Haaveilen, että...

Anonyymi

Haaveilen että saisin jokukerta kunnon kiusoittelua ja piiskausta käskevältä ihanalta femmeltä. Sit se nimittelis mua samalla.:p

52

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs itse antaisit😁

      • Anonyymi

        Mitä hän haluaisi. Kokovartalopalvelua😉


    • Anonyymi

      Nonni! Nyt äkkiä tänne! Huh kun pian taas tapaisi kaltaisesi naisen IRL. Harvoin käy hyvä tuuri ja pääsee piiskaamaan...

    • Onkos mielessä IRL tapaus vai jossain KIK:issä tai muuten tekstin välillä?

    • Ristus. :D

    • Mä haaveilen saavani kuuman sylitanssin joltakin hotilta femmeltä. Tukistaa saa, jos ei vie vähiä hiuksia mukanaan. :)

      • Anonyymi

        Jasu :p


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jasu :p

        Ai ai babe. ;D


      • Anonyymi

        niin et kuka tahansa random kunhan on hotti


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin et kuka tahansa random kunhan on hotti

        Tuskin saan valita sitäkään kenet haluisin. Ei ole saatavilla hän.


      • Anonyymi

        Mä en haaveile koska en ole itse kuuma..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en haaveile koska en ole itse kuuma..

        Aa, mulla ei ole koskaan vaikuttanut oma ulkonäköni siihen kestä pidän tai kestä innostun. Olen ulkoistanut itseni arvioinnin niille muille, joko ne tykkää tai ei. Ei ole mun ongelma.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Aa, mulla ei ole koskaan vaikuttanut oma ulkonäköni siihen kestä pidän tai kestä innostun. Olen ulkoistanut itseni arvioinnin niille muille, joko ne tykkää tai ei. Ei ole mun ongelma.

        Mä taas olen vahvasti sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas olen vahvasti sellainen.

        Kuuma vai? ;}

        Vai johon vaikuttaa oma ulkonäkö suhteessa muut?

        Mä olen jo pentuna keskittyny enemmän siihen millanen mä haluan henkisesti ja taidoiltani, tiedoiltani olla kun ulkoisesti. Voisin sanoa etten ole ikinä kamppailut ulkonäkökysymysten kanssa poislukien identiteettiin liittyvät sukupuolipiirteet.

        Mutten ole tuskaillut sen suhteen, että olenko hyvännäköinen vai hevonpeen näköinen. Mulle itselle se on ihan sama miten mut joku näkee. Mut sitten kun henkilökemiat kohtaa ja pidetään ihmisenä, niin se lämmittää mieltä. M oon aina toivonut että ihmiset tykkää siitä tyypistä joka mussa elää, eikä toljota mun kuorta.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kuuma vai? ;}

        Vai johon vaikuttaa oma ulkonäkö suhteessa muut?

        Mä olen jo pentuna keskittyny enemmän siihen millanen mä haluan henkisesti ja taidoiltani, tiedoiltani olla kun ulkoisesti. Voisin sanoa etten ole ikinä kamppailut ulkonäkökysymysten kanssa poislukien identiteettiin liittyvät sukupuolipiirteet.

        Mutten ole tuskaillut sen suhteen, että olenko hyvännäköinen vai hevonpeen näköinen. Mulle itselle se on ihan sama miten mut joku näkee. Mut sitten kun henkilökemiat kohtaa ja pidetään ihmisenä, niin se lämmittää mieltä. M oon aina toivonut että ihmiset tykkää siitä tyypistä joka mussa elää, eikä toljota mun kuorta.

        Kiva jos joku kuorestakin tykkää, muttei se imartele mitenkään jos mun kuorta kehuu. Kun ei se merkkaa mulle itelleni oikeen mitään merkittävää tai oleellista.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kiva jos joku kuorestakin tykkää, muttei se imartele mitenkään jos mun kuorta kehuu. Kun ei se merkkaa mulle itelleni oikeen mitään merkittävää tai oleellista.

        Ja joo osaan verrata itseeni muihin ja tiedostan etten ole mikään knock out tai pokaalin pokkaaja, mut ei se minua mitenkään kyllä häiritsekkään, etten ole wow.

