Saan vastinetta ylen verolle

Anonyymi

31

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinille plus 70v. Miksi enempi et avanut tekstiäsi? meitä vanhoja on informoitu,älä koskaan avaa liteitä tuntemattomilta. sama koskee s-postit,viestit ymm. Minä en haluaisi maksaa yle veroa.Taritsisin se raha itse. Saatko van kansaneläken ja takuu eläkeen? Jos vastaat kyllä ? Sinulta ei menen yleveroa. Minä saan vain työeläkeni ja se on aina pienempi kuin miehen työ-eläke.Minulla ei puolisoa ,ei lesken eläke.Ei perintörahoja ei tiluksia.Ihan vuokralla olen ja maksan vuokrani itse. Kyllä olen sitä mieltä Kansalta pois yle vero !

      • Anonyymi

        ''...on informoitu,älä koskaan avaa liteitä tuntemattomilta''

        Ei se ole liite, se on internetlinkki. Linkissä, useimmiten, lukee minne linkki johtaa.
        Aloituksessa oleva linkki johtaa Maaseudun Tulevaisuus nimisen sanomalehden sivuille.

        Liitteitä eli liitetiedostoja tulee sähköpostin mukana. Jos et tunne lähettäjää, älä ikinä avaa liitettä.


    • Anonyymi

      Paljonko olisit valmis maksamaan ylestä jos yle veroa ei olisi, olisiko ylelle vaihtoehtoja TV/radio.

      Pertikki

      • "Anonyymi"

        "Pertikki"

        Minulla ei ole vaihto-ehtoa YLE:lle.
        Olinhan osittain aikunen kun laitos synnytttiin.
        Sanoma-Lehti vaihtui uutuuteen.
        Kuten Sanoma-Lehtiä, en tarvitse enää YLE:takaan.
        Julkkisten elatus Pakko-Verolla ottaa pattiin.
        INTERNET:tini maksan mielelläni.
        Sillä näppylästo toimii kuten MINÄ haluan.

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        "Pertikki"

        Minulla ei ole vaihto-ehtoa YLE:lle.
        Olinhan osittain aikunen kun laitos synnytttiin.
        Sanoma-Lehti vaihtui uutuuteen.
        Kuten Sanoma-Lehtiä, en tarvitse enää YLE:takaan.
        Julkkisten elatus Pakko-Verolla ottaa pattiin.
        INTERNET:tini maksan mielelläni.
        Sillä näppylästo toimii kuten MINÄ haluan.

        H.

        ...näppylästö

        H.


      • Anonyymi

        Jos on ongelma, niin ongelmalle voi/pitää etsiä ratkaisuja. Yle ottaa määräykset ylempää ja samoln virkavata, eduskunta ja hallitus. Siksi koko organisaatio pitäisi puhdistaa, koska toiminnat eivät edusta kansakuntaa eikä kansanvaltaa.


    • Anonyymi

      Alfa tv on parempi. Tulee reilusti suomenkielistä ohjelmaa eikä joka välissä tuputeta ruotsia.
      Lisäksi yle on puolueellinen.

      • Anonyymi

        AlfaTV, persujen äänitorvi, vain typeryksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AlfaTV, persujen äänitorvi, vain typeryksille.

        Vain typerys haukkuu muita ihmisiä typeriksi.
        Sivistymätöntä ja luotaantyöntävää.


      • Anonyymi

        Alfa se vasta puolue poliittinen, onneksi ei enään PS Luukkanen mainostamassa persuja.

        Yle on eduskunnan valvonnassa siten koko kansan yhteinen, ylen suora'toisto areena TV/radio maan paras tarjonta, TV ilman pakko mainontaa. Maksullisille kanaville tulee hintaa, yle areenasta katsottavaa liian kanssa, Radio yle areenasta kuuneltavaa jokaisen makuun.

        Pertikki


      • Anonyymi

        KRaahhahahhahaaa. .. . alfalla ei ole kuin persusoopaa ja uskovaisten halleluuja ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain typerys haukkuu muita ihmisiä typeriksi.
        Sivistymätöntä ja luotaantyöntävää.

        Tarkoitus onkin pitää typerät persut etäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KRaahhahahhahaaa. .. . alfalla ei ole kuin persusoopaa ja uskovaisten halleluuja ohjelmia.

        Minusta Alfalta on ollut mielenkiintoisia haastateltavia. Ruoka en on vaan niin itserakas, että työntää itsestään kehuja ja juttua joka käänteeseen. Olisipa joku toinen haastattelija.
        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Alfalta on ollut mielenkiintoisia haastateltavia. Ruoka en on vaan niin itserakas, että työntää itsestään kehuja ja juttua joka käänteeseen. Olisipa joku toinen haastattelija.
        Beng

        Minäkin tykään Alfan haastatteluohjelmista. Myös tanssi ja musiikkiohjelmat ovat mukavia seniorille.
        En ole huomannut mitään persuihin viittavaa, olenkohan tyhmä. Hjalliksella ym.. on haastatteluohjelmansa, ei hän tietääkseni ole persu. Myös haastateltavat ovat kaikista puolueista.


