Firefox avaa nykyisin yllättäen vain valkean sivun ilman mitään tekstiä, kun klikkaan Giganttia kirjainmerkeistä. Kaikki muut sivut toimivat entiseen tapaan normaalisti. Opera ja Vivaldi, joiden kirjainmerkit on tuotu Firefoxista, avaavat Gigantin entiseen tapaan.
Mistä tässä on kysymys?
Firefox ei avaa Giganttia
17
1057
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin avautuu Gigantti Firefoxin uusimmalla versiolla. Mene ilman kirjanmerkkiä ja Kokeile laittaa lisäosat pois päältä.
- Anonyymi
Tuskin kukaan tietää.
Justiinsa kävin Gigantin sivuilla ja hyvin aukesivat. - Anonyymi
Sellainen se Firefox on. Ei mitään uutta:D
- Anonyymi
Firefox on harrastelijoiden tekemä räpellys kuten linuksitkin.
- Anonyymi
Aloittaja jatkaa trollausta typeryyttään.
- Anonyymi
Ettei Vika olisi avaajaassa! ja sen tuhannessa lisäosassa!
- Anonyymi
Saimaanapina ei osaa!
- Anonyymi
Otin Ghosteryn pois päältä, ja Gigantti avautui. Outo juttu sikäli, että olin tähän asti päässyt Gigantin sivuille myös Firefoxilla, vaikka Ghostery olikin päällä.
Noh, ongelma joka tapauksessa ratkaistu. Kiitos vastaajille — myös beibeille, täytyyhän heilläkin olla elämässään sisältöä! 😁
Aloittaja- Anonyymi
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
- Anonyymi
Voi että. Olen koko elämäni pärjännyt ilman Ghosterya.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
Aina FF Goggelin ( ja siitä syystä Edgen) päihittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina FF Goggelin ( ja siitä syystä Edgen) päihittää.
Vai niin, mutta minä asensin Edgen Fedoraan, kun Firefox näytti vain pysäytyskuvaa F1-streemiä katsellessa, vaikka kaikki koodekit asennettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin, mutta minä asensin Edgen Fedoraan, kun Firefox näytti vain pysäytyskuvaa F1-streemiä katsellessa, vaikka kaikki koodekit asennettu.
Paska puhetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä hyvin mene sinulla kun käytät huonoa selainta josta miljoonat ovat jo luopuneet ja siinä vielä humpuukki lisäosia:D
Chrome on todellakin paras selain jos haluaa olla vakoiltavana :D
- Anonyymi
Chromekaan ei avaa alkoa, vaikka kuinka käynnistäisi Chromen Alko pysyy kiinni.
- Anonyymi
Lopeta jo toi satujen levitys.
- Anonyymi
Scriptejä ainakin muuttaneet, pitää sallia että valikot ja sivut toimii.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1147874Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1496607Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834725Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1002224Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491855
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa281699Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614