Firefox Androidiin?

Anonyymi

Menen ohjeiden mukaan lataussivulle Huawei y6 2019 puhelimella, mutta asenna-kohdan klikkaamisen jälkeen jää pyörimään vain vihreä rengas Firefox-logon ympärillä ja lukee odottaa... sekä Play protection vahv...

38

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Android perustuu linuks-ytimeen joten kaikki toimimattomuudet ovat osa sitä.

• Anonyymi

Mistä niitä vintous-puhelimia saa. Mistä!

• Anonyymi

Linuxeissa EI ole mitään toimimattomuuksia! Ne toimimattomuudet kuuluu wintoys-maailmaan!

• Anonyymi

Ihan itsekkö tuon lässytyksen keksit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niitä vintous-puhelimia saa. Mistä!

Älä hyvä mies vindöös-puhelinta mene ostamaan. Pilaat vain elämäsi. Osta sen sijaan joku kunnon puhelin...

• Anonyymi

Eikös noilla Huaweilla ole estetty pääsy Google Play-kauppaan, ainakin uudemmilla Huaweilla ja niillä on nyt oma sovelluskauppansa.

• Anonyymi

Ei androidissa toimi mikään kunnolla joten tuo on ihan normaalia.
      Miksi Androidissa ei oma selain edes kelpaa vaan pitää asennella selaimetkin uudestaan, huh huh.

Osta iPhone

• Anonyymi

Höpöhöpö, tuskin edes olet koskaan kokeillutkaan Android-luureja, minä olen ja TIEDÄN varmaksi että siinä toimii kaikki niinkuin pitääkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, tuskin edes olet koskaan kokeillutkaan Android-luureja, minä olen ja TIEDÄN varmaksi että siinä toimii kaikki niinkuin pitääkin!

Kyllä minä olen kokeillut ja edelleen myös niitäkin käytän joten tiedän kyllä, ei siinä auta vikiseminen kun on kokeneempi vastassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen kokeillut ja edelleen myös niitäkin käytän joten tiedän kyllä, ei siinä auta vikiseminen kun on kokeneempi vastassa

Kokeneempi? Minä olen sinua kokeneempi itc-tekniikassa joten tiedän mistä puhun ja Android on pelannut itselläni hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeneempi? Minä olen sinua kokeneempi itc-tekniikassa joten tiedän mistä puhun ja Android on pelannut itselläni hyvin!

Mitenköhän on kokemuksen laitasi? Vähän epäilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenköhän on kokemuksen laitasi? Vähän epäilyttää.

Epäile sinä vaan mutta mulla on sentään ihan ammattitutkintokin alalta! Sitäpaitsi vuosikymmeniä itc-alaa myös harrastanut. Sitäpaitsi, et osaa edes kirjoittaa selvää suomenkieltä: Ei siis saa sanoa "kokemuksen laitasi" vaan "kokemuksesi laita".

• Anonyymi

Ei pidä käyttää noin vanhaa puhelinta..

• Anonyymi

Kaikki eivät ole ostamassa vuoden tai kahden välein uutta puhelinta. Koita selvitä sen faktan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät ole ostamassa vuoden tai kahden välein uutta puhelinta. Koita selvitä sen faktan kanssa.

Sellaiset yksilöt jotka vaarantaa oman ja muiden tietoturvan typeryydellään ovat alinta kastia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset yksilöt jotka vaarantaa oman ja muiden tietoturvan typeryydellään ovat alinta kastia..

Kävikö arvon pällillä mielessä, että kaikilla ei rahatilanne salli jatkuvasti uuden puhelimen ostoa? Sulla taitaa rahaa riittää niin paljon, että voisit sponssata luureja ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävikö arvon pällillä mielessä, että kaikilla ei rahatilanne salli jatkuvasti uuden puhelimen ostoa? Sulla taitaa rahaa riittää niin paljon, että voisit sponssata luureja ihmisille.

Kyllä sallii kaikilla 3-4 vuoden välein..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sallii kaikilla 3-4 vuoden välein..

Ei viitsi ostaa 500-1000 euron luuria joka vuosi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei viitsi ostaa 500-1000 euron luuria joka vuosi!

