Voikohan jäädä luokalle jos kolmesta sanakokeesta on tullut neljä ja neljä puol2kpl ja muista sanakokeista oon saanu 6 ja isoista kokeista 7.8.5.7.7.8 voitte kertoa jos ymmärsitte mitä tarkoitin.
Luokallejäänti
Anonyymi
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
En usko, sanakokeet eivät ole niin merkittäviä. 6 ei ole hylätty numero ja nuo muutkin kelpaa, paitsi 5.
- Anonyymi
No joo ja se riippuu myös läksyjen teosta paikalla oloista ja kuinka käyttäytyy siä tunnilla
- Anonyymi
moi
- Anonyymi
et voi koska sanakokeet ei merkitse paskaakaan. ne isot kokeet merkitsee. mullaki aina menee sanakokeet iha paskasti mut ei siit ees kukaan sano mitään, koska niil ei oo merkitystä. kuha harjoittelet isoihin kokeisiin ni kaikki menee hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921323Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841310Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761115- 891076
- 79880
- 35836
- 70821
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa65811Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5801Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v58778