Ymmärrän puolustusvoimiin lisättävät resurssit tässä tilanteessa mutta puolustusvoimiin kuuluu myös olennaisesti hoitotyö. Olen itse saanut puolustusvoimilta kirjeen joskus 90-luvun lopussa, jossa olin valittu kriisitilanteessa "metsään" töihin. Mietin silloin että ehkä tarvitsevat sinne jonkun joka huutaa herra jumala. Sairaanhoitaja ja kaikki hoitotyötä tekevät ihmiset ovat myös erittäin tärkeitä maan puolustuksen kannalta. Kaksi miljardia maanpuolustukseen, onhan aikamoinen raha. Uskallan väittää, ellei suomalaisten terveydenhuolto-ja hyvä hoito ole kunnossa, ei suomalaisista ole puolustamaan maataan. Olen urani 39-vuotta tehnyt hoitoalalla, ensin apuhoitajana-perushoitajana, sen jälkeen sairaanhoitajana. Viisi vuotta olin "sodassa" isäni "killuttimissa" ja äitini on evakko ihan tuosta rajan takaa.. Toivon että päättäjät arvostavat myös hoitajien merkitystä kriisitilanteissa. Jos suomalaisen koulutetun hoitohenkilöstön ammattia ei arvosteta , silloin ollaan todella kaukana isänmaallisuudesta ja hoitotyön arvostuksesta. Jokainen voi miettiä mielessään, mikä on hyväksi maallemme, terveet ja hyvin hoidetut suomalaiset ikään katsomatta.
Kaksi miljardia puolustusvoimille, hoitajille ei luvassa sellaisia summia...
Anonyymi
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833