Muro-bbs lopetetaan..

Anonyymi

Tulihan tuota luettua itsekin pari vuosikymmentä. No jäihän jäljelle viellä io-tech keskustelupalsta ja *tirsk suomi24. No S24 oli lähinnä vitsiksi tarkoitettu.

11

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suoli24 tietotekniikkapalsta on Windows /Linux sekopäätrollien valtaama, eikä täällä voi järkevästi keskustella mistään.

• Anonyymi

Mene hoitoon!

• Anonyymi

Tilalle tulee terveellisempi Müsli BBS.

• Anonyymi

Tuon foorumin/sivuston taso romahti siinä yhteydessä, kun Otava Media päätti ostaa sivuston. Sivuston perustajalle, kun lisäksi näytettiin ovea, niin oikeastaan se olikin siinä. Onneksi samainen kaveri laittoi pystyyn io-tech.fi -sivuston.

• Anonyymi

Suomi24:kin on vaihtanut omistajaa ties miten monta kertaa ja aina huonompaan suuntaan on menossa. Viellä 2000 luvun ensimääisellä vuosikymmellä S24kin oli ihan asiallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24:kin on vaihtanut omistajaa ties miten monta kertaa ja aina huonompaan suuntaan on menossa. Viellä 2000 luvun ensimääisellä vuosikymmellä S24kin oli ihan asiallinen.

Jossain vaiheessa tämäkin sivusto oli siedettävä. Nykyään täysi kaatopaikka. Syykin on helppo osoittaa. Tätä, kun ei mikään taho aktiivisesti moderoi, niin sisältö on valitettavasti sen mukaista.

• Anonyymi

Nykyäänhän palstalla on sellainen seriffi, että trollit menee läpi. Asialliset kirjoitukset poistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyäänhän palstalla on sellainen seriffi, että trollit menee läpi. Asialliset kirjoitukset poistetaan.

Totta puhut, kaikkea p*skaa kyllä siedetään mutta asialliset viestit poistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut, kaikkea p*skaa kyllä siedetään mutta asialliset viestit poistetaan.

Automaattinen konemoderointi ei toimi. Ihminen siellä pitäisi olla, mutta sehän maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Automaattinen konemoderointi ei toimi. Ihminen siellä pitäisi olla, mutta sehän maksaa.

Windowsissa ei toimi mikään eikä koskaan!

• Anonyymi

Noilla n.s hihhuleilla on kummallinen mielihalu päästä kirjoittamaan aivopierujaan joka ketjuun vaikkeivat asiasta mitään ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe