Lastensuojelu uutiset ovat olleet erittäin huolestuttavia nykyisin,
miksi perheissä lapsia kaltoin kohdellaan ,
miksi suomessa valtavat määrät lapsia
joutuu lastensuojelun hoiviin,
Miksi parisuhteissa on puhumattomuutta,
jonka seurauksena kehittyy perheeseen väkivaltaa, pahoinvointia,
MIksi lapset joutuu väkivallan uhriksi perheissä ?
MIKÄ ihmiskuntaa vaivaa todellisuudessa,
onko kaikeen syynä epävarma köyhä tulevaisuus ?
Kuinka korjataan yhteiskunnassa
hyvinvoinnin mahdollisuus koko kansalle ?
Kuinka korjataa epävarmuus pois koko yhteiskunnastamme
ja luotaisiin koko perheelle ja lapsille turvallinen tulevaisuus ?
Suomessa on liikaa kalton kohdeltuja lapsia,
joita EI edes lastensuojelu joko halua tai ei osaa auttaa
antaa turvaa
ohjatata kouluun
kasvataa kunnon kansalaisiksi , rehellisyyden tärkeyttä elämässä korostaen,
kasvataa ihmiseksi ihmisyyteen
kunnioittamaan itseään ja muita kanssa kulkijoita,
Onko kouluissa unohdettu täysin monipuolinen yhteiskunta oppi
joka sisältää kaiken yleissivistyksestä ja sen olemassa olon tärkeydestä yhteiskuntaamme ,
Ikävä kyllä, nyt on sota jälleen, koko euroopan huolet suuria,
mutta
siitä huolimatta EI saisi unohtaa kouluissa erittäin tärkeää lasten kasvatusta yhteiskuntakelpoisiksi kansalaisiksi,
joka poistaa / poistaisi väkivallan perheitten sisäisessä elämästä,
PUHUKAA, olakaa avoimia, rehellisiä,
salaperäisyys luo epävarmuutta ja väkivaltaa pareisiin,
VÄKIVALTA , PUHUMATTOMUUS !
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on aina ajankohtainen asia 70 palstalla;)
- Anonyymi
Eiliset lastensuojelu uutiset oli hyvin koskettavia,
toivottomuutta herattäviä,
ammatti henkilötkään ei voi muka suojella lapsia perhe väkivallan kohteeksi joutumalta,
sulkevat silmänsä, ja sitten käy samoin kuin kävi taannoin pikku EERIKALLE,
vanhemmat sitoi ja tukehdutti EERIKAN,
lapsi kuoli
vanhemmat ovat kyllä vankilassa, mutta ketä se lohduttaa,
-- heitä ei pitäisi ikinä päästää vapaaksi, - Anonyymi
Niin eiväthän 70 saa keskustella kuin ikäänsä liittyvistä aiheista.
Satoja kertoja olen tainnut kommentoida näihin.
Päästä-keksitysti minäkin.
Hankkikaa paljon enemmän yli-leveitä rulla -tuoleja!
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483