Mainosten blokkausohjelmat

Anonyymi

Ostin uuden läppärin ja virittelen sitä mieleisekseni vanhan läppärini sovelluksia yms noudattaen. Selaimena käytän Firefoxia. Mikä ilmainen mainosten esto-ohjelma on paras? Asensin Adblock plussan, mutta ei se näköjään estä kaikkea roskaa.

13

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen käyttänyt Ublock Originia. Enpä juurikaan ole mainoksia nähnyt, mutta maailman kaikilla sivustoilla en ole käynyt. ; )

• Anonyymi

Samaa mieltä, uBlock Origin on minulla joka koneessa ja olen tyytyväinen.

• Sama käytössä minulla.

• Anonyymi

Vastasit omaan avaukseesi!

• Anonyymi

Minun Firefoxissani on valmiiksi oletusarvona adblock ja hyvin toimii.

• Anonyymi

Olen käyttänyt brave-selainta nyt noin vuoden verran. Siinä on itsessään mainosten blokkaus. Erittäin hyvä selain on. Suosittelen 👍

• Anonyymi

Ei pidä käyttää mitään Firefoxsia vaan Chrome ja Ublock..

• Anonyymi

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

Aivan oikein. Itse olen jo oppinut olla tyrkyttämästä ja kehumasta eri ohjelmia.
        Ainoa oikea tapa mielestäni on kirjoittaa että tämä/nämä ohjelmat toimivat minulla hyvin mutta ei välttämättä jonkun muun koneissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika on tässä näin: https://tekniikanmaailma.fi/mozilla-firefox-on-menettanyt-kolmessa-vuodessa-46-miljoonaa-kayttajaa-ja-jos-luisu-ei-pysahdy-selainmaisema-nayttaa-pian-vaarallisen-harmaalta/

• Anonyymi

Itse käytän Opera-selainta, missä on sisäänrakennettuna mainosblokkeri.

• Anonyymi

Käytän vain Firefox'n omia ominaisuuksia, eikä mitään mainoksia ilmesty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      175
      1550
    2. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1235
    3. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      13
      1211
    4. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1101
    5. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1074
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Onko enää rakkaudentunteita

Minua kohtaan?
      Ikävä
      51
      752
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      252
      737
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      33
      730
    10. Haluatko sä enää

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä
      Ikävä
      37
      712
    Aihe