Kiva juttu. Ihan nättejähän nuo aikuisten naisten prinsessahameet ovat.
Kengät oli sellaiset, että jalat vaurioituu niissä ja koko vartaloon tulee virheasentoja. Mitä järkeä on käyttää tuollaisia kenkiä aina kun menee ulos?
Tärkein kuitenkin unohtui Ylen jutusta: Romaninaisille on jo vuosikymmenien ajan myönnetty hamerahaa tämän ylitseampuvan ja epäkäytännöllisen asun ostamiseen. Erikoisen asiasta tekee se, että toimeentulotukeen jo sisältyy vaatteisiin käytettävä raha. Tämä hameraha on siis täysin ylimääräinen vain romaninaisille myönnettävä taloudellinen tuki.
https://yle.fi/uutiset/3-12394954
Ylen jutusta unohtui jotain tärkeää
11
195
Vastaukset
- Anonyymi
Romanit sortaa minua Baltzarin avulla.
- Anonyymi
Ompikohan se tämän kovitti koronan syytä vai minkä kun miulle kävi paha tapaturma. Miun p*elo män umpisolmuun! Onneks miun serkkuin Mertsi malmilta onpi tosi neuvokas jeeno. Kun mie hälle soitin niin hämpä tuli miuta pelastamaan. Hän näytti miulle kuvia meitin kansalliseepoksesta Kamasutrasta ja johan ponnahti p*elo suoraks! Tämän mie kirjutan siltä varalta jos teille sattuupi sama vahinko niin tiedätte miten toimia.
SE tuo kovittikorona näyttää olevan toi vaarallinen tautinsa kumminkin!
Römpsänperän Raineri vaan - Anonyymi
kyl on kauniita kuvia saispa ison kalenterin seinälle niin sitä kattoisin aina
- Anonyymi
Voin mie siulle rinsan kuvan laittaa. Iisperin ukko otti sen Malmin tepolin huussissa vaan nyt me poikotoitaan tepolia. Hinta 39,90 €.
- Anonyymi
Tämä hameraha on syrjivä ja sitäkin, yllätys yllätys, vväärinkäyttävät.
- Anonyymi
Saanko mie pikinirahhaa kun mie tykkään pukkeutua pikineihin?
Pikini-mertsi malmilta vaan- Anonyymi
Strinki pöksyt voipi jolkata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Strinki pöksyt voipi jolkata.
Mie kävinkin jo "ostamassa" strinkit. Mukavan vilpoiset, tulis vaan kesä pian.
- Anonyymi
Minä olen tytön romani ja en ole ikinään saannut yhteiskunnalta rahaa hameseen, vai johtuuko siittä etten ole ymmärtänyt pyytää. Kertokaa nyt minulle mikä juttu tää hameraha juttu on, vai onko vaan typerä vitsi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144662Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3614054Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223630Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122821- 2812467
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231910- 1001852
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481566Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203