Mitenhän yleistä on että keharit puhuu itsekseen ja kuvittelee että huoneessa on joku muu hänen lisäksi... Tää tapaus höpöttää koko ajan ja ihan olemattomalle ihmiselle puhuu taukoamatta. Kuulostaa harhaiselta.. Heitetty kolme kertaa ylös mutta otettu kaksi kertaa koppi pätee kyllä liiankin hyvin tapauksen kohdalla.
Huvittavaa käytöstä
2
149
Vastaukset
- Anonyymi
Taidanpa tietää millaista tarkoitat, mutta itsekseen puhuminen voi kertoa tämmöisestäkin https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000008266218.html.
Itse edustan enemmän tätä jälkimmäistä ja se on aina ääneen miettimistä. Ei ole ollut koko ikää näin. Kyllähän tätä julkisella paikalla tietyllä tapaa nolona tulee pidettyä, jos aihe joku suht yksinkertainen tai mikä ei ole hyvä mennä toisen korviin. Sen olen huomannut, että jonkin ongelman käsittely onnistuu joskus helpommin puhumalla. On myös sanottu, että olisi yksin asuvilla yleisempää mikä sinänsä ymmärrettävää.
lajijasuris - Anonyymi
Kehitysvammainenkin voi sairastaa esimerkiksi skitsofreniaa. Mutta itsekseen voi puhua muutenkin. Mulla on kehitysvamma ja autismin kirjo ja tykkään puhua asioita mitkä kuulostaa hauskalta. Mitä joku tv hahmo on sanonut hauskasti. Sitä kutsutaan stimmailuksi. Joskus ne auttaa myös jos tuntuu että paniikkikohtaus on tulossa.
- Lili
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1232384Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from411965Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276521913Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301907- 1021897
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581199- 1171095
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20953- 54900
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857