Mainosten blokkausohjelmat

Anonyymi

Ostin uuden läppärin ja virittelen sitä mieleisekseni vanhan läppärini sovelluksia yms noudattaen. Selaimena käytän Firefoxia. Mikä ilmainen mainosten esto-ohjelma on paras? Asensin Adblock plussan, mutta ei se näköjään estä kaikkea roskaa.

13

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen käyttänyt Ublock Originia. Enpä juurikaan ole mainoksia nähnyt, mutta maailman kaikilla sivustoilla en ole käynyt. ; )

• Anonyymi

Samaa mieltä, uBlock Origin on minulla joka koneessa ja olen tyytyväinen.

• Sama käytössä minulla.

• Anonyymi

Vastasit omaan avaukseesi!

• Anonyymi

Minun Firefoxissani on valmiiksi oletusarvona adblock ja hyvin toimii.

• Anonyymi

Olen käyttänyt brave-selainta nyt noin vuoden verran. Siinä on itsessään mainosten blokkaus. Erittäin hyvä selain on. Suosittelen 👍

• Anonyymi

Ei pidä käyttää mitään Firefoxsia vaan Chrome ja Ublock..

• Anonyymi

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

Aivan oikein. Itse olen jo oppinut olla tyrkyttämästä ja kehumasta eri ohjelmia.
        Ainoa oikea tapa mielestäni on kirjoittaa että tämä/nämä ohjelmat toimivat minulla hyvin mutta ei välttämättä jonkun muun koneissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika on tässä näin: https://tekniikanmaailma.fi/mozilla-firefox-on-menettanyt-kolmessa-vuodessa-46-miljoonaa-kayttajaa-ja-jos-luisu-ei-pysahdy-selainmaisema-nayttaa-pian-vaarallisen-harmaalta/

• Anonyymi

Itse käytän Opera-selainta, missä on sisäänrakennettuna mainosblokkeri.

• Anonyymi

Käytän vain Firefox'n omia ominaisuuksia, eikä mitään mainoksia ilmesty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      73
      905
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe