Hei,
Minun tyttäreni hyvä ystävä on alkanut olla inhottava tytärtäni kohtaan. Tyttö tulee itkien huoneestaan ja kertoo kuinka toinen haukkuu puhelimen päästä. Tätä on tapahtunut jo monta kertaa. Tämä ”ystävä” suuttuu tyttärelleni jos hän on muiden kuin hänen kanssaan, ja väittää, että tyttäreni syrjii häntä kun on muiden kanssa. Kysyin lapsen äidiltä asiasta, mutta vastaukseksi tuli vain, että ”Onhan lapsilla aina vähän säpinää. ” Tänäänkin tyttö itki, koska tämä kyseinen ystävä suuttui kynsilakasta, koska hän ei saa käyttää sitä. Mitä teen?
Inhottava lapseni ystävä
Anonyymi
1
185
Vastaukset 1
- Anonyymi
osaa ne pojatkin hallita ystäviä.Alkaa päiväjodista legojen pumaaminen.Jos ei anna tietyä legoa,laitaa mut lapset karsii sitä kilttiä pokaa, Kun mennään peruskoulun vatimukset kasvaa.Samalle luoalle sietä päiväkodista vaihtu leegot rahaan. Jos et tuo rahaa ,emme ota sinua sakiin jne.Itä_helsinki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561612Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt221231- 93997
- 86752
- 41731
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20559- 27540
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 31483
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433