Putinin tie sotaan
Vladimir Putinin KGB-agentin ura loppui Neuvostoliiton hajoamiseen.
Hän löysi nopeasti uuden tien: ensin byrokraatiksi, sitten presidentti Boris Jeltsinin pääministeriksi ja lopulta Venäjän presidentiksi, joka keskitti kaiken vallan itselleen.
Putin piti länsimaita heikkoina ja sai Donald Trumpin tuen.
Mutta mikä sai hänet hyökkäämään Ukrainaan ja aloittamaan sodan Euroopassa?
Putinin tie sotaan
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan me ihmiset jotka annoimme sen tapahtua, vai onko Putinia nähty sotimassa jossain. Niillä joita ja joiden neuvoja diktaattorit kuulevat ja uskovat on myös se suurin todellinen valta.
- Anonyymi
Jääkö Venäjän suurhyökkäys suutariksi pettävien peltojen ja väsähtäneen armeijan takia? Pekka Toveri: ”Niitä työnnetään uuteen lihamyllyyn”
Onko Venäjän sotakoneen voimat lopussa ja kalusto kaput? Kysymykset olisivat olleet absurdeja vielä pari kuukautta sitten. Nyt niitä pohtii koko läntinen maailma.
JAA
KOMMENTOI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääkö Venäjän suurhyökkäys suutariksi pettävien peltojen ja väsähtäneen armeijan takia? Pekka Toveri: ”Niitä työnnetään uuteen lihamyllyyn”
Onko Venäjän sotakoneen voimat lopussa ja kalusto kaput? Kysymykset olisivat olleet absurdeja vielä pari kuukautta sitten. Nyt niitä pohtii koko läntinen maailma.
JAA
KOMMENTOIKyllä Venäjällä on eniten ydinaseita!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620