Miehen lapset jääräpäisiä pikku komentajia

Anonyymi

Yrittävät hallita perhettämme ja minua. Aina kikukkuamassa ja valittamassa ja mikään ei onnistu ja mitään ei tehdä mitä määrään.
Kaikkia komentelevat minunkin lapia vaikka sen pitäisi olla toisinpäin että minun lapseni komentaisi miehenl apsia. Adumme meihen talossa ja se on oiva kiristyskohde heidän sanomisiin, että olette meidän talossa, vaikka talo on meidän kaikkien. Minä olen ilmaa ja kukaan ei tottele minunkäskytystäni. Kun mies on poissa, miehenlapset käyttävät kauheeta valtaa meihin. Isä ei sano mitään, mutta ääitille soitellaan ja pyydetään tukea. Hirviöitä ovat.

Kauaa en jaksa ja toivon että lapset eivät enää tulisi, vaan isä voisi nähdä heitä vaikka ulkona. Me ei tästä lähdetä, vaan lapset lähtee jos jotain ratkaisuja pitäisi tehdä. Kiukkuuvat jo siitäkin että heidän huoneissaan on minunkin lapsiani, se on kova paikka heille, vaikka olen yrittnyt sanoa että tehdään vaihtokaupat, minun lapset ovttavat huoneet itselleen ja eh voivat nukkua täällä vaikka takka huoneessa, sekään ei käy. En tiiä, hullua on, kai tästä jotenkin selvitään kun ei kuuntele eikä ota mihinkään kantaa mitä tekevät tai sanovat. Minä oeln kuintekin heidän uusi äiti ja teen ratkaiuita, vaikka turhaan. Pomotan koska olen aikuinen ja he ovat lapsia eikä minun mutta minä olen heidän äitinsä täällä ja se pitäisi heidän ymmärtää.

5

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entisistä suhteista kulkeutuu aina monenlaista valitettavaa ylijäämää, sekä ongelmajätettä.

• Anonyymi

HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
      Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.

Mullakin on autopuoli, koirapuoli, lamppu puoli, jääkaappipuoli.... heheheeee

• Anonyymi

Trolli vois opetella kirjoittamaan , vai onko paha lukihäiriö , tai krapula.
      Muutenkin trollisi on tosi huono.

• Anonyymi

Meillä kans, on kauheita miehen lapsiet. Verrattuna omiin, niin en jaksaisi enää kasvttaa mudienl apsia. Pakko on kun mies halusi niin. Meillä on iso talo et miehen lapset voisi josku siivota, mutta eivät osaa, sotkevat kyllä.
      Mun laposet joutuu aina siivoo niiden jälet, onneks ei oo paljoo täällä, niin saahaa rauhassa olla oman perheen kesken.
      Kohta onäitienpäivä, ja ei vamraasti tuo mulle lahjaa ja kukkia, ei ole ksokaan tuoneet, eivät osaa kiittää kuin paljon uhran omaa aikaa heidän kasvatukseen.

• Anonyymi

Meillä myös on kauheita nuo naiseni lapset. Verrattuna omiin, niin en jaksaisi enää kasvattaa muiden kakaroita . Pakko se on ,kun naisen halusin. Minulla on iso talo jonka naiseni pennut voisi joskus myös siivota, isot teinit , mutta eivät osaa, eivätkä viitsi sotkevat ja bilettävät kaveriensa kanssa.
        Mun lapaset ei siivoa heidän jälkiään ,no eukko siivoaa sitten kiukuspäissään. Onneksi nuo teinit harvoin kotona ja käyvät myös isällään. Minun pojat käy joka toinen vl.
        Kohta pääsiäinen , ja varmaan taas kovat bileet , tupakoidaan ja juovat olutta, jos joku heille sitä hakee ja onneksi viinaa , ei ole koskaan tuoneet. Naisen lapset ovat kiittämättömiä, kun paljon uhran omaa aikaa heidän hyväkseen .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      131
      3099
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2971
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1926
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      972
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä