Olisiko tietoa edullisesta matkavakuutuksesta viikon (8 pv) lomamatkalle? Suurimpien vakuutusyhtiöiden kautta hinnaksi tulee helposti 40 euroa, mikäli haluaa kohtuulliset korvausmäärät (tapaturma matkatavaravakuutus). Harmillista on, että vaihtoehtoina on ottaa vakuutus joko Pohjoismaihin, tai koko maailmaan suuntautuvalle matkalle ja kun on kuitenkin menossa 'vain' Eurooppaan, niin luulisi matkavakuutuksen edullisemminkin löytyvän. Olisin kiitollinen tiedosta:)
Viikon matkavakuutus
3
2014
Vastaukset
- Kutkut
Tulee halvemmaksi ottaa vakuutusyhtiöstä vuoden voimassaoleva vakuutus. Itse olen pitänyt tuota vakuutusta voimassa jo kymmenisen vuotta ja se maksaa vuodessa pienellä matkatavaravakuutuslisällä noin 40€...ja se on AINA voimassa, myös suomessa.
- mä vain..
Itselläni on sama ongelma mutta olen löytänyt edullisen ja tarpeitani vastaavan matkavakuutuksen. Se on fennia.. saat 600e matkatavaravakuutuksen ja tavallisen matkustajavakuutuksen. Tuli maksamaan noin 26e. Tuo on siis viikon matkalle. Katso lisätietoja: www.fennia.fi
- Sid
Tämä on totta, että kannattaa ottaa samantien vuoden voimassa oleva vakuutus. Meillä viime kesänä viikon matkavakuutus olisi maksanut lähes saman verran kuin koko vuoden voimassa oleva. Eipä tarvinnut miettiä kauaa kumpi otetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741