Mainosten blokkausohjelmat

Anonyymi

Ostin uuden läppärin ja virittelen sitä mieleisekseni vanhan läppärini sovelluksia yms noudattaen. Selaimena käytän Firefoxia. Mikä ilmainen mainosten esto-ohjelma on paras? Asensin Adblock plussan, mutta ei se näköjään estä kaikkea roskaa.

13

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen käyttänyt Ublock Originia. Enpä juurikaan ole mainoksia nähnyt, mutta maailman kaikilla sivustoilla en ole käynyt. ; )

• Anonyymi

Samaa mieltä, uBlock Origin on minulla joka koneessa ja olen tyytyväinen.

• Sama käytössä minulla.

• Anonyymi

Vastasit omaan avaukseesi!

• Anonyymi

Minun Firefoxissani on valmiiksi oletusarvona adblock ja hyvin toimii.

• Anonyymi

Olen käyttänyt brave-selainta nyt noin vuoden verran. Siinä on itsessään mainosten blokkaus. Erittäin hyvä selain on. Suosittelen 👍

• Anonyymi

Ei pidä käyttää mitään Firefoxsia vaan Chrome ja Ublock..

• Anonyymi

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

Aivan oikein. Itse olen jo oppinut olla tyrkyttämästä ja kehumasta eri ohjelmia.
        Ainoa oikea tapa mielestäni on kirjoittaa että tämä/nämä ohjelmat toimivat minulla hyvin mutta ei välttämättä jonkun muun koneissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika on tässä näin: https://tekniikanmaailma.fi/mozilla-firefox-on-menettanyt-kolmessa-vuodessa-46-miljoonaa-kayttajaa-ja-jos-luisu-ei-pysahdy-selainmaisema-nayttaa-pian-vaarallisen-harmaalta/

• Anonyymi

Itse käytän Opera-selainta, missä on sisäänrakennettuna mainosblokkeri.

• Anonyymi

Käytän vain Firefox'n omia ominaisuuksia, eikä mitään mainoksia ilmesty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe