https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/201710182200469303
Volkswagen -konsernin 2000-luvun taitteen bensaturbojen öljynkulutuksesta on kohistu ja nyt TM tutki asian.
Lehden mukaan tietyn ikäisissä moottoreissa on selkeä vika, joka kannattaa korjata.
Volkswagen-ryhmän autojen maahantuojan neuvovat, että auto kannattaa tuoda viralliseen öljynkulutusmittaukseen, jos epäilee liiallista öljynkulutusta.
Tekniikan Maailma selvitti kohinan todellisuustaustaa ja toteaa, että ongelma koskee erityisesti 2009 ja 2011 välisenä aikana valmistettuja 1,8- ja 2,0-litraisia suorasuihkutteisia turbobensiinimoottoreita, joiden tyyppitunnus on EA888. Sen jälkeen valmistettuihin moottoreihin on jo tehty korjaavia muutoksia
2000-luvun taitteen bensaturbojen öljynkulutuksesta on kohistu ja nyt TM tutki asian.VWaudi
19
860
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän huvittavaa kirjoitella/tutkia enää 2000 luvun ajoneuvoja aiheesta:)
Eiköhän nuo ajoneuvot ole jo kaikki hyvin huollettu ja korjattu tarpeen mukaan?
Oliko tutkimus siis vain yhtä automerkkiä koskeva ja kaikki muut todelliset öljysyöpöt ohitettiin silmät ummessa? Omassa käytössä on ollut useita VW konsernin autoja eri moottoreilla, eikä sen suurempia ongelmia öljyn kulutuksessa kuin muillakaan merkeillä! Lähes kaikki merkit kuluttavat öljyä vähän tai enempi VW konsernia, mutta miksi niistä ei kirjoiteta, miettikääpä sitä!
Seuraava tutkimus keskittynee 1960 luvun autojen öljynkulutukseen, jolloin kaikilla oli varagallona mukana:):) - Anonyymi
Toyotan omapojalle on tärkeää saada jotain helpotusta Toyotan ongelmien keskelle, se helpottaa ahdistusta. Tuo juttu oli julkaistu 2017.
- Anonyymi
uudetkin hajoaa ja DSG ei kestä sanoo erikoiskorjaamot ja mm autobild lehti
- Anonyymi
uudetkin sanoo autobild
- Anonyymi
ja samoiten vielä 2020 autobild sanoi että uudet DSG hajoaa myös
mikä siis on VWkehitys? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja samoiten vielä 2020 autobild sanoi että uudet DSG hajoaa myös
mikä siis on VWkehitys?Kaikki ongelmat on jo ratkaistu, eikä uusia enää ole!!
VW Fanatic
- Anonyymi
tehdas nauraa pääpunaisena
- Anonyymi
Myös DSG 7 omituinen vika, väärä voiteluöljy, alunperin oli erikseen DSG vaihteistoon valmistettu öljy joka ei sopinut, vitun kovaa laatua VW :)
https://www.is.fi/autot/art-2000000681206.html
Variksetkin nauraa volkkarille ja niille jotka volkkareita ostaa :)- Anonyymi
No eihän volkkari enää kestotestaa autojaan, se vaan kasaa osista kotteroita, autojen ostajat testaa kestääkö :)
Ja eihän paska kestä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän volkkari enää kestotestaa autojaan, se vaan kasaa osista kotteroita, autojen ostajat testaa kestääkö :)
Ja eihän paska kestä!VW takuu vain 2 vuotta eikä suotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW takuu vain 2 vuotta eikä suotta
Asiakas maksaa tyyppiviat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas maksaa tyyppiviat.
viekää tietoa että kukaan ei sorru tietämättä
JAA
- Anonyymi
JA DSG ei toimi uusissakaan sanoo tuulilasilehti...
- Anonyymi
Kaikkihan tietää että konsernihimmelien kohdalla TM käyttää silkkihansikkaita arvostelussaan ja Toyotaa lyödään kuin vierasta sikaa. Ongelma lienee siinä kun kansa on eri mieltä ja luottaa ja ostaa Toyotaa kiihtyvällä vauhdilla.
- Anonyymi
monta saataatuhatta vielä liikenteessä suomessa?
koska losahtaa... - Anonyymi
hih
- Anonyymi
eikös sitä ole uusissakin?
- Anonyymi
älä osta vwseataudiskodaaHmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?vHmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?vvHmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
- Anonyymi
suomi ja siperian talvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381