Firefox avaa nykyisin yllättäen vain valkean sivun ilman mitään tekstiä, kun klikkaan Giganttia kirjainmerkeistä. Kaikki muut sivut toimivat entiseen tapaan normaalisti. Opera ja Vivaldi, joiden kirjainmerkit on tuotu Firefoxista, avaavat Gigantin entiseen tapaan.
Mistä tässä on kysymys?
Firefox ei avaa Giganttia
17
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin avautuu Gigantti Firefoxin uusimmalla versiolla. Mene ilman kirjanmerkkiä ja Kokeile laittaa lisäosat pois päältä.
- Anonyymi
Tuskin kukaan tietää.
Justiinsa kävin Gigantin sivuilla ja hyvin aukesivat. - Anonyymi
Sellainen se Firefox on. Ei mitään uutta:D
- Anonyymi
Firefox on harrastelijoiden tekemä räpellys kuten linuksitkin.
- Anonyymi
Aloittaja jatkaa trollausta typeryyttään.
- Anonyymi
Ettei Vika olisi avaajaassa! ja sen tuhannessa lisäosassa!
- Anonyymi
Saimaanapina ei osaa!
- Anonyymi
Otin Ghosteryn pois päältä, ja Gigantti avautui. Outo juttu sikäli, että olin tähän asti päässyt Gigantin sivuille myös Firefoxilla, vaikka Ghostery olikin päällä.
Noh, ongelma joka tapauksessa ratkaistu. Kiitos vastaajille — myös beibeille, täytyyhän heilläkin olla elämässään sisältöä! 😁
Aloittaja- Anonyymi
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
- Anonyymi
Voi että. Olen koko elämäni pärjännyt ilman Ghosterya.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
Aina FF Goggelin ( ja siitä syystä Edgen) päihittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina FF Goggelin ( ja siitä syystä Edgen) päihittää.
Vai niin, mutta minä asensin Edgen Fedoraan, kun Firefox näytti vain pysäytyskuvaa F1-streemiä katsellessa, vaikka kaikki koodekit asennettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin, mutta minä asensin Edgen Fedoraan, kun Firefox näytti vain pysäytyskuvaa F1-streemiä katsellessa, vaikka kaikki koodekit asennettu.
Paska puhetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
Chrome on todellakin paras selain jos haluaa olla vakoiltavana :D
- Anonyymi
Chromekaan ei avaa alkoa, vaikka kuinka käynnistäisi Chromen Alko pysyy kiinni.
- Anonyymi
Lopeta jo toi satujen levitys.
- Anonyymi
Scriptejä ainakin muuttaneet, pitää sallia että valikot ja sivut toimii.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483