Ymmärrän puolustusvoimiin lisättävät resurssit tässä tilanteessa mutta puolustusvoimiin kuuluu myös olennaisesti hoitotyö. Olen itse saanut puolustusvoimilta kirjeen joskus 90-luvun lopussa, jossa olin valittu kriisitilanteessa "metsään" töihin. Mietin silloin että ehkä tarvitsevat sinne jonkun joka huutaa herra jumala. Sairaanhoitaja ja kaikki hoitotyötä tekevät ihmiset ovat myös erittäin tärkeitä maan puolustuksen kannalta. Kaksi miljardia maanpuolustukseen, onhan aikamoinen raha. Uskallan väittää, ellei suomalaisten terveydenhuolto-ja hyvä hoito ole kunnossa, ei suomalaisista ole puolustamaan maataan. Olen urani 39-vuotta tehnyt hoitoalalla, ensin apuhoitajana-perushoitajana, sen jälkeen sairaanhoitajana. Viisi vuotta olin "sodassa" isäni "killuttimissa" ja äitini on evakko ihan tuosta rajan takaa.. Toivon että päättäjät arvostavat myös hoitajien merkitystä kriisitilanteissa. Jos suomalaisen koulutetun hoitohenkilöstön ammattia ei arvosteta , silloin ollaan todella kaukana isänmaallisuudesta ja hoitotyön arvostuksesta. Jokainen voi miettiä mielessään, mikä on hyväksi maallemme, terveet ja hyvin hoidetut suomalaiset ikään katsomatta.
Kaksi miljardia puolustusvoimille, hoitajille ei luvassa sellaisia summia...
Anonyymi
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21112000- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785319- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514543Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 582059