Firefox avaa nykyisin yllättäen vain valkean sivun ilman mitään tekstiä, kun klikkaan Giganttia kirjainmerkeistä. Kaikki muut sivut toimivat entiseen tapaan normaalisti. Opera ja Vivaldi, joiden kirjainmerkit on tuotu Firefoxista, avaavat Gigantin entiseen tapaan.
Mistä tässä on kysymys?
Firefox ei avaa Giganttia
22
1079
Vastaukset 22
- Anonyymi
Hyvin avautuu Gigantti Firefoxin uusimmalla versiolla. Mene ilman kirjanmerkkiä ja Kokeile laittaa lisäosat pois päältä.
- Anonyymi
Tuskin kukaan tietää.
Justiinsa kävin Gigantin sivuilla ja hyvin aukesivat. - Anonyymi
Sellainen se Firefox on. Ei mitään uutta:D
- Anonyymi
Firefox on harrastelijoiden tekemä räpellys kuten linuksitkin.
- Anonyymi
Aloittaja jatkaa trollausta typeryyttään.
- Anonyymi
Ettei Vika olisi avaajaassa! ja sen tuhannessa lisäosassa!
- Anonyymi
Saimaanapina ei osaa!
- Anonyymi
Otin Ghosteryn pois päältä, ja Gigantti avautui. Outo juttu sikäli, että olin tähän asti päässyt Gigantin sivuille myös Firefoxilla, vaikka Ghostery olikin päällä.
Noh, ongelma joka tapauksessa ratkaistu. Kiitos vastaajille — myös beibeille, täytyyhän heilläkin olla elämässään sisältöä! 😁
Aloittaja- Anonyymi
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
- Anonyymi
Voi että. Olen koko elämäni pärjännyt ilman Ghosterya.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
Aina FF Goggelin ( ja siitä syystä Edgen) päihittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina FF Goggelin ( ja siitä syystä Edgen) päihittää.
Vai niin, mutta minä asensin Edgen Fedoraan, kun Firefox näytti vain pysäytyskuvaa F1-streemiä katsellessa, vaikka kaikki koodekit asennettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin, mutta minä asensin Edgen Fedoraan, kun Firefox näytti vain pysäytyskuvaa F1-streemiä katsellessa, vaikka kaikki koodekit asennettu.
Paska puhetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chrome on todellakin paras selain jos haluaa olla vakoiltavana :D
- Anonyymi
Chromekaan ei avaa alkoa, vaikka kuinka käynnistäisi Chromen Alko pysyy kiinni.
- Anonyymi
Lopeta jo toi satujen levitys.
- Anonyymi
Scriptejä ainakin muuttaneet, pitää sallia että valikot ja sivut toimii.
- Anonyymi00021
Etusivu toimii, mutta tuotelistaukset ei toimi. Chromella toimii. Eivät osanneet tehdä firefoxilla aukeavaa sivua. Idiootit syyttävät tästä Firefoxia. Kas kummaa kun sillä toimii kaikki muut sivut
- Anonyymi00022
Vahva huijauksen esto päällä. Ei sieltä nykyään kannata mitään ostaakaan, viedään asiakaita kuin pässiä narusta ja tuupitaan lisäpalveluja tiskin alta.
Joku estosuodatin sen jokatapauksessa aiheuttaa tai selain ei täytä kriteerejä sivun koodauksen suhteen, mikä olisi omituisen harvinaista. Vain joku tahaton klikkaus tapahtunut. Gigantissa on myös palljon Shanghain markkinoiden tavaraa nykyään "saatavissa yhteistyökumppanilta", väittää vain tilauksen eteenpäin ja odotat viikkojakin aivarahtina. - Anonyymi00023
Mulla kävi vähän samantapanen, kun asensin uuden Avast Onen, tietoturvan niin iltasanomia ei enää saanut auki kuin osittan, etanan hitaasti tai ollenkaan, Poistin käyttäytymissuojan päältä, niin aukes että lurahti Käyttää analysoimiseen aikaa liikaa ja on yliherkkä mainos/kuvabannereille...
- Anonyymi00024
Firefoxin adblokki uus versio ei osaa enää estää mainoksia eri sanomamedioissa, niiden osoitteet on peitattu mainosten koodiin, mutta kun haet jostain vanhasta asennuksesta ne omat suodinlistat firefox profiilin käytännössä siirtämällä niin katoo oitis häiritsemästä.. Ihan vaan vinkiksi, ei tarvi heitellä haamuja estolistoille turhaan.
- Anonyymi00025
PASKAPUHETTA!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
- 5438
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e84438- 52403
- 42400