Kertokaa kokemuksia kyseisestä firmasta sekä talosta myös muista kohteista!
Hyvistä sekä huonosta kokemuksia.
Onko parempi vuokranantajan kun Lahden asunnot??
M2 kodit Kauppakatu 29
5
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä? Mutta. eräs Jyrkänkadulla Lahdessa asuva (M2-asunnot) kertoi helmikuussa (2022), että heillä on vain 17 astetta huonelämpö. Oli "hieman" närkästynyt. En tiedä korjaantuiko?
- Anonyymi
Jokaisessa asunnossa on kylmä. Huolto on huono.
Minulle ei sopinut vara isännöitsijän käynti ja sanoin että käy kuuntelee melua yleisavaimella ettei minua haittaa vaikken olekaan kotona. Heitin vitsillä etten ole kyllä lääkäri mut kuulostaa täytyy olla joku vika jos minun pitää selittää mistä kuuluu mitäkin.
Sain tänään huoli ilmoituksen sossuun vitsini takia. Olen hyvin normaali ja raitis ihminen , opiskelen AMK:saa sh:ksi.
Kyllä sossukin vähän hymyili ilmoituksen takia. Tämä tiedoksi että se jolla on sukkahousuun liittyvä sukunimi (denir)...be carefully with her😄. ei se tajua mit ään muuta kuin oman itsensä.
Tästä voitte päätellä miksi asukkaat vaihtuu tiuhaan
Ne ovat oike- Anonyymi
Miten yleisavaimella voi kuunnellaan melua
- Anonyymi
Auts ...piti sanoa että korvissa vika, siis tällä harkkarilla. Joten kantsii pitää hyvätkin vitsit itsellä ettei sossut soittele
- Anonyymi
Ainakin saa palella talvella ja kesällä ilmanvaihto kiinni Ter. Naapuri pitäjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743