Saakahan täältä oikeaa apua vai meneeköhän vastaukset v---ilun puolelle. Katsotaan kuinka käy...
Eli kysymys, jos tarjolla olis 2000-alun Sako AIII ja muutaman vuoden uudempi Tikka T3 niin kumman valitsisitte ja miksi? Olettaen toki siis, että molempien kunto ja käyttöhistoria olis suurin piirtein sama.
Apua asevalintaan
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpikin on hyviä aseita, osta se kumpiko tuntuu ”käteen” paremmalta. Jos samassa paikassa myynnissä, niin kysy onko mahdollista koeampua.
- Anonyymi
Itse sanon samaa kun edellinenkin eli se mikä istuu käteesi paremmin. Itselläni on toimintavarma Sakon kivääri ollut kohta 30v, että henkoht valitsisin ehkä sen, mutta sinullehan se tulee. Ystävien Tikka kivääreitä kokeillut ja hyvältä tuntuneet nekin.
- Anonyymi
Eikö Sako ole tuolta 70-80 luvulta.Tikka on hyvin toimiva halpiskivääri.Amerikan ihmemaassa käytetyllä Sakolla saa kaksi Tikka T3. Jos kyseessä olisi aito Tikka 55 tai 65 silloin pitäisi miettiä nyt Sako.
- Anonyymi
Kokeile ampua SEINÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816