Mainosten blokkausohjelmat

Anonyymi

Ostin uuden läppärin ja virittelen sitä mieleisekseni vanhan läppärini sovelluksia yms noudattaen. Selaimena käytän Firefoxia. Mikä ilmainen mainosten esto-ohjelma on paras? Asensin Adblock plussan, mutta ei se näköjään estä kaikkea roskaa.

13

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen käyttänyt Ublock Originia. Enpä juurikaan ole mainoksia nähnyt, mutta maailman kaikilla sivustoilla en ole käynyt. ; )

• Anonyymi

Samaa mieltä, uBlock Origin on minulla joka koneessa ja olen tyytyväinen.

• Sama käytössä minulla.

• Anonyymi

Vastasit omaan avaukseesi!

• Anonyymi

Minun Firefoxissani on valmiiksi oletusarvona adblock ja hyvin toimii.

• Anonyymi

Olen käyttänyt brave-selainta nyt noin vuoden verran. Siinä on itsessään mainosten blokkaus. Erittäin hyvä selain on. Suosittelen 👍

• Anonyymi

Ei pidä käyttää mitään Firefoxsia vaan Chrome ja Ublock..

• Anonyymi

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä Firefoxissa on vikana? En ymmärrä paljoa selaimista ja paljoa muustakaan, mutta tuttavani, joka on työskennellyt alalla parikymmentä vuotta, asensi koneisiini aikoinaan oletusselaimiksi Firefoxin, koska I Explooreri takkusi. Suojauksen hoitaa Avast Free, joka on "kevyt" ohjelma. Viruksia ei ole näkynyt.

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika onkin kaikenlaisten tyrkyttäjien päässä.

Aivan oikein. Itse olen jo oppinut olla tyrkyttämästä ja kehumasta eri ohjelmia.
        Ainoa oikea tapa mielestäni on kirjoittaa että tämä/nämä ohjelmat toimivat minulla hyvin mutta ei välttämättä jonkun muun koneissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika on tässä näin: https://tekniikanmaailma.fi/mozilla-firefox-on-menettanyt-kolmessa-vuodessa-46-miljoonaa-kayttajaa-ja-jos-luisu-ei-pysahdy-selainmaisema-nayttaa-pian-vaarallisen-harmaalta/

• Anonyymi

Itse käytän Opera-selainta, missä on sisäänrakennettuna mainosblokkeri.

• Anonyymi

Käytän vain Firefox'n omia ominaisuuksia, eikä mitään mainoksia ilmesty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe