Tulihan tuota luettua itsekin pari vuosikymmentä. No jäihän jäljelle viellä io-tech keskustelupalsta ja *tirsk suomi24. No S24 oli lähinnä vitsiksi tarkoitettu.
Muro-bbs lopetetaan..
11
314
Vastaukset
- Anonyymi
Suoli24 tietotekniikkapalsta on Windows /Linux sekopäätrollien valtaama, eikä täällä voi järkevästi keskustella mistään.
- Anonyymi
Mene hoitoon!
- Anonyymi
Tilalle tulee terveellisempi Müsli BBS.
- Anonyymi
Tuon foorumin/sivuston taso romahti siinä yhteydessä, kun Otava Media päätti ostaa sivuston. Sivuston perustajalle, kun lisäksi näytettiin ovea, niin oikeastaan se olikin siinä. Onneksi samainen kaveri laittoi pystyyn io-tech.fi -sivuston.
- Anonyymi
Suomi24:kin on vaihtanut omistajaa ties miten monta kertaa ja aina huonompaan suuntaan on menossa. Viellä 2000 luvun ensimääