Olin 15v, amiskassa päädyin Hakaniemessä teatteriin päivällä jossa oli ymripäivän nonstop naku leffat menossa.. Pilailupuoti oli vieressä.. Tulin kinoon ostin lipun.. kävelin ylös , mielestäni sopivaan paikkaan . Takapenkki on paras ajattelin.. Nonstopissa meni nakukuva, kikkelini kangistui, hetkenpäästä viereeni tuli vanhempimies. noin 65 -- 75 v. Hän Katsoi syliini , olin juuri masturboinut. Hän otti takkini syrjään. Jonka juuri vedin peitoksi.. Hyss, oleppas paikoillasi. Haluan tuon karkin suuhun , imuun ..Hän kumartuikin syliini , imaisi kikkelini suuhunsa.. Alkoi imutuksen , annatulla otan kaiken ja nielen.. Sanoi hän , ja niin tekikin..
3vuotta annoin hänelle imutusta.. Hän tykkäsi pojan kikkelistä.. Imaisin häntäkin ..
Näin se meni
Anonyymi
2
5580
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemus jonka haluaisin. Tuu kuvioihin. kiitos
- Anonyymi
Olen nyt 70v terve siisti mies,silloin siis opiskelia. Liikun paljon keskustassa , kahviloissa, josta harvoin saan seuraa. Mutta mieli tekisi uusia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683