Yle apinoi kaupallisia Radio Suomella ja vain sanoitetut osat ovat musiikkia

Anonyymi

Mikä tarve YLE:llä on jättää kappaleiden instrumentaali alkuja ja loppuja soittamatta? Nehän ovat oleellinen osa kappaletta. Jos on niin kiire (mutta mihin), mikseivät valitse lyhyempiä kappaleita, kokonaan soitettaviksi. Tarkoitan kaikkia muita ajankohtia kuin uutiset pukkaa päälle etc. Vaikka kuinka pukkaisi uutiset päälle,silti varastetaan ne introt vidduun ja aloitetaan suoraan lauletusta osasta.

VMP! pitää maksaa.

14

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikoinaan YLE:ssä harrastettiin kappaleen päälle puhumista. Niitä ei soitettu loppuun ja joskus keskikohtaa biisiä alkoi joku puhumaan. Etenkin aiemmin ehkä nykyisinkin jotkut toivoo musiikkia tai muusta syystä haluaa tallentaa musiikkia niin tuo kyllä pilaa äänityksen.

      Olet oikeassa veroilla rahoitettu yle yrittää matkia kaupallisia radioita yksi sellainen oli YLE Puheen onneksi jo lopetettu aamushow. Sellaista ei kyllä Ylen kanavilta odottaisi, SuomiPOP ja vastaavat täyttää tuon aukon.

      • Anonyymi

        On tuota edelleenkin.


    • Anonyymi

      Lisään vielä edelliseen...

      Kun ottaa huomioon että, yleisradion laajasta äänilevyarkistosta löytyy lukuisia esityksiä joita ei löydy mistään suoratoistopalveluista kuten spotify jne. joten joku saattaa haluta tallentaa kun jokin arkiston aarre esitetään.

      • Anonyymi

        Kaseteille tai kelamankalle.


      • Anonyymi

        Ties kuinkamonennetta kertaa uusintana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaseteille tai kelamankalle.

        Tallenna vaikka ruutupaperille, mutta onko toimittajat tehneet "herrasmiessopimuksen" levy-yhtiöiden kanssa, että sönköttäkää jotain fiksua soitettavan kappaleen päälle, niin saatte ilmaisia näytelevyjä. Voitte myös katkaista toiston kappaleen lopusta, niin eivätpähän nauhoittele ilmaista musiikkia.
        Toinen mahdollisuushan on, että on tullut esimiestaholta määräys em. toimintaan. Sieltähän tavara ostetaan, joka suurimmat pihvit tarjoaa. Näin sanoi entinen ostopäällikkö


      • Anonyymi
        nauhottaanauhottaa kirjoitti:

        Tallenna vaikka ruutupaperille, mutta onko toimittajat tehneet "herrasmiessopimuksen" levy-yhtiöiden kanssa, että sönköttäkää jotain fiksua soitettavan kappaleen päälle, niin saatte ilmaisia näytelevyjä. Voitte myös katkaista toiston kappaleen lopusta, niin eivätpähän nauhoittele ilmaista musiikkia.
        Toinen mahdollisuushan on, että on tullut esimiestaholta määräys em. toimintaan. Sieltähän tavara ostetaan, joka suurimmat pihvit tarjoaa. Näin sanoi entinen ostopäällikkö

        Eikö olisi aika lopettaa tai ainakin laskea rajusti riistopakkoveroa eli YLEveroa. 100 milj riittäisi aivan hyvin. Silloin ehkä laatuakin saataisiin kanavalle, kun ei mene rahat hukkaan ja boonuksiin.

        Yksityisellä firmalla on budjetti. Jos se ylitetään seuraavan vuoden budjetti on alijäämäinen. Kun YLE elää yli varojensa, se saa budjettiin korotuksen kuitatakseen ylimenevät kulut. ÄLYTÖNTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi aika lopettaa tai ainakin laskea rajusti riistopakkoveroa eli YLEveroa. 100 milj riittäisi aivan hyvin. Silloin ehkä laatuakin saataisiin kanavalle, kun ei mene rahat hukkaan ja boonuksiin.

        Yksityisellä firmalla on budjetti. Jos se ylitetään seuraavan vuoden budjetti on alijäämäinen. Kun YLE elää yli varojensa, se saa budjettiin korotuksen kuitatakseen ylimenevät kulut. ÄLYTÖNTÄ.

        Ja jokainen korotus on vieläpä pysyvä, ei kertaluonteinen.


    • Anonyymi

      YLE uuniin

      • Anonyymi

        Samalla tavalla kuin jutit?


    • Anonyymi

      Kesä soittolistat soi jo huhtikuussa. Laiskaa, koska tehty se 4 soittolistaa vuosikausia sitten, joita vedetään kierrätyksellä. Poikkeusajat ja tapahtumat sotkeneet ja 2-3 kk mitä yksi lista jauhaa on syystä tai toisesta vaihtunut vääriin ajankohtiin ja automatisointia ei ole jaksettu muutta. Kesämusat jo nyt.

    • Anonyymi

      Anna meille jokapäiväinen pakollinen 1-3 kappaleen annos Leeviä ja Epujja sun muita. Siitä asti kun ekan kerran nostettu soittoon, ei ole päivääkään (paitsi jouluna) jolloin näitä ei olisi soitettu. Tosin Leevi Leavings kelpaa joulunakin siitä asti kun joulubiisin julkaisivat.

      Eppujen Heinillä Härkien Kaukalon ,jostain syystä pannassa.

      • Anonyymi

        Puhun RAdio Suomesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe