Onko jonkulla kokemuksia yrityksestä eroonjumeista? Ostin ison paketin oppaita ja mainoksessa luvattiin, että ne voi ladata omalle koneelle. Nyt olen toistuvasti kysynyt miten se tehdään, mutta olen saanut vain epämääräisiä vastauksia. Minä todella tarvitsisin näitä ohjeita, mutta ilmeisesti en niitä saa maksustani huolimatta!!! Onko minua taas huijattu??? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Eroonjueista
28
17058
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää kun aioin tilata mutta empä taida uskaltaa. Turhan usein menneet rahat hukkaan näissä nettiostoksissa.
- Anonyymi
Viitsitkö kertoa mitä ne ensiapu liikkeet ovat
- Anonyymi
Sama täällä. Rahat meni, mutta en päässe kirjaantumaan. Mitään ei vastata.
Eikä mistään löydy puhelinnumeroa johon voisi soittaa. Messenger lähettää automaattiviestin, ota yhteyttä sähköpostilla.
TurhautunutEroonjumeista.fi perustaja Joel Hakala tässä kommentoi.
Puhelinnumeroa ei ole näkyvissä meidän nettisivuilla, koska olemme pieni yritys ja emme pysty ylläpitämään puhelin asiakaspalvelua. Tutkimme tällä hetkellä mahdollisuutta asiakaspalvelu puhelinnumeroon johon voisi jättää Whatsapp viestin tai esim. soittopyynnön.
Ota yhteyttä [email protected] ja hoidamme tyytyväisyystakuun oitis jos asia ei ole jo kommenttisi jälkeen hoidettu.- Anonyymi
eroonjumeista.fi kirjoitti:
Eroonjumeista.fi perustaja Joel Hakala tässä kommentoi.
Puhelinnumeroa ei ole näkyvissä meidän nettisivuilla, koska olemme pieni yritys ja emme pysty ylläpitämään puhelin asiakaspalvelua. Tutkimme tällä hetkellä mahdollisuutta asiakaspalvelu puhelinnumeroon johon voisi jättää Whatsapp viestin tai esim. soittopyynnön.
Ota yhteyttä [email protected] ja hoidamme tyytyväisyystakuun oitis jos asia ei ole jo kommenttisi jälkeen hoidettu.Ei edelleenkään pelitä asiakaspalvelu ja rahojakaan ei ilmeisesti teiltä saa takaisin. Varojaa tätä yritystä! Kusettavat ylimäätäistä rahaa teiltä!
- Anonyymi
Ota yhteyttä [email protected] ja hoidamme tyytyväisyystakuun oitis jos asia ei ole jo kommenttisi jälkeen hoidettu.Teiltä tulee sina vain kansvasta riippumatta automaattiviesti jossa lupaatte 2 päivän käsittelyaikaa. Viikot kuluvat ja mitään resktiota, vastausta ei ole tullut. Myös Joel sinun s-postisi vain antaa saman aitomaattiviesti ja et vastas. Kyllä sanoisin, että huijaukselta ja petokselta haiskahtaa!
- Anonyymi
Älkää sekaantuko tähän kusetukseen.
Mielelläni kuulisin mistä on jäänyt mielikuva, että olisimme kusetus?
Jos olet tilannut meiltä kurssin ja asiakaskokemus on ollut huono haluamme korjata sen tai kehittää asioita parempaan päin. Jotta voimme tehdä tämän tarvitsemme tarkempaa palautetta tapahtuneesta.
Terv. Urheiluhieroja Joel Hakala
[email protected]- Anonyymi
Mielelläni kuulisin mistä on jäänyt mielikuva, että olisimme kusetus?
Jos olet tilannut meiltä kurssin ja asiakaskokemus on ollut huono haluamme korjata sen tai kehittää asioita parempaan päin. Jotta voimme tehdä tämän tarvitsemme tarkempaa palautetta tapahtuneesta.
Terv. Urheiluhieroja Joel Hakala
[email protected]Mitäpä jos vastaisitte yhteydenottoihin, jotka koskevat rahojen palautusta esim kun olette laskuttaneet liikaa tsi kuluttajat eivät saa mitä tilasivat? Jos pidätte rahat, niin onhan se kusetusta!
Emme ole kusettamassa ketään ja kaikki ongelma tilanteet ratkaistaan asiakkaan kannalta parhain päin.
Mitä tulee videoiden ladattavuuteen nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Osa latauslinkeistä ovat lakanneet toimimasta ja emme ole niitä tarpeeksi ripeästi korjanneet.
Jos asia ei ole vielä asiakaspalvelun kanssa ratkennut niin laita sähköpostiviestiä [email protected] ja viittaa tähän Suomi24 keskusteluun. Laitetaan asia kuntoon :)- Anonyymi
Tilasin kurssin eilen illalla. Sähläsin itse ePassi-maksun kanssa ja laitoin s-postia asiasta. Sivustolla luvattiin vastaus kahden päivän sisällä. No, vastaus oli tullut jo seuraavaksi aamuksi.
Tänään aamulla siis jo pääsin tekemään jäykän selän liikkeitä, jotka ovat helppoja ja selkeitä! Ei muuta kuin hyvää sanottavaa tästä firmasta!- Anonyymi
Samoin minulla,seuraavaa kurssia olen jo tilaamassa.Minulle on ollut todella apua.Selvät hyvät videot ja ohjeet.Ja olen saanut vastauksen kysymyksiini .👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minulla,seuraavaa kurssia olen jo tilaamassa.Minulle on ollut todella apua.Selvät hyvät videot ja ohjeet.Ja olen saanut vastauksen kysymyksiini .👍
Olen ollut todella tyytyväinen heidän ohjeisiin ja kaikki videot toimii hyvin
- Anonyymi
Minulla on hyvin toiminut linkki ja videot. Ohjeet ja videot ovat todella selkeitä ja olen saanut apua lonkkaremonttiohjelmasta. Olen erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
On kokemusta Eroon Jumeista kursseista, ja olen erittäin tyytyväinen. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Kiitos tuhannesti hienoista neuvoista, ovat tulleet tarpeeseen ja auttaneet.
- Anonyymi
hyvältä vaikuttaa ja kaikki toimii.
- Anonyymi
Olen kärsinyt ajoittain kovista niskakivuista! Tämä niskan ensiapukurssi oli parasta mitä oon hankkinut. Auttoi jo ensimmäisellä kerralla. Tätä tulen tekemään nyt päivittäin! Minulla kurssin videot ja materiaalit toimivat hyvin.
- Anonyymi
Pari kurssia ostaneena ja niska-hartiaseudun vaivoja noilla hoitaneena voin suositella lämpimästi. Ehdottomasti rahanarvoisia ohjeita.
- Anonyymi
Huijasivat laskuttamalla kaksi kertaa tilauksen summan. Useista yhteydenotoista / viesteistä huolimatta kukaan ei yrityksestä vastaa liittyen hyvitykseen! Ainostaan s-posti ja nettisivuilla chatti, niin on yrityksen takana olevien henkilöiden siellä helppo pakoilla vastuitaan. Kannattaa miettiä ennen kuin tilaat ellet halua, että sinua huijataan.
- Anonyymi
Avattu kansvalle oma viestiketju, jossa selvitetään tuleeko huijauksen uhreja lisääkin.
Onko joku muukin tullut huijatuksi eroonjumeista.fi -yrityksen toimesta? Laskuttivatko liikaaa tai eivätkö toimittaneet sitä, mitä tilasit?
Jos eroonjumeista.fi huijasi sinua, ilmianna itsesi. Olen viemässä omalle kohdalle sattunutta huijausta eteenpäin eri tahoille ja mitä enemmän näitä tulee ilmi, sen parempi meidän kaikkien huijattujen kannalta.
Tämän firman palvelua tilatessa (esim. Facebookista) voi tulla error-viesti, että tilaus ei mennyt läpi. Älä tee uutta tilausta, jos näin käy! Se meinaan todennäköisesti meni kuitenkin läpi, He laskuttavat sen sinulta joka tapauksessa.