        Ihan okei, että ne on joille se merkkaa jotain ja jotka saa kiksit siitä, että niitä ihaillaan. Sillon se ulkonäkö on mennyt ihan oikeeseen osoitteeseen.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Kuuma vai? ;}

        Vai johon vaikuttaa oma ulkonäkö suhteessa muut?

        Mä olen jo pentuna keskittyny enemmän siihen millanen mä haluan henkisesti ja taidoiltani, tiedoiltani olla kun ulkoisesti. Voisin sanoa etten ole ikinä kamppailut ulkonäkökysymysten kanssa poislukien identiteettiin liittyvät sukupuolipiirteet.

        Mutten ole tuskaillut sen suhteen, että olenko hyvännäköinen vai hevonpeen näköinen. Mulle itselle se on ihan sama miten mut joku näkee. Mut sitten kun henkilökemiat kohtaa ja pidetään ihmisenä, niin se lämmittää mieltä. M oon aina toivonut että ihmiset tykkää siitä tyypistä joka mussa elää, eikä toljota mun kuorta.

        Ootko sä saanu vastakaikua niiltä naisilta, joista olet itse ollut oikeesti kiinnostunut suhdemielessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä saanu vastakaikua niiltä naisilta, joista olet itse ollut oikeesti kiinnostunut suhdemielessä?

        Olen ja en ole. Sillon kun on seksuaalinen suuntautuminen ollut sama, niin olen ja kun eri niin en ole. Ystävällisen torjunnan kylläkin.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Olen ja en ole. Sillon kun on seksuaalinen suuntautuminen ollut sama, niin olen ja kun eri niin en ole. Ystävällisen torjunnan kylläkin.

        En ole kovin monesta ollut kiinnostunutkaan elämäni aikana. Tapaan harvoin ihmisiä joihin tunnen vetoa. Ja joiden kanssa ryhtyisin mihkään kaverisuhdetta syvempään.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        En ole kovin monesta ollut kiinnostunutkaan elämäni aikana. Tapaan harvoin ihmisiä joihin tunnen vetoa. Ja joiden kanssa ryhtyisin mihkään kaverisuhdetta syvempään.

        Helpoks ihmiseks on hirveen vaikee hurmattava. :"D


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ja joo osaan verrata itseeni muihin ja tiedostan etten ole mikään knock out tai pokaalin pokkaaja, mut ei se minua mitenkään kyllä häiritsekkään, etten ole wow.

        Ihan okei, että ne on joille se merkkaa jotain ja jotka saa kiksit siitä, että niitä ihaillaan. Sillon se ulkonäkö on mennyt ihan oikeeseen osoitteeseen.

        niin mut merkkaahan se. Kun itsekin toivot kuumaa naista


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Olen ja en ole. Sillon kun on seksuaalinen suuntautuminen ollut sama, niin olen ja kun eri niin en ole. Ystävällisen torjunnan kylläkin.

        Eli biit on kelpuuttanut, heteroilta pakit?
        En ite ees koittais onnea heteroiden kanssa, vaikka viehättävimmät naiset löytyykin siltä saralta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin mut merkkaahan se. Kun itsekin toivot kuumaa naista

        Toiselle voi merkata, en silti ajattele itseni kautta kun ihmisillä on niin monenmoisia makuja. Mikä yhdestä on hot toisesta on not.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli biit on kelpuuttanut, heteroilta pakit?
        En ite ees koittais onnea heteroiden kanssa, vaikka viehättävimmät naiset löytyykin siltä saralta.

        Bi kyllä, jonka lopulta itse torjuin. Hetero on torjunut minut, joo. Ja se itseasiassa sattui ihan helvetisti, vaikka ymmärrän täysin syyt torjumiseen. Ehkä se on se, kun hän olis nainen jonkalaisen ottaisin jos saisin ja voisin. Enkä päästäs hypoysistäni pakoon, vaan pakko kunnioittaa toista ja perääntyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli biit on kelpuuttanut, heteroilta pakit?
        En ite ees koittais onnea heteroiden kanssa, vaikka viehättävimmät naiset löytyykin siltä saralta.

        kaipa sit voi tuon perusteella vetää johtopäätöksen et olen ruma koska olen lesbo. kerta heteroista löytyy ne kauneimmat.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Bi kyllä, jonka lopulta itse torjuin. Hetero on torjunut minut, joo. Ja se itseasiassa sattui ihan helvetisti, vaikka ymmärrän täysin syyt torjumiseen. Ehkä se on se, kun hän olis nainen jonkalaisen ottaisin jos saisin ja voisin. Enkä päästäs hypoysistäni pakoon, vaan pakko kunnioittaa toista ja perääntyä.

