihan veritahraset, mutta tamppooni lähes koskemattoman näkönen. Mulla ei ole mitään haavoja missään mistä veri olis voinut tulla. Mitä ihettä tää niinku on?
Menkat vai mitä helvettiä? 16v tyttö
Anonyymi
1
133
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan tamponi ollut huonosti, jolloin olisi tullut ohi jotain, ja se olisi painanut virtsaputkea niin, että tuli noita tuntemuksia?
Pieneen vuotoon mieluummin side.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119652- 49552
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54442
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440