Rahojasi et ilmeisestikään saa koskaan takaisin, vaikka mitä kanavaa pitkin palautusta/hyvitystä pyydät ja vaikka kuin useasti heille viestiä lähetät. Viikot vain kuluvat ja vastausta ei tule. Aina vain sama automaattiviesti: ”Meidän tiimi on pieni ja emme valitettavasti pysty vastaamaan kaikkiin viesteihin yhtä nopeasti kuin isot yritykset joilla on palkkalistoillaan täysipäiväisiä asiakaspalvelijoita. Vastaamme sähköposteihin kahden arkipäivän kuluessa mukaan lukien tyytyväisyystakuut.” -> 2 päivää ei pidä todellakaan paikkansa, kun viikot vain kuluvat!
Muita toimenpiteitä - saa antaa lisääkin ideoita alla oleviin:
- ota talteen kuvakaappaus herjasta ja ylimääräisestä veloituksesta
- ota talteen kaikki lähettämäsi viestit kansvasta riippumatta
- jos maksoit liikuntaedulla, tee ilmoitus heille ja jos luottokortilla niin ilmoitus sinne
- kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus
- rikosilmoitus, petosrikos
Varokaa tätä yritystä! Ilmeisesti satunnaisesti huijaa onnettomia tilaajia, koka osa vaikuttaa olevan tyytyväinen. Ovat siis sisäistäneet vanhan sananlaskun ”pienistä puroista kasvaa iso joki”. Eli vähän sieltä ja täältä keräävät pientä ylimääräistä rahapottia, niin kassavirta saa kummasti hyvää extraa.- Anonyymi
Minullekaan ei vastata. Rahat meni enkä saanut mitään materiaaleja. 🤬
- Anonyymi
Voin olla mukana jos pistetään joukkokannetta. Finderin mukaan toi apina on vetäny viime vuoden 1,5 miljoonan liikevaihdolla, tuskin tilanne ainakaan on huonompaan muuttunu tälle vuodelle.
- Anonyymi
joo täyttä kusetusta !! eipä ole salasanaa saapunut sähköpostiin , yrittänyt ottaa yheyttä mutta tuloksetta. harkinnassa rikosilmoitus!!
- Anonyymi
Eli täytyy ilmeisesti tehdä rikosilmoitus! Rahat kelpasi, mutta ei tullut mitään tunnareita, eikä yhteydenottoihin vastata. Onneksi en konkurssiin tosta mene, mutta kyllä haluaisin rahani takaisin.
- Anonyymi
Tilasin epassirahoilla ja alennushintaan muutaman jutun tuolta, enkä ole mihinkään ongelmiin törmännyt ja hyvät video-ohjeet oli jumpista. Ei mitään valittamista siis.
Onhan se toki ikävää jos on teknisiä ongelmia ja firmalla on hankaluuksia järjestää asiakaspalvelua. Mutta kannattaako netistä mitään tilaillakaan jos ei esim. osaa edes ladata tiedostoa? - Anonyymi
Ostin niska-hartiaseudun ohjelman. Sain sen heti toimimaan ja on todella hyvä ohjelma!
Olisiko nämä teidän ongelmanne koneesta kiinni? Kokeilkaa jollain toisella koneella! - Anonyymi
Minulla ainakin auttanut tämän firman videot lihasten parempaan toimivuuteen. Joudun kahdesta metristä jopa 10metriin katsomaan niin kallonpohja rupeaa aina naksumaan ja saapi lähes jokapäivä palautella hyvien ohjeiden kera. Myöskin istun pari tuhatta tuntia vuoteen töissä
- Anonyymi
Lisäksi vielä että en ole heiltä mitään tilannut mutta ohjeet on oikein hyviä. Lisäksi muiltakin alan ammattilaisilta löytyy hyviä tietoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684491Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D994001- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul272776Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252572Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa582463- 462354
- 391907
- 471898
- 301656