Sosiaalinen media

Anonyymi

Se on ihanne paikka narsisteille ja ääri ekstroverteille. Siellä erottaa hyvin mikä ihmiselle on tärkeää. Oma naamataulu ja vartalo ja sen saamat kehut. Jos ei muuten riitä tehdään filttereillä itsestä parempi. Osalla ihmisistä on pakonomainen tarve esittää kuinka hyvin heillä menee todellisuus kulissien takana lienee hieman karumpi. Osa antaa itsestään aktiivisen kuvan räpsimällä kuntosali kuvia mutta kuntosalilla käynti ja valokuvaus ei vielä takaa mitään. Ilman kuvia ja kotona pystyy tekemään saman ja jopa enemmän kuin salilla. Kaikki muu onkin sitten täyttä soopaa naisilla tuntuu olevan tarve tehdä jotain testejä joilla saavat näiden millään tavalla totta olevilta testeiltä sitten kuulla jotain kehuja itsestään.

Tulee mieleen yksi nainen joka oli ottanut itsestään ulkomailla 20vuotiaana kuvan ja kun oli tämä testi jossa naiset arvioitiin ikäistään nuoremmaksi hän laittoi 50vuotiaana tämän kuvan ja vastaus tuli. Olet kuin 30 vuotias. Hän oli onnellinen koska luuli olevansa 20 vuotta nuorempi mutta hän oli 10 vuotta vanhemman näköinen koska oli vanha kuva. Todellisuudessa testi katsoi iän profiilista ja laittoi sitä sopivasti alas. Naisilla on jostain syystä kova tarve tällaiseen. Miehet hyväksyvät paremmin itsensä sellaisenaan ja ikäisenään. Itselläni ei ole tarvetta esittää eri ikäistä kuin olen. Samasta syystä joka ikisessä voide purkissa nuorennutaan ja ollaan sen arvoisia. Tajuaakohan naiset itse olevansa vain rahastamisen kohteena voiteet ei muuta 50 vuotiasta 20 vuotiaaksi ei sille voi mitään leikkaus on vielä karmeampi vaihtoehto. Sen jälkeen naama näyttää kammottavalta perseeltä.

Somesta vielä että sen sisältö on lapsellista moskaa. Joku kertoo typeriä kaskuja yksi jakaa aina samoja kuvia jostain 80 luvulta kun oli vielä nuori. Huomiota millä keinolla hyvänsä katsokaa minua. Haluan olla keskipiste. Palvokaa minua. Joku luulee että kaikki haluaa katsoa hänen kakaroitaan jatkuvasti tai lemmikkiä. Tai jotain ryhmiä 70-80-90 jne aina pyörii samat kynä ja kasetti kuvat tai tekstit jossa ollaan leikitty ulkona ja tehty sitä ja tätä. Välillä joku jakaa jonkun kuvan tuhannennen kerran 80 luvulta muistaako joku tätä todellisuudessa antakaa huomiota minulle. Se on idioottien paikka ja ne jotka ovat pääasiassa hiljaa siellä ovat sieltä älykkäämmästä päästä. Kaikista älykkäimmillä ei taida olla edes koko profiilia.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
        Nurmijärvi
        102
        4497
      2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
        Luterilaisuus
        382
        1257
      3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
        Ikävä
        186
        1052
      4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
        Ikävä
        109
        1032
      5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
        Ikävä
        85
        921
      6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
        Ikävä
        47
        901
      7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
        Ikävä
        64
        891
      8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
        Ikävä
        64
        856
      9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
        Maailman menoa
        11
        852
      10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
        Ikävä
        64
        826
      Aihe