Miehen lapset jääräpäisiä pikku komentajia

Anonyymi

Yrittävät hallita perhettämme ja minua. Aina kikukkuamassa ja valittamassa ja mikään ei onnistu ja mitään ei tehdä mitä määrään.
Kaikkia komentelevat minunkin lapia vaikka sen pitäisi olla toisinpäin että minun lapseni komentaisi miehenl apsia. Adumme meihen talossa ja se on oiva kiristyskohde heidän sanomisiin, että olette meidän talossa, vaikka talo on meidän kaikkien. Minä olen ilmaa ja kukaan ei tottele minunkäskytystäni. Kun mies on poissa, miehenlapset käyttävät kauheeta valtaa meihin. Isä ei sano mitään, mutta ääitille soitellaan ja pyydetään tukea. Hirviöitä ovat.

Kauaa en jaksa ja toivon että lapset eivät enää tulisi, vaan isä voisi nähdä heitä vaikka ulkona. Me ei tästä lähdetä, vaan lapset lähtee jos jotain ratkaisuja pitäisi tehdä. Kiukkuuvat jo siitäkin että heidän huoneissaan on minunkin lapsiani, se on kova paikka heille, vaikka olen yrittnyt sanoa että tehdään vaihtokaupat, minun lapset ovttavat huoneet itselleen ja eh voivat nukkua täällä vaikka takka huoneessa, sekään ei käy. En tiiä, hullua on, kai tästä jotenkin selvitään kun ei kuuntele eikä ota mihinkään kantaa mitä tekevät tai sanovat. Minä oeln kuintekin heidän uusi äiti ja teen ratkaiuita, vaikka turhaan. Pomotan koska olen aikuinen ja he ovat lapsia eikä minun mutta minä olen heidän äitinsä täällä ja se pitäisi heidän ymmärtää.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entisistä suhteista kulkeutuu aina monenlaista valitettavaa ylijäämää, sekä ongelmajätettä.

    • Anonyymi

      HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
      Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.

      Mullakin on autopuoli, koirapuoli, lamppu puoli, jääkaappipuoli.... heheheeee

    • Anonyymi

      Trolli vois opetella kirjoittamaan , vai onko paha lukihäiriö , tai krapula.
      Muutenkin trollisi on tosi huono.

    • Anonyymi

      Meillä kans, on kauheita miehen lapsiet. Verrattuna omiin, niin en jaksaisi enää kasvttaa mudienl apsia. Pakko on kun mies halusi niin. Meillä on iso talo et miehen lapset voisi josku siivota, mutta eivät osaa, sotkevat kyllä.
      Mun laposet joutuu aina siivoo niiden jälet, onneks ei oo paljoo täällä, niin saahaa rauhassa olla oman perheen kesken.
      Kohta onäitienpäivä, ja ei vamraasti tuo mulle lahjaa ja kukkia, ei ole ksokaan tuoneet, eivät osaa kiittää kuin paljon uhran omaa aikaa heidän kasvatukseen.

      • Anonyymi

        Meillä myös on kauheita nuo naiseni lapset. Verrattuna omiin, niin en jaksaisi enää kasvattaa muiden kakaroita . Pakko se on ,kun naisen halusin. Minulla on iso talo jonka naiseni pennut voisi joskus myös siivota, isot teinit , mutta eivät osaa, eivätkä viitsi sotkevat ja bilettävät kaveriensa kanssa.
        Mun lapaset ei siivoa heidän jälkiään ,no eukko siivoaa sitten kiukuspäissään. Onneksi nuo teinit harvoin kotona ja käyvät myös isällään. Minun pojat käy joka toinen vl.
        Kohta pääsiäinen , ja varmaan taas kovat bileet , tupakoidaan ja juovat olutta, jos joku heille sitä hakee ja onneksi viinaa , ei ole koskaan tuoneet. Naisen lapset ovat kiittämättömiä, kun paljon uhran omaa aikaa heidän hyväkseen .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe