Eroonjueista

Anonyymi

Onko jonkulla kokemuksia yrityksestä eroonjumeista? Ostin ison paketin oppaita ja mainoksessa luvattiin, että ne voi ladata omalle koneelle. Nyt olen toistuvasti kysynyt miten se tehdään, mutta olen saanut vain epämääräisiä vastauksia. Minä todella tarvitsisin näitä ohjeita, mutta ilmeisesti en niitä saa maksustani huolimatta!!! Onko minua taas huijattu??? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

18

10727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä tietää kun aioin tilata mutta empä taida uskaltaa. Turhan usein menneet rahat hukkaan näissä nettiostoksissa.

    • Anonyymi

      Viitsitkö kertoa mitä ne ensiapu liikkeet ovat

    • Anonyymi

      Sama täällä. Rahat meni, mutta en päässe kirjaantumaan. Mitään ei vastata.
      Eikä mistään löydy puhelinnumeroa johon voisi soittaa. Messenger lähettää automaattiviestin, ota yhteyttä sähköpostilla.

      Turhautunut

      • Eroonjumeista.fi perustaja Joel Hakala tässä kommentoi.

        Puhelinnumeroa ei ole näkyvissä meidän nettisivuilla, koska olemme pieni yritys ja emme pysty ylläpitämään puhelin asiakaspalvelua. Tutkimme tällä hetkellä mahdollisuutta asiakaspalvelu puhelinnumeroon johon voisi jättää Whatsapp viestin tai esim. soittopyynnön.

        Ota yhteyttä [email protected] ja hoidamme tyytyväisyystakuun oitis jos asia ei ole jo kommenttisi jälkeen hoidettu.


      • Anonyymi
        eroonjumeista.fi kirjoitti:

        Eroonjumeista.fi perustaja Joel Hakala tässä kommentoi.

        Puhelinnumeroa ei ole näkyvissä meidän nettisivuilla, koska olemme pieni yritys ja emme pysty ylläpitämään puhelin asiakaspalvelua. Tutkimme tällä hetkellä mahdollisuutta asiakaspalvelu puhelinnumeroon johon voisi jättää Whatsapp viestin tai esim. soittopyynnön.

        Ota yhteyttä [email protected] ja hoidamme tyytyväisyystakuun oitis jos asia ei ole jo kommenttisi jälkeen hoidettu.

        Ei edelleenkään pelitä asiakaspalvelu ja rahojakaan ei ilmeisesti teiltä saa takaisin. Varojaa tätä yritystä! Kusettavat ylimäätäistä rahaa teiltä!


      • Anonyymi
        eroonjumeista.fi kirjoitti:

        Eroonjumeista.fi perustaja Joel Hakala tässä kommentoi.

        Puhelinnumeroa ei ole näkyvissä meidän nettisivuilla, koska olemme pieni yritys ja emme pysty ylläpitämään puhelin asiakaspalvelua. Tutkimme tällä hetkellä mahdollisuutta asiakaspalvelu puhelinnumeroon johon voisi jättää Whatsapp viestin tai esim. soittopyynnön.

        Ota yhteyttä [email protected] ja hoidamme tyytyväisyystakuun oitis jos asia ei ole jo kommenttisi jälkeen hoidettu.

        Teiltä tulee sina vain kansvasta riippumatta automaattiviesti jossa lupaatte 2 päivän käsittelyaikaa. Viikot kuluvat ja mitään resktiota, vastausta ei ole tullut. Myös Joel sinun s-postisi vain antaa saman aitomaattiviesti ja et vastas. Kyllä sanoisin, että huijaukselta ja petokselta haiskahtaa!


    • Anonyymi

      Älkää sekaantuko tähän kusetukseen.

      • Mielelläni kuulisin mistä on jäänyt mielikuva, että olisimme kusetus?

        Jos olet tilannut meiltä kurssin ja asiakaskokemus on ollut huono haluamme korjata sen tai kehittää asioita parempaan päin. Jotta voimme tehdä tämän tarvitsemme tarkempaa palautetta tapahtuneesta.

        Terv. Urheiluhieroja Joel Hakala
        [email protected]


      • Anonyymi
        eroonjumeista.fi kirjoitti:

        Mielelläni kuulisin mistä on jäänyt mielikuva, että olisimme kusetus?

        Jos olet tilannut meiltä kurssin ja asiakaskokemus on ollut huono haluamme korjata sen tai kehittää asioita parempaan päin. Jotta voimme tehdä tämän tarvitsemme tarkempaa palautetta tapahtuneesta.

        Terv. Urheiluhieroja Joel Hakala
        [email protected]

        Mitäpä jos vastaisitte yhteydenottoihin, jotka koskevat rahojen palautusta esim kun olette laskuttaneet liikaa tsi kuluttajat eivät saa mitä tilasivat? Jos pidätte rahat, niin onhan se kusetusta!


    • Eroonjumeista.fi perustaja Joel Hakala tässä kommentoi.

      Emme ole kusettamassa ketään ja kaikki ongelma tilanteet ratkaistaan asiakkaan kannalta parhain päin.