      • Tellukka
        Anonyymi kirjoitti:

        KRaahhahahhahaaa. .. . alfalla ei ole kuin persusoopaa ja uskovaisten halleluuja ohjelmia.

        Taidat katsoa paljonkin Alfaa, kun vaikutat tietävän.
        Miksi katsot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alfa se vasta puolue poliittinen, onneksi ei enään PS Luukkanen mainostamassa persuja.

        Yle on eduskunnan valvonnassa siten koko kansan yhteinen, ylen suora'toisto areena TV/radio maan paras tarjonta, TV ilman pakko mainontaa. Maksullisille kanaville tulee hintaa, yle areenasta katsottavaa liian kanssa, Radio yle areenasta kuuneltavaa jokaisen makuun.

        Pertikki

        Olet pertikki väärässä. Katselepas kerran Alfaa ilman persulasejasi niin huomaat että sieltä tulee ihan hyviä ohjelmia.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Olet pertikki väärässä. Katselepas kerran Alfaa ilman persulasejasi niin huomaat että sieltä tulee ihan hyviä ohjelmia.

        Eiköhän Alfalta saa kaikki tilaa, varsinkin jos ostaa osuuksia.
        Minä nyt olen niin itsekäs, että katson mitä huvittaa.
        Ei peruutus ihan joka ohjelmaa ja tuntia täytä, kuten ei muutkaan.
        Eniten pidän kanavasta, missä ohjelmakokonaisuutta ei pätkitä.
        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Alfalta saa kaikki tilaa, varsinkin jos ostaa osuuksia.
        Minä nyt olen niin itsekäs, että katson mitä huvittaa.
        Ei peruutus ihan joka ohjelmaa ja tuntia täytä, kuten ei muutkaan.
        Eniten pidän kanavasta, missä ohjelmakokonaisuutta ei pätkitä.
        Beng

        En minäkään pidä mainoksista.
        En ole syventynyt alfa tv.n toimintaan muuten kun katsomalla kiinnostavat ohjelmat.
        Minulle on sama kuka tai mikä niitä tuottaa. Normaali ihminen huomaa jos yritetään syöttää jotain omaa vakumusta vastaan.


    • Anonyymi

      Olen pieneläkeläinen eikä tarvitse maksaa yleveroa.

    • Minusta sellainen automaatisesti vedettävä lupamaksu, nimettäköön sitten vaikka veroksi on ihan oikein ja kohtuullista.
      Suurimmassa osassa huusholleja kuitenkin on telkkari ja loput katsovat ainakin netiltä telkkariohjelmia.
      Montakohan % oli niitä siipeilijöitä, jotka jättivät TV-luvan maksamatta silloin, kun sen maksaminen oli jokaisen omantunnon varassa.

      Työmaallani yksi maahanmuuttajataustainen (ei suomalainen) kysyi kerran, että maksanko minä TV-lupaa. Kysymys oli minulle hyvin outo ja vastasin tietysti maksavani. Hän läppäsi otsaansa ja kertoi minun olevan tyhmä, kun menin ilmoittamaan telkkaria ostaessani. Ei koskaan pitäisi ...
      Sitten hän kertoi, että tilanne kyllä voidaan vielä korjata, koska hän tuntee yhden, joka voi kirjoittaa minulle todistuksen, että olen poistanut telkkarini käytöstä. No en edes välittänyt kysyä, että minkä hintainen sellainen todistus mahtaisi olla.

    • Anonyymi

      Nojoo kun teeveetä voi katsoa netin kautta, todettiin TV lupakohtaisena on turhaa, tosin mulla teevee kytketty nettiin joka tuntuu järkevältä, käy samaten näyttönä.

      Pertikki

    • Anonyymi

      Sikamaista,että pakkomaksaa natokiimasta Yleä!

      • Anonyymi

        Nato ei vahdi teeveen katselua.


      • Anonyymi

        YLEstä näet sinäkin asiallisia ohjelmia ilman vääristelyä. Sieltä on persumieliset
        toimittajat potkittu pois. Siksi persut inhoavat YLEä. Niitten on kehotettu trollaamaan
        YLE ja HS-vastaistakin propagandaa, koska Hs on paljastanut kansalle Ha-hon rasistisien blogien sisältöjä ynnä muusta kuvottavaa, minkä kansa tietää nyt :D


    • Ylevero kattaa myös ylen radion tarjonnan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe