Antaa olla.

Oli sitten viimeinen kuva ja viesti tänävuonna tänne palstalle.
Saa palstan mielisairas vajakkipoika temmeltää täällä chiang maissa ihan rauhassa
Hienoa käytöstä reilu "60 kymppiseltä rakennusmestarilta"
En ole psykiatri, saa palsta olla vajakin valtakuntaa.

6

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdyn edelliseen puhujaan. Ihmisen elämä on rajallinen ja se tulisi käyttää asioihin joista tykkää ja jotka tuottaa positiivisia tuntemuksia itselleen ja läheisille.

      Tämä palsta ei tuota. Sanoi kuka tahansa niin tai näin niin Kieku ja Kaiku on kimpussa kuin herhiläinen heittämässä aivan älyvapaita kommenttejaan.

      Annetaan pojun jutskata keskenään, tai kuten hän itse sanoo stadin slangilla "sgruudata skeidaa".

      Hyvinhän tuo näyttää viihtyvän itsensä kanssa, eikä tule riitaa kun sanoo itselleen että olipa hyvin sanottu ja onpas sinun rouvallasi nyt hieno Simo- merkkinen kahvinpavunkeitin.

      Minä lopettelin kuvien laittamisen kun alkoi puuttumaan jo lastenkin ulkonäköön. Siinä kulkee raja meikäläisen sietokyvyssä, ja kun ei viitsisi enää tässä iässä lusia moisen torakan hävittämisen vuoksi, niin annan asian olla.

      Palailen tuossa Pattayan juhannustunnelmien aikaan, silloin on suomipoikaa taas urheilullisissa tunnelmissa liikkeellä.

      T 2010

      • Anonyymi

        Oikein mukava että harjoitatte yhdyntää keskenänne.


      • Anonyymi

        Sun internetimuroidut kakaras ei ole sun ja ulkonäkö heillä onneksi ilman sun perintötekijöitä.

        Sun sietorajas Neitonen kuules on luokkaa miinus kymppi.

        Lusia .... jep jep selityksiä riittää.


    • Anonyymi

      On harmi jos Asiantravelin viesti pitää paikkansa, yksi harvoista asiallisista kirjoittajista mukavista kuvista puhumattakaan. Ikävää jos asiallinen kirjoittaja poistuu.

      • Anonyymi

        Asiallinen vajakkikirjoittelija sekä Neito noin sadannen kerran taas vaikenee muutamaksi tunniksi, mutta mikä pääasia .... aloituksista voi havaita jälkimaininkeja tulevasta dejavuusta.


      • Anonyymi

        Näyttää ainakin että kaikki kuvat on poistettu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe