Hei tällä Panadol lääkkeen jatkuvalla syönnillä saatte hajotettu maksan.Älkää syökö tätä lääkettä putkeen päivästä toiseen viikosta toiseen kuukaudesta toiseen.Maksa ei tykkää tästä Burana parempi vaihtoehto.Pyytäkää lääkäriltä muuta lääkettä ,jos kipu jatkuu joka päivä.
Panadol lääke
Anonyymi
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Purana ei sovi minulle. Kipuni ihan viime tipassa otan panadolin. Kipua voi itse halita.Eikä antaa kivun estä liiku. Liike on lääke kaiken rumin kipuun. Jos van olet himassaet liku .Kipeämäksi tulet.Koska ajatelet kipuasi.Turhan ei rolaoria keksitty tai kävelykeppejänille jotka sanoo ei jaksa särkyjen takia likua. On ovia apu ulkoiluun. some ja TV pastoa. Niden tilalle radio ja kirja.Ei mitään ääni kirjoja. Unirytmi ja ruoka rytmi,ovesta ulos.Sää ei pidä olla este ulkoilun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179