Tässä se nyt nähtiin ! Suomea ajettiin EU : hun kuin kärmettä pyssyyn ja Suomen pitää olla EU : ytimessä . Sanoi Paavo Lipponenkin ! Ruuan piti halventua ja työllisyyden parantua ! Mutta kuinkas kävikään Maatalous ajettiin alas . Ja nyt kun Vänäjä hyökkäsi Ukrainaan ! Alkoi hintojen nousu ja polttoaineiden hinnat nousi pilviin ! Että missäs se EU : n apu nyt sitten on Suomelle ? Suomi kelpaa kyllä totaali maksajanna EU : hun päin ! Taisi jäädä kivet kuppiin !
EU ja Suomi
Anonyymi
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
Suomea on kusetettu mennen tullen.
- Anonyymi
Ja siihen päälle vielä siirtyminen yhteisvaluutta euroon joka rapautti Suomen taloutta pitkällä jänteellä entisestään. Ruotsi teki oikein kun ei yhteisvaluuttaan mukaan lähteneet.
- Anonyymi
Pekka taisi olla Paavon veli, aikamoisia höpöttäjiä molemmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003