      Puhelinnumeroa ei ole näkyvissä meidän nettisivuilla, koska olemme pieni yritys ja emme pysty ylläpitämään puhelin asiakaspalvelua. Tutkimme tällä hetkellä mahdollisuutta asiakaspalvelu puhelinnumeroon johon voisi jättää Whatsapp viestin tai esim. soittopyynnön.

      Mitä tulee videoiden ladattavuuteen nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Osa latauslinkeistä ovat lakanneet toimimasta ja emme ole niitä tarpeeksi ripeästi korjanneet.

      Jos asia ei ole vielä asiakaspalvelun kanssa ratkennut niin laita sähköpostiviestiä [email protected] ja viittaa tähän Suomi24 keskusteluun. Laitetaan asia kuntoon :)

    • Anonyymi

      Tilasin kurssin eilen illalla. Sähläsin itse ePassi-maksun kanssa ja laitoin s-postia asiasta. Sivustolla luvattiin vastaus kahden päivän sisällä. No, vastaus oli tullut jo seuraavaksi aamuksi.
      Tänään aamulla siis jo pääsin tekemään jäykän selän liikkeitä, jotka ovat helppoja ja selkeitä! Ei muuta kuin hyvää sanottavaa tästä firmasta!

    • Anonyymi

      Minulla on hyvin toiminut linkki ja videot. Ohjeet ja videot ovat todella selkeitä ja olen saanut apua lonkkaremonttiohjelmasta. Olen erittäin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      On kokemusta Eroon Jumeista kursseista, ja olen erittäin tyytyväinen. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Kiitos tuhannesti hienoista neuvoista, ovat tulleet tarpeeseen ja auttaneet.

    • Anonyymi

      hyvältä vaikuttaa ja kaikki toimii.

    • Anonyymi

      Olen kärsinyt ajoittain kovista niskakivuista! Tämä niskan ensiapukurssi oli parasta mitä oon hankkinut. Auttoi jo ensimmäisellä kerralla. Tätä tulen tekemään nyt päivittäin! Minulla kurssin videot ja materiaalit toimivat hyvin.

    • Anonyymi

      Pari kurssia ostaneena ja niska-hartiaseudun vaivoja noilla hoitaneena voin suositella lämpimästi. Ehdottomasti rahanarvoisia ohjeita.

    • Anonyymi

      Huijasivat laskuttamalla kaksi kertaa tilauksen summan. Useista yhteydenotoista / viesteistä huolimatta kukaan ei yrityksestä vastaa liittyen hyvitykseen! Ainostaan s-posti ja nettisivuilla chatti, niin on yrityksen takana olevien henkilöiden siellä helppo pakoilla vastuitaan. Kannattaa miettiä ennen kuin tilaat ellet halua, että sinua huijataan.

    • Anonyymi

      Avattu kansvalle oma viestiketju, jossa selvitetään tuleeko huijauksen uhreja lisääkin.

      Onko joku muukin tullut huijatuksi eroonjumeista.fi -yrityksen toimesta? Laskuttivatko liikaaa tai eivätkö toimittaneet sitä, mitä tilasit?

      Jos eroonjumeista.fi huijasi sinua, ilmianna itsesi. Olen viemässä omalle kohdalle sattunutta huijausta eteenpäin eri tahoille ja mitä enemmän näitä tulee ilmi, sen parempi meidän kaikkien huijattujen kannalta.

      Tämän firman palvelua tilatessa (esim. Facebookista) voi tulla error-viesti, että tilaus ei mennyt läpi. Älä tee uutta tilausta, jos näin käy! Se meinaan todennäköisesti meni kuitenkin läpi, He laskuttavat sen sinulta joka tapauksessa.

      Rahojasi et ilmeisestikään saa koskaan takaisin, vaikka mitä kanavaa pitkin palautusta/hyvitystä pyydät ja vaikka kuin useasti heille viestiä lähetät. Viikot vain kuluvat ja vastausta ei tule. Aina vain sama automaattiviesti: ”Meidän tiimi on pieni ja emme valitettavasti pysty vastaamaan kaikkiin viesteihin yhtä nopeasti kuin isot yritykset joilla on palkkalistoillaan täysipäiväisiä asiakaspalvelijoita. Vastaamme sähköposteihin kahden arkipäivän kuluessa mukaan lukien tyytyväisyystakuut.” -> 2 päivää ei pidä todellakaan paikkansa, kun viikot vain kuluvat!

      Muita toimenpiteitä - saa antaa lisääkin ideoita alla oleviin:
      - ota talteen kuvakaappaus herjasta ja ylimääräisestä veloituksesta
      - ota talteen kaikki lähettämäsi viestit kansvasta riippumatta
      - jos maksoit liikuntaedulla, tee ilmoitus heille ja jos luottokortilla niin ilmoitus sinne
      - kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus
      - rikosilmoitus, petosrikos

      Varokaa tätä yritystä! Ilmeisesti satunnaisesti huijaa onnettomia tilaajia, koka osa vaikuttaa olevan tyytyväinen. Ovat siis sisäistäneet vanhan sananlaskun ”pienistä puroista kasvaa iso joki”. Eli vähän sieltä ja täältä keräävät pientä ylimääräistä rahapottia, niin kassavirta saa kummasti hyvää extraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe