Olen 14-vuotias nuori ja olen aika varma että minulla on hiiva tulehdus ensimmäistä kertaa mutta en tiedä mitä tehdä sille. En ole yhtään läheinen äitini kanssa ja en luule että hän ottaisi tällaista vakavasti joten mietin voinko mennä terveyskeskukseen tämän takia ilman varaamatta aikaa? Antaisivatko he minulle lääkitystä jos sanon että minulla on se vai laittavatko he minut testeihin? En haluaisi että he katsovat minun intiimialueita.Tämä tuntuu tosi nololta sanoa terveyskeskuksen vastaanottajille mutta mitä sanon heille kun minun vuoroni tulee? Sanonko vain että luulen että minulla on hiivatulehdus ja he antavat minulle lääkettä. En tiedä mitä tehdä tämän kanssa ja se stressaa minua. Kiitos jos vastaisit!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllä terveyskeskukseen pitää aika varata. Sanot vaan millaisia oireita ja mitä epäilet, ei ole mitenkään noloa sanoa, ihan normaali asia. Lääkäri tutkii, ei voi vain sinun päätelmän perusteella määrätä hiivalääkkeitä.
- Anonyymi
Teit sitten uuden aloituksen.Jos sinulla todetaan hiivatulehdus niin lääkkeet maksaa apteekissa.Et saa niitä ilmasiksi vaikka olet lapsi.
- Anonyymi
Joku pojankoltianen tekee pilaa. Älkää vastatko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627