Paljonko saitte rahaa rippijuhlista en nyt tässä valita ja sain ihan tarpeeksi rahaa mutta vituttaa kun kaikki kaverit sai enemmän rahaa
Paljonko saitte rahaa rippikoulusta
9
125
Vastaukset
- Anonyymi
AINA ENEMMÄN KUIN SÄ!
=
!- Anonyymi
Ei jumalauta 😂🤣
Mut siis joku kymppitonni melkee yhteensä
- Anonyymi
En saanut koskaan rahaa rippijuhlista. Missä ollaan noin rikkaita, että on vain varaa antaa rahaa?
- Anonyymi
Hukkaan meni rippikoulu, jos vain raha on mielessäsi! Ajattele, mitä se tarkoittaa, kun pääset rippikoulusta. Olet tarpeeksi kypsä ymmärtämään, mitä tarkoittaa elää Kristuksen seuraajana, ja tarpeeksi viisas tutkimaan itsenäisesti Raamattua. Mikä silloin onkaan sopivampi lahja kuin ikioma Raamattu. Se ei ole tavallinen kirja, jonka lukaiset viikossa läpi; se on kirja, jonka täydelliseen ymmärtämiseen ihmisikä on liian lyhyt. Siinä sinulla on uusi elinikäinen harrastus, toisin kuin lahjarahalla ostamasi hetken nautinto.
- Anonyymi
Mä oon aikoinani polttanut mun rippikoulusta saamani raamatun. Mä arvostin sitä just ton verran.
- Anonyymi
About 5000
- Anonyymi
alle tonnin sain
- Anonyymi
Pari sataa sain rahana, muuten lahjakortteja ja koruja. ihan tyytyväinen oon.
20e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812466- 1832034
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771905Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221711Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311615- 1241552
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781229Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711195Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,661159Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c781155