Saunassa (oispa tapahtunut)

Tästä on aikaa jo yli 15 vuotta ja hetero oon aina mielestäni ollu, mut kerran nuorempana kun kaverin kans oltiin saunas niin mulla rupes seisoon siellä. Sanoin sille että se johtui siitä kun tuli tyttöjä alettua ajatteleen että oli pakko lähteä vessaan runkkaan. Oikeasti muistan alkaneeni kiihottuun siitä kun aloin miettimään miltä tuntuis runkata toisen kyrpää ja ehkä ottaa suihinki. Se että kaveri istui siinä lauteilla vieressä ja näki et mulla alko seisoo niin kiihotti mua vaan enemmän.Jälkikäteen oon runkates fantasioinu tuota tilannetta että oisin alkanu runkkaa sen edessä ja et suihkus ku oltas oltu niin oltas päädytty panemaan toisiimme.. :P

Kaduttanu etten sillon kysyny siltä et kiinnostaisko sitä runkata mun kaa kun ehkä sitten oisin uskaltautunu kysyyn siltä et haluisko se et ottaisin suihin siltä.. :P

1

1772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tekemättömiä asioita kannata katua. Katuu sitten, jos tekemiset menevät ihan vituiks.
      Sinun tapauksessa ei ollut vituiks menemisen vaaraa tuon saunatapahtuman kohdalla.

Voisiko tuosta saunatapahtumasta kirjoittaa tarinan?
      Eli jatkon siihen, että jos jotain sitten tapahtuikin?

Mitä siihen pitäisi sisältyä? Piiskahommista en tiedä, enkä erityisemmin haluakaan tietää.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      5157
    2. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      415
      2088
    3. Kuka uskoo Martinan ja lippis jonnen tulevaisuuteen

Toinen asuu Tanskassa 2 muksun kanssa, toinen Suomessa 2 muksun kanssa. Jos vuodessa näkevät muutaman kerran ja pistävät lakanat sekaisin, niin en kyl
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1394
    4. Pommi-isku Lapua prideen!

Kirjastossa räjähti pommi trans-keskustelun aikaan. Onneksi ketään ei kuollut tai edes kai loukkaantunut. Mitä tuollaisen terroristin päässä on oik
      Lapua
      106
      1227
    5. Mitä mun pitäisi tehdä

että saisin tietää onko sulla yhtään tunteita minuun? On niin nolo lähestyä, jos oot vaikka onnellisesti naimisissa tai suhteessa.. tai jos en ole mie
      Ikävä
      94
      1046
    6. Miten reagoisit?

Noita pyllybikinialoituksia on tullut parikin kappaletta ja pyllyistä tuli mieleeni seuraavaa. Olen nyt pari kertaa ollut seuraavanlaisessa tilantees
      Sinkut
      199
      981
    7. Eikö sua mies oikeasti yhtään haittaa

jos pakkaan tavarani ja katoan jonnekin kauas sinulta? Mua haittaisi tuhannesti jos sä niin tekisit.
      Ikävä
      115
      900
    8. En ole ollut sinulle uskollinen

mutta tuskin sellaista odotitkaan? Tilanne kun on mitä on, ellemme muuta sitä...
      Ikävä
      84
      888
    9. Rakastan sua mies

Saanko laittaa sulle viestiä vaikka perjantaina jollain tekosyyllä?
      Ikävä
      83
      883
    10. Onko sulla muru

uudet kesähiukset? 😍
      Ikävä
      43
      858
    Aihe