Kaupungin asunnot keskustassa saatava veronmaksajien käyttöön. Eskolasta löytyy vuokrattavia asuntoja yksityiseltä yrittäjältä ja jonkinlainen kauppa tulee myös kylälle.
Asuntoja ja kauppa Eskolaan
7
728
Vastaukset
- Anonyymi
Rivitaloa kunnostetaan ja huvimaja tulee siihen lähelle. Kyllä sinne on tarkoitus tämä seurue majoittaa kunhan remontti valmistuu.
- Anonyymi
Kannuksen yrittäjät lahjoittaa ostokortteja käytettäviksi Sievin kauppoihin ja toivottaa Eskolalaisille hauskaa kevättä.
- Anonyymi
Hienoa kehitystä Eskolassa. Tsemppiä toivottaa Kannuksen keskustasta.
- Anonyymi
Voisin muuttaa eskolaan ja saisi vähempiosaiset asua tässä palvelujen lähellä. Kyllä mulla on varaa ostaa pensaa autohon.
- Anonyymi
Sama täälä, jos sinne se kauppa tulee 👍🏻 Ei tarvis aina ”kaupunkiin” lähtee kaljan hakuun.
- Anonyymi
Eskola voisi tarjota "muuta meille, ostamme sähköpyörän sinulle". Silloin olisi houkutteleva tarjous myös heille, joilla ei ole autoa. Sähköpyörällä hippasoo äkkiä kylille ja takas ja kuntoki kasvaa huomaamatta. Sitte ku kelan rahat loppuu, voi myyä sen pyörän ja taas on varaa saaja pää sekasin. Olisko hyvä idea?
- Anonyymi
osaako mustalaiset ajaa polkupyörällä? Akoilla ainakin rahtihame haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984