Saunassa (oispa tapahtunut)

Tästä on aikaa jo yli 15 vuotta ja hetero oon aina mielestäni ollu, mut kerran nuorempana kun kaverin kans oltiin saunas niin mulla rupes seisoon siellä. Sanoin sille että se johtui siitä kun tuli tyttöjä alettua ajatteleen että oli pakko lähteä vessaan runkkaan. Oikeasti muistan alkaneeni kiihottuun siitä kun aloin miettimään miltä tuntuis runkata toisen kyrpää ja ehkä ottaa suihinki. Se että kaveri istui siinä lauteilla vieressä ja näki et mulla alko seisoo niin kiihotti mua vaan enemmän.Jälkikäteen oon runkates fantasioinu tuota tilannetta että oisin alkanu runkkaa sen edessä ja et suihkus ku oltas oltu niin oltas päädytty panemaan toisiimme.. :P

Kaduttanu etten sillon kysyny siltä et kiinnostaisko sitä runkata mun kaa kun ehkä sitten oisin uskaltautunu kysyyn siltä et haluisko se et ottaisin suihin siltä.. :P

4

5462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tekemättömiä asioita kannata katua. Katuu sitten, jos tekemiset menevät ihan vituiks.
      Sinun tapauksessa ei ollut vituiks menemisen vaaraa tuon saunatapahtuman kohdalla.

      Voisiko tuosta saunatapahtumasta kirjoittaa tarinan?
      Eli jatkon siihen, että jos jotain sitten tapahtuikin?

      Mitä siihen pitäisi sisältyä? Piiskahommista en tiedä, enkä erityisemmin haluakaan tietää.

    • Anonyymi

      Kysy suoraan tykkäätkö jos imen sun kaluu , näytä taitosi , ja rohkeutesi..

    • Anonyymi

      Spede se vaan porskuttaa buaahaa

      • Anonyymi

        Hei hönö missä maailmassa sä elät.Ota saatana ne lääkkeesi ja lopeta länkyttäminen.Spede ei ole enää tässä mailmassa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe