puskaradio

Anonyymi

voisikohan Puskaradion ylläpitäjä poistaa tai velvoittaa ilmoittajat poistamaan jo menneet tapahtumat ja muun vanhentuneen tiedon palstalta "kas kun vuoden vanhakin sinne tupsahti," Uudet asiat hukkuu sinne vanhojen joukkoon,Mikä ei liene tarkoitus.

17

6283

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisiko aloittaja kysyä sitä sieltä palstalta suoraan?

• Anonyymi

Kysyinkö sinun mielipidettäsi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksesi on muotoiltu kysymysmuotoon, joten kysyit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan kysynyt, mutta kun vaikutat vähän yksinkertaiselta niin vastasin. Se palsta on yksityinen ja vain jäsenet voi sitä lukea ja sinne kirjoittaa. Jos taas olet lukenut sitä itse ja huomannut mainitsemasi ongelman, niin voit varmaan kirjoittaa suoraan sinne?
        Täältä et saa kuin ilkeilyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan kysynyt, mutta kun vaikutat vähän yksinkertaiselta niin vastasin. Se palsta on yksityinen ja vain jäsenet voi sitä lukea ja sinne kirjoittaa. Jos taas olet lukenut sitä itse ja huomannut mainitsemasi ongelman, niin voit varmaan kirjoittaa suoraan sinne?
        Täältä et saa kuin ilkeilyä.

voithan tulla yksinkertaisuuteni toteammaa,mutta älä ylläty.

• Anonyymi

Tää on kyllä hauskaa täällä mankua Konneveden puskaradiosta ja Kiva Konnevesi palstasta. Kun niitä niin innokkaasti luette, kannattasi kommentoidakin siellä kuten edellinen kommentoija sanoo. Mutta kun nimi jää näkyviin ja mukavampaa toki huudella paikalliseen tyyliin nurkantakaa nimettömänä. Toki voi laittaa jonkun muun asialle kuten kylällä on ollut tapana. On minutkin soitettu paikalle että soittaisin poliisin paikalle. Ei kyllä ollut minusta tarvetta; eli en soittanut.

• Anonyymi

Kirjoita sinne sivuille vaan rohkeasti että poistaisitteko vanhat tapahtumat / jutut pois, niin eivät jää kummittelemaan ;) Minä lupaan poistella sitä mukaa kun niitä ilmenee omaan ruutuun. T: Puskaradion YP :)

• Anonyymi

Jos osaat valita asetuksista, että haluat päivitykset aikajärjestyksessä, niin ei mikään vanha päivitys tupsahda enää sinunkaan ruudullesi.

Vapaaehtoisvoimin toimivalla ylläpitäjällä on varmaan paljon muutakin tekemistä, kun vahtia mitkä tapahtumat ovat jo menneitä.

Ehkä aloittaja vaan opettelee itse käyttämään sitä Facebookin ihmeellistä somealustaa, niin ei mieli niin pahoitu jatkossa vanhoista mainoksista.

• Anonyymi

Aloittaja on ylläpitäjien unelmalammas ja -pässi samassa persoonassaan. Pitikö tän-
      nekin vielä tulla häpäisemään itsensä julkisesti..? Kysele, hai kysele sie vain...

• Anonyymi

Kiitos vastauksestasi,on sinua mukava härnätä. Totta on,että turha hukata ruutia variksille.Taas se tuli toteen näytetyksi.

• Anonyymi

Olen bongannut ulkosalla jo kärpäsen, perhosen ja hämiksen eli hämähäkin. Ihan mahtavaa!

• Anonyymi

Ottakaa häyrylänrantaan jyväskylä-säynätsalolainen rautakitaralankabändi The Hikers,hyvä orkesteri, nuoria miehiä, suosittu tänäkesänä! Kiitos 🤩

• Anonyymi

Kyllä täällä poisto toimii (joittenkin kodalla)

• Anonyymi

miksi konneveden kuha on niin paskan makuinen, noh niin kun särjen ja kiiskensuahanon sw

• Anonyymi

on sattunut tosi paljon noita itse sytytettujä savusaunojen paloja...

• Anonyymi

aika paljon olllugt savusaina-paloja itse sytytettyjä

• Anonyymi

Mitä serkumpi sen herkempi .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      97
      3045
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      48
      2486
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      47
      1276
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1037
    5. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      286
      970
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      889
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      10
      824
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      720
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      51
      682
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      37
      659
    Aihe