Kreikan saaret : Zante ja Lefkas kokemuksia kaipaan

Anonyymi

Viime syksynä käytiin Rodoksella joten nyt kesällä keskitytään muihin saariin eli vuorossa Zakynthos ja Lefkas, kokemuksia kaipaan

5

1899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lefkaksen Nidri ainakin aikuisille kiva. Bussilla pääsee kätevästi Lefkadaan, jos ostoksille mielii. Nidrissä lähinnä turistikrääsää. Hyviä ravintoloita paljon, mutta kannattaa välttää ne, joissa on sisäänheittäjät. Rannan puolen hotellit todellakin rannassa. Marina Pansion hotellina hyvä, mutta bosslady ynseä ja äkäinen täti. Satamasta päiväretkiä merelle, lounas saarella tai laivalla, uintipysähdyksiä, kannattaa lähteä jo maisemienkin vuoksi. Leppoisa, kiireetön kohde.

• Anonyymi

Kun on käynyt yhdellä Kreikan saarella niin on käynyt kaikilla. Eri muotoisia ovat kyllä.

• Anonyymi

Ei se kyllä noin ole. Kreeta ja Rodos ovat kyllä paljolti samantyylisiä. Mutta niiden välissä on Karpathos. Se on täysin eri tyyppinen. Sieltä löytyy todella alkuperäistä Kreikkaa ja upeata luontoa. Mutta discoja on vähänlaisesti eikä iltaelämän mekkalakaan suuremmin haittaa. Juuri siksi se on Kreikan parhaita saaria.

• Anonyymi

Lefkas paikkana menettelee. Kun siitä vuokraa auton ja lähtee muutamaksi päiväksi kiertelemään sisämaahan, niin jotain uuttakin näkee. Meteoran alue ja Vikos rotkon alue. Silloinpa olet nähnyt oikeata alkuperäistä Kreikkaa. Siinä lähellä on Parga, joka on kyllä paljonkin viehättävämpi kuin Lefkasin alue. Siitä pääsee retkille mm. Albaniaan ja voi ihastella mm. Enver Hoxan betonibunkkereita. Tok ise on niin, että matkaltaan voi toivoa myös sitä tavanomaista mitä normituristi toivoo. Saa makoilla viikon hotellin altailla tai viereisellä rannalla ja kitata halpaa kaljaa ja viinaa. Siinä viikko kuluu joutuisasti ja voi sitten Suomessa kehua retostella, että oli ihana loma.

• Anonyymi

Zakyntokselta kyllä löytyy mielenkiintoista nähtävää, monenkin sorttista. Mutta auto siellä kyllä on vuokrattava, jotta niitä pääsee ihastelemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59