300 euron riittää 3-4 vuoden välein. Pieni raha köyhällekin jotka tuhlaavat muutenkin tietämättään rahaa turhaan:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

300 euron riittää 3-4 vuoden välein. Pieni raha köyhällekin jotka tuhlaavat muutenkin tietämättään rahaa turhaan:D

Ei ole 300 euron kapulakaan mikään edullinen! Sitäpaitsi oikeasti köyhät ei tuhlaa rahaa, vaan venyttävät penniä ja miettivät mitä mikäkin maksaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole 300 euron kapulakaan mikään edullinen! Sitäpaitsi oikeasti köyhät ei tuhlaa rahaa, vaan venyttävät penniä ja miettivät mitä mikäkin maksaa!

On edullinen ja köyhillä on varaa tuhlata rahaa. Kokemusta on lähipiirissä jossa moni elää muuten niukasti mutta eivät mieti yhtään esimerkiksi kännykkä ja nettiliittymäasioissa joissa helposti säästää sen 300 euroakin/vuosi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On edullinen ja köyhillä on varaa tuhlata rahaa. Kokemusta on lähipiirissä jossa moni elää muuten niukasti mutta eivät mieti yhtään esimerkiksi kännykkä ja nettiliittymäasioissa joissa helposti säästää sen 300 euroakin/vuosi..

Nyt taas tulee sellaista besserwisser tekstiä, että ei rajaa. He joilla on oikeasti tiukka rahatilanne, niin eivät osta 3-4 vuoden välein puhelinta. Tällaiset ihmiset eivät välttmättä edes omista älypuhelinta.
        Itsellä on puhelimen hintarajana ollut se 300-350€. Nettiliittymästä ei voi paljon säästää, kun se maksaa nyt vain 12€/kk. Kyseessä on taloyhtiön kiinteistöliittymä, nopeus on 100/10.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taas tulee sellaista besserwisser tekstiä, että ei rajaa. He joilla on oikeasti tiukka rahatilanne, niin eivät osta 3-4 vuoden välein puhelinta. Tällaiset ihmiset eivät välttmättä edes omista älypuhelinta.
        Itsellä on puhelimen hintarajana ollut se 300-350€. Nettiliittymästä ei voi paljon säästää, kun se maksaa nyt vain 12€/kk. Kyseessä on taloyhtiön kiinteistöliittymä, nopeus on 100/10.

Kylläpä ostavat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi v*tun tollo, köyhillä EI ole varaa tuhlailuun kun moni miettii että ostaako ruokaa vai lääkkeitä! Mieti sitä ennenkuin tuut aivopierujas tänne sohlaamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä ostavat..

Moni joka valittaa niukasta rahatilanteesta eivät tosiasiassa ole ottaneet selvää miten omilla toimilla voisi helposti säästää satasia vuodessa.. Tästä on kokemuksia lähipiirissä. Valitetaan että rahaa on vähän ja samaan aikaan tilataan kalliita usean kympin nettiliittymiä kännyköihin vaikka alle 10 eurolla/kk saisi hyvän 4G liittymän.

Kerran Yleltä tuli dokumentti jossa vähävaraiset polttaa röökiä ja omistaa koiria. Ei sellaiset ole vähävaraisia..

• Anonyymi

Niin tietoturvatonta käyttää kyseistä mallia ettei kannata enää alkaa selaimia asentelemaan..

• Anonyymi

Androidin käyttäminen on aina tietoturvatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole kun käyttää järkeään eikä lataile mitä tahansa appseja sovelluskaupasta tai peräti sen ulkopuolelta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS. Miksi poistatit täysin asiallisen viestini jossa ainoastaan sanoin että "Eikä ole!" ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PS. Miksi poistatit täysin asiallisen viestini jossa ainoastaan sanoin että "Eikä ole!" ??

Siksi koska viesti käsitteli sodomiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi koska viesti käsitteli sodomiaa.

Siis MITÄ? Ei todellakaan käsitellyt! Oma viestisi on silkkaa peen jauhantaa ja herjaamista!

