Kaupungin asunnot keskustassa saatava veronmaksajien käyttöön. Eskolasta löytyy vuokrattavia asuntoja yksityiseltä yrittäjältä ja jonkinlainen kauppa tulee myös kylälle.
Asuntoja ja kauppa Eskolaan
7
717
Vastaukset
- Anonyymi
Rivitaloa kunnostetaan ja huvimaja tulee siihen lähelle. Kyllä sinne on tarkoitus tämä seurue majoittaa kunhan remontti valmistuu.
- Anonyymi
Kannuksen yrittäjät lahjoittaa ostokortteja käytettäviksi Sievin kauppoihin ja toivottaa Eskolalaisille hauskaa kevättä.
- Anonyymi
Hienoa kehitystä Eskolassa. Tsemppiä toivottaa Kannuksen keskustasta.
- Anonyymi
Voisin muuttaa eskolaan ja saisi vähempiosaiset asua tässä palvelujen lähellä. Kyllä mulla on varaa ostaa pensaa autohon.
- Anonyymi
Sama täälä, jos sinne se kauppa tulee 👍🏻 Ei tarvis aina ”kaupunkiin” lähtee kaljan hakuun.
- Anonyymi
Eskola voisi tarjota "muuta meille, ostamme sähköpyörän sinulle". Silloin olisi houkutteleva tarjous myös heille, joilla ei ole autoa. Sähköpyörällä hippasoo äkkiä kylille ja takas ja kuntoki kasvaa huomaamatta. Sitte ku kelan rahat loppuu, voi myyä sen pyörän ja taas on varaa saaja pää sekasin. Olisko hyvä idea?
- Anonyymi
osaako mustalaiset ajaa polkupyörällä? Akoilla ainakin rahtihame haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850