        Ei ole varmaan ikinä tehnyt niin kipeää, kun sen hetero naisen torjunta teki. On itketty ziljoona kertaa broken hearttia.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Bi kyllä, jonka lopulta itse torjuin. Hetero on torjunut minut, joo. Ja se itseasiassa sattui ihan helvetisti, vaikka ymmärrän täysin syyt torjumiseen. Ehkä se on se, kun hän olis nainen jonkalaisen ottaisin jos saisin ja voisin. Enkä päästäs hypoysistäni pakoon, vaan pakko kunnioittaa toista ja perääntyä.

        Jep eihän siinä muuta voi. Mulle ei ole vielä osunut kohdalle ketään noin erityistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kaipa sit voi tuon perusteella vetää johtopäätöksen et olen ruma koska olen lesbo. kerta heteroista löytyy ne kauneimmat.

        No mä taas olen kyllä nähnyt varsin kauniita femme lepakoitakin, mutta nekin on varattuja, yllätys! :D

        Tai kun itsekin on varattu, niin kädet on sidottu ihan sama mitä näkee tai löytää. Ja petturiksi en rupee. Mitkään mieliteot ei saa moraalin yli jyrätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep eihän siinä muuta voi. Mulle ei ole vielä osunut kohdalle ketään noin erityistä.

        Jep. Ehkä ensi elämässä on parempi tuuri. Ei niitä ihmisiä mielin määrin ole joiden olemassaolo lumoaa. Kivoja on paljon, mutta että loksahtaa kohdalleen niin että on lääpällään niitä on harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaipa sit voi tuon perusteella vetää johtopäätöksen et olen ruma koska olen lesbo. kerta heteroista löytyy ne kauneimmat.

        Ei nyt ihan näin. Kauniita femmejä tapaa vain harvoin ja ovat tietysti varattuja. Sä oot temperamenttinen, tää oli mun johtopäätös sun kommentista.;)


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jep. Ehkä ensi elämässä on parempi tuuri. Ei niitä ihmisiä mielin määrin ole joiden olemassaolo lumoaa. Kivoja on paljon, mutta että loksahtaa kohdalleen niin että on lääpällään niitä on harvassa.

        juu en tiedä, aika mahdottomalta tuntuu edes yrittää enää uskoa johonkin parisuhteeseen.
        Oon lähes 30 v ja vain yks nainen on mut lumonnut. Mut epäilen et hänki haluaa naisen joka lumoaa hänet. mä en ollut ja ole sellainen hänelle.
        💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        juu en tiedä, aika mahdottomalta tuntuu edes yrittää enää uskoa johonkin parisuhteeseen.
        Oon lähes 30 v ja vain yks nainen on mut lumonnut. Mut epäilen et hänki haluaa naisen joka lumoaa hänet. mä en ollut ja ole sellainen hänelle.
        💔

        Vielä ehtii. Minäkin oon jo vanhus suhun verrattuna ja vielä ihastun kun nuoremmatkin, kun semmonen eteen tulee. Joten sulla on vielä hyvin aikaa törmätä yhteen lumoavaan, joka lumoutuu sustakin. 👍


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jep. Ehkä ensi elämässä on parempi tuuri. Ei niitä ihmisiä mielin määrin ole joiden olemassaolo lumoaa. Kivoja on paljon, mutta että loksahtaa kohdalleen niin että on lääpällään niitä on harvassa.

