Kaikki tiedämme, että Venäjän media on mitä on ja että Suomen vaihtoehtomediat selittelee salaliittoteorioitaan totuuksina.
Mutta kuinka moni teistä on niin älyttömän naiivi ja tyhmä, että luulee lännen median olevan totuuden torvi?
Sellaista rehellisyyttä ainoastaan idiootit uskoo olevan olemassa.
Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä lehdissä lukee. Jokaisella on omat agendansa ja länsi pitää huolen myös, että tarinat puoltaa heidän päämääriään, oli ne sitten mitä tahansa.
Pitäkää mieli avarana ja suodattakaa lukemanne.
Kukaan heistä ei meille täyttä totuutta kerro.
Valta- ja vaihtoehtomediat
Anonyymi
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
Idiootin avaus.
Lännen laatumedia kertoo tosiaiat sellaisinaan.Virheet oikaistaan.
Sitä on idioottien vaikea sietää.- Anonyymi
Yksioikoinen nimittelijä aktivoitui jälleen.
- Anonyymi
Kaikkiha tän tietää... ei aikuiset kaikkea henkeen vedä ku opittu kantapään kautta :D
- Anonyymi
katsoin sen makaroonin ainoan tv väittelyn juneksen kääntämänä , missä ylen tekstit ?
- Anonyymi
On hyvä että joku muistuttaa välillä ettei kaikki ole kultaa mikä kiiltää.
Esim. Ukrainan hallinnon "tiedotteita" voi hyvällä syyllä epäillä sotapropagandaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316