Ostin uuden läppärin ja virittelen sitä mieleisekseni vanhan läppärini sovelluksia yms noudattaen. Selaimena käytän Firefoxia. Mikä ilmainen mainosten esto-ohjelma on paras? Asensin Adblock plussan, mutta ei se näköjään estä kaikkea roskaa.
Mainosten blokkausohjelmat
13
223
Vastaukset
Itse olen käyttänyt Ublock Originia. Enpä juurikaan ole mainoksia nähnyt, mutta maailman kaikilla sivustoilla en ole käynyt. ; )
- Anonyymi
Samaa mieltä, uBlock Origin on minulla joka koneessa ja olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Vastasit omaan avaukseesi!
- Anonyymi
Minun Firefoxissani on valmiiksi oletusarvona adblock ja hyvin toimii.
- Anonyymi
Olen käyttänyt brave-selainta nyt noin vuoden verran. Siinä on itsessään mainosten blokkaus. Erittäin hyvä selain on. Suosittelen 👍
- Anonyymi
Ei pidä käyttää mitään Firefoxsia vaan Chrome ja Ublock..
- Anonyymi
Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.
Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.
Aivan oikein. Itse olen jo oppinut olla tyrkyttämästä ja kehumasta eri ohjelmia.
Ainoa oikea tapa mielestäni on kirjoittaa että tämä/nämä ohjelmat toimivat minulla hyvin mutta ei välttämättä jonkun muun koneissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.
Vika on tässä näin: https://tekniikanmaailma.fi/mozilla-firefox-on-menettanyt-kolmessa-vuodessa-46-miljoonaa-kayttajaa-ja-jos-luisu-ei-pysahdy-selainmaisema-nayttaa-pian-vaarallisen-harmaalta/
- Anonyymi
Itse käytän Opera-selainta, missä on sisäänrakennettuna mainosblokkeri.
- Anonyymi
Käytän vain Firefox'n omia ominaisuuksia, eikä mitään mainoksia ilmesty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399