Hei,
Minun tyttäreni hyvä ystävä on alkanut olla inhottava tytärtäni kohtaan. Tyttö tulee itkien huoneestaan ja kertoo kuinka toinen haukkuu puhelimen päästä. Tätä on tapahtunut jo monta kertaa. Tämä ”ystävä” suuttuu tyttärelleni jos hän on muiden kuin hänen kanssaan, ja väittää, että tyttäreni syrjii häntä kun on muiden kanssa. Kysyin lapsen äidiltä asiasta, mutta vastaukseksi tuli vain, että ”Onhan lapsilla aina vähän säpinää. ” Tänäänkin tyttö itki, koska tämä kyseinen ystävä suuttui kynsilakasta, koska hän ei saa käyttää sitä. Mitä teen?
Inhottava lapseni ystävä
Anonyymi
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
osaa ne pojatkin hallita ystäviä.Alkaa päiväjodista legojen pumaaminen.Jos ei anna tietyä legoa,laitaa mut lapset karsii sitä kilttiä pokaa, Kun mennään peruskoulun vatimukset kasvaa.Samalle luoalle sietä päiväkodista vaihtu leegot rahaan. Jos et tuo rahaa ,emme ota sinua sakiin jne.Itä_helsinki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512