Olen 14-vuotias nuori ja olen aika varma että minulla on hiiva tulehdus ensimmäistä kertaa mutta en tiedä mitä tehdä sille. En ole yhtään läheinen äitini kanssa ja en luule että hän ottaisi tällaista vakavasti joten mietin voinko mennä terveyskeskukseen tämän takia ilman varaamatta aikaa? Antaisivatko he minulle lääkitystä jos sanon että minulla on se vai laittavatko he minut testeihin? En haluaisi että he katsovat minun intiimialueita.Tämä tuntuu tosi nololta sanoa terveyskeskuksen vastaanottajille mutta mitä sanon heille kun minun vuoroni tulee? Sanonko vain että luulen että minulla on hiivatulehdus ja he antavat minulle lääkettä. En tiedä mitä tehdä tämän kanssa ja se stressaa minua. Kiitos jos vastaisit!
Terveyskeskukseen emättimen hiivatulehduksesta?
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä terveyskeskukseen pitää aika varata. Sanot vaan millaisia oireita ja mitä epäilet, ei ole mitenkään noloa sanoa, ihan normaali asia. Lääkäri tutkii, ei voi vain sinun päätelmän perusteella määrätä hiivalääkkeitä.
- Anonyymi
Teit sitten uuden aloituksen.Jos sinulla todetaan hiivatulehdus niin lääkkeet maksaa apteekissa.Et saa niitä ilmasiksi vaikka olet lapsi.
- Anonyymi
Joku pojankoltianen tekee pilaa. Älkää vastatko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822