• Anonyymi

Aloittaja on oikealla asialla kun asentaa useamman selaimen luuriinsa. Nykyinen taktiikka, jossa puhelimen valmistaja päättää, mikä selain puhelimessa on oletuksena asennettuna on aiheuttanut sen, että n. 85% selaimista on nykyään chrome-pohjaisia. Tämä ei ole hyvä asia, koska se saa kehittäjissä aikaan reaktion - miksi vaivautua? Tästä seuraa yhden selaimen - tai oikeastaan selain-enginen maailmanvalta ja se on kehityksen kannalta huono asia: Selainta kehittää sama yhtiö, joka kehittää hakukonetta ja siitä seuraa, ettei muilla ole välttämättä samanlaisia mahdollisuuksia tukea selainten uusia ominaisuuksia. Tällainen yksinvaltius johtaa helposti kehityksen pysähtymiseen kun ei ole kilpailijoita tai kilpailijat voidaan helposti kitkeä pois. Terve ekosysteemi vaatii 2-3 kilpailevaa lähes tasavertaista selainta, jolloin se pakottaa kilpailevat selaimet toteuttamaan ominaisuuksia omiin tuotteisiinsa jotka niiltä puuttuvat. Liian pieni markkinaosuus aiheuttaa sen, että vaikka selaimeen tulisi hienkokin ominaisuus - sitä ei kukaan välttämättä käytä ja se hautautuu jonnekin bittiavaruuteen.

• Anonyymi

Muita selaimia ei pidä asentaa sillä Chrome toimii kaikista parhaiten. Lisäksi noin vanhaan malliin ei pidä asentaa yhtään mitään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita selaimia ei pidä asentaa sillä Chrome toimii kaikista parhaiten. Lisäksi noin vanhaan malliin ei pidä asentaa yhtään mitään..

Kyllä: Chrome toimii parhaiten ja syynä on se, että kilpailijoilla ei ole ollut tilaa enää pelikentällä.. kuulostaa pahasti valvontayhteiskunnalta ja sitä pitää vastustaa. Eli vaikka ei sitä käyttäisikään, silti kannattaa asentaa kilpailijan tuotteita tästä syystä.
        Vai milloinka siitä on ollut etua, että yksi firma huolehtii kaikesta internetissä? Palvelun tarjoamisesta, sähköpostista, hakupalveluista ja selaimesta? Minusta se on melko lailla karmaisevaa: Se mahdollistaa lopulta sen, että yrityksen ei tarvitse julkaista käyttöliittymiään ja ne voidaan toteuttaa closed sourcena. Seurauksena se, että kilpailija ei voi toteuttaa vastaavaa palvelua, koska rajapintaa ei ole julkaistu, vaan toteutus on binäärinen suljetun ja salatun dataformaatin protokolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chrome tosiaan toimii parhaiten kun sen poistaa heti kun on joku kunnollinen selain asennettu puhelimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä: Chrome toimii parhaiten ja syynä on se, että kilpailijoilla ei ole ollut tilaa enää pelikentällä.. kuulostaa pahasti valvontayhteiskunnalta ja sitä pitää vastustaa. Eli vaikka ei sitä käyttäisikään, silti kannattaa asentaa kilpailijan tuotteita tästä syystä.
        Vai milloinka siitä on ollut etua, että yksi firma huolehtii kaikesta internetissä? Palvelun tarjoamisesta, sähköpostista, hakupalveluista ja selaimesta? Minusta se on melko lailla karmaisevaa: Se mahdollistaa lopulta sen, että yrityksen ei tarvitse julkaista käyttöliittymiään ja ne voidaan toteuttaa closed sourcena. Seurauksena se, että kilpailija ei voi toteuttaa vastaavaa palvelua, koska rajapintaa ei ole julkaistu, vaan toteutus on binäärinen suljetun ja salatun dataformaatin protokolla.

Se on tämä ekosysteemi. Googlen palveluissa toimii parhaiten Googlen suunnittelevat ohjelmat. Applen laitteissa taas Applen oletusselaimet sun muut.

• Anonyymi

Minä buuttaisin ensin ko. puhelimen. Ja yrittäisin sitten asentaa.
      Jos ei vieläkään onnistu, niin kaikki sovellukset seis yksi kerrallaan.
      Taas buuttaus ja uusi asennusyritys.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2666
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2633
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2370
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1939
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      25
      1913
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      357
      1271
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1219
    Aihe