        Joo kivoja ja perusmukavia löytyy paljon, molemminpuolista tulista ihastumista harvemmin. Kokemusta myös yksipuolisista ihastujista tutuissa, jotka ei tunne mua mitenkään erityisemmin. Itse en oo tätä lajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kivoja ja perusmukavia löytyy paljon, molemminpuolista tulista ihastumista harvemmin. Kokemusta myös yksipuolisista ihastujista tutuissa, jotka ei tunne mua mitenkään erityisemmin. Itse en oo tätä lajia.

        siis suhun yksipuolisesti ihastuneita mut sä et heihin? sitäkö tarkoitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis suhun yksipuolisesti ihastuneita mut sä et heihin? sitäkö tarkoitit?

        Jep just näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kivoja ja perusmukavia löytyy paljon, molemminpuolista tulista ihastumista harvemmin. Kokemusta myös yksipuolisista ihastujista tutuissa, jotka ei tunne mua mitenkään erityisemmin. Itse en oo tätä lajia.

        pitääkö sen sitten olla alusta asti tulista....

        useimmiten ne saattaa sit loppuakin lyhyeen.

        en itse pidä sitä "perusmukavuutta" et olis syynä miks en ihastu. vaan se on aina jokin tiedostamaton juttu mikä puuttuu. tiedä sit mikä mus vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitääkö sen sitten olla alusta asti tulista....

        useimmiten ne saattaa sit loppuakin lyhyeen.

        en itse pidä sitä "perusmukavuutta" et olis syynä miks en ihastu. vaan se on aina jokin tiedostamaton juttu mikä puuttuu. tiedä sit mikä mus vika

        Perusmukavuus ei ole se syy. Enemmänkin se ettei klikkaa henkisesti, toinen ei ymmärrä omaa ajatuksenjuoksua, on liian kirjaimellinen tai hidas suoraan sanoen. Huumorintaju joka ei kohtaa.
        Flirtin ja hyvän energian puute tapailussa. Ihanaa tämä lesbodeittailu.🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusmukavuus ei ole se syy. Enemmänkin se ettei klikkaa henkisesti, toinen ei ymmärrä omaa ajatuksenjuoksua, on liian kirjaimellinen tai hidas suoraan sanoen. Huumorintaju joka ei kohtaa.
        Flirtin ja hyvän energian puute tapailussa. Ihanaa tämä lesbodeittailu.🤪

        hyvä et sä et oo liian hidas, ja onneks sä osaat heti flirttailla ja hyvä energia päällänsä.

        hieno homma et ihastuminen ei saa sua vähän jäätyneeksi.

        jää nähtäväksi kohtaanko enää naista joka näkis mun katseen läpi ja alun jäätyneisyys ei häntä haittaisi..


    • Anonyymi

      Olet mies. Lesbot ei edes ajattele mitään noin perverssiä.

      • Anonyymi

        Onneksi meitä lesbojakin on moneen junaan, eikä tarvitse elää stereotypioiden tai yhteisön odotusten mukaisesti.


      • Tietäisitpä vaan mitä kaikkea mieleen voi tulla. Onneksi et tiedä, järkyttyisit.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Tietäisitpä vaan mitä kaikkea mieleen voi tulla. Onneksi et tiedä, järkyttyisit.

        Miksi järkyttyä... tuskinpa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi järkyttyä... tuskinpa vaan.

        sulla jotain mielessä niin et hui hui.
        joku iso pyllyinen siihen liittyy. ja joku nuori nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi järkyttyä... tuskinpa vaan.

        Heh, ei sitten. :)


    • Anonyymi

      Mielelläni ryhtyisin Scarlett Johanssonin satisfyeriksi...🤣

    • Anonyymi

      Täällä olis kuuma femme, joka vois tukistaa ja voisit katsella tankotanssiani.

      • Anonyymi

        Yks tankotanssi kiitos.
        Mistäs kaltaisiasi löytyy tosielämässä?


      • Johan siinä tulee tukala olo, jos pitää vaan katsella ja välillä vaan tukistetaan, hahah. :D


    • Anonyymi

      Ihan Savosta löytyy😉

      • Anonyymi

        Tämä arpa meni nyt turhan kauas musta😉


    • Anonyymi

      Kai jööranin naama punottas niiku jygäl.

    • Anonyymi

      Kevät taitaa olla alkanut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe