Volkswagen lopettaa kansanautojen valmistuksen Keskitymme laatuun ja marginaaleihin yhtiön talo

Anonyymi

"Volkswagen lopettaa kansanautojen valmistuksen – ”Keskitymme laatuun ja marginaaleihin”, yhtiön talousjohtaja sanoo"

Näi kirjoittaa tm lehdessä vw ukkeli eli suora käännös on Alamme tehdä nyt vasta laadukkaita autoja ja köyhät kävlköön teemme jatkossa laadukkaita autoja vain rikkaille. VAG laatu onkin ollut surlkeaa ja nyt sen tunnusti jopa iso pomo.

27

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      VW:n suunnanmuutos on merkittävä, sillä aiemmin konserni on tavoitellut johdonmukaisesti nimenomaan maailman suurimman autonvalmistajan titteliä.

      K-Auto, joko alatte pian myydä Toyotaa? Vai laitatteko lapun luukulle :)

    • Anonyymi

      Rikkailla on varaa korjauttaa volkkareita, köyhät vaihtoi kestävään Toyotaan

      Yaris ja Corolla myy täyttä häkää!!!

      • Anonyymi

        Nimi pysyy Kansanvaununa, jota aiotaaan myydä varakkaille. Huono yhdistelmä.


      • Anonyymi

        Niin, että jos rinnasin on Yaris ja Golf, saat valita vapaasti kumman otat, otat Yarisin?! 🤣😝😱😵🤯


    • Anonyymi

      Kun valmistaa vähemmän ei tartte hosua, toisaalta tulee vähemmän suttakin :)

    • Anonyymi

      Se on viimene niitti arkkuun!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        VW teki omien tuotteidensa maailmanennätykset, täytti varastoja hulluja lainarahalla valmistetuilla autoilla, vain asiakkaat puuttuu :)

        Kyllä K-Autoa vituttaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW teki omien tuotteidensa maailmanennätykset, täytti varastoja hulluja lainarahalla valmistetuilla autoilla, vain asiakkaat puuttuu :)

        Kyllä K-Autoa vituttaa!!!

        K Auto Oy:llä on kovat ajat edessä.


    • Kehitysmaihin tarkoitettu halpakippana SKEIDA on romahtanut täydellisesti. Olen ennustanut tämän 2015, ja silloin minulle vain naurettiin.

      Nyt lopullinen ja täydellinen romahdus on täällä.

    • Anonyymi

      Odotettavissa volkkarin romahdus. Onneksi. Koko pulju on kuitenki Hitlerin aikaansaannos. Miksi kukaan ostaisi esim 70 000 volkswagenia kun samalla hinnalla saisi bemarin. Niiden hintaluokkien ostajakunta on sellaista, joilla on varaa valita muu kuin natsien auto

    • Anonyymi

      Eiköhän tuossa ole kyse siitä, että VAG alkaa nyt toteuttamaan strategiaansa eli on ostanut suurimman osan kilpailijoistaan pois niin ei tarvitse enää kasvaa. VAG omistaa kuitenkin merkkejä kuten Audi ja Lamborghini. Skoda ja Seat tulee todennäköisesti palaamaan takaisin kehitysmaa aikaan. Sääli, koska esim uudemmat Octaviat ovat todella mukavia autoja ajaa. 2000-luvun alun Skodat olivat ihan verrattavissa Ladaan. Toivon ihmisten äänestävän lompakoillaan ja siirtyvän massoittain aasialaisiin autoihin. Saksalaisilla on muutenkin liikaa valtaa.

      • Anonyymi

        Loppu tulee ja allianssi tulee noutamaan!


      • Anonyymi

        Nyt tarvii kutistua koska takuukorjaukset söi kaikki voitot ja lainarahat, kassa on tyhjä.

        Laatuun on nyt hyvä satsata kun köyhille ei valmisteta, laatuun ei ollut varaa kun velkavetoinen tuotanto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tarvii kutistua koska takuukorjaukset söi kaikki voitot ja lainarahat, kassa on tyhjä.

        Laatuun on nyt hyvä satsata kun köyhille ei valmisteta, laatuun ei ollut varaa kun velkavetoinen tuotanto.

        Juu kyllä, muistan kun iso johtaja huijaamisesta kärähdettyään ilmoitti että kaikkia brändejä ei tultane enää välttämättä valmistamaan. Jotain tämän suuntaista nöyränä poikana silloin lausui. Oliko skootan taru tässä? On vähän kuin hiipuva hiillos.


    • Anonyymi

      VW valhtelee-Kiina on sen suurin markkina ja siellä polttis päämarkkina

      • Anonyymi

        Ei varmaan ole pois suljettu ajatus sekään että kiinalaiset tulis ja ostais koko koijaamon pois kuleksimasta. Tiedä vaikka laatukin vielä paranisi?


      • Anonyymi

        Saksalaisen Der Spiegel -lehden mukaan Volkswagen on myynyt tuhansia tällaisia autoja pahaa-aavistamattomille asiakkaille niin Pohjois-Amerikassa kuin Euroopassakin. Osa autoista oli myyty uusina, osa käytettyinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaisen Der Spiegel -lehden mukaan Volkswagen on myynyt tuhansia tällaisia autoja pahaa-aavistamattomille asiakkaille niin Pohjois-Amerikassa kuin Euroopassakin. Osa autoista oli myyty uusina, osa käytettyinä.

        Sanoisin, että uhreja on miljoonia ellei jopa miljardeja :)


    • Anonyymi

      Ei se mitään valmista kun kukaan ei osta. Suomessakin huhtikuun myynti on ollut todella surkea. Mitä tekevät K Auto Oy ja jälleenmyyjät.

      • Anonyymi

        Ne kuihtuu pois.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Autokanta tulee vanhenemaan entisestään.

      Jo nyt suht kelpo uusi pikkuauto maksaa 35 000 45 000 euroa. Monille tuokin on liikaa.

      Eliitti ajaa usilla ja tavallinen köyhä kansa vanhoilla kottosilla.

    • Anonyymi

      volskwagen on tulevaisuudessa vain WoltWagen... kun on nuo sähköauto juttu

    • Anonyymi

      Erikoinen linjaus volkkarilta. Eikö kansanautoissa voi olla laatua? No ehkä ei volkkarin mielestä. Ei konsernilla kyllä premiumissakaan sitä toiminnan laatua kovin paljon ole ollut ainkaan oman Audi kokemuksen perusteella.

      Laatuvaikutelma onkin sitten eri asia mutta sillä saralla nämä ID:t ei kyllä vakuuta. harmaata ämpärimuovia katosta lattiaan. Modernia on vain käytön vaikeus. Kyllä aiemmat Golf-sukupolvet oli paljon vaivattomampia käyttää (silloin kun voimalinja toimi kunnolla).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      105
      3555
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      207
      2286
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2120
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      38
      1859
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1659
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1118
    7. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      920
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

      Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      882
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      847
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

      Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      130
      812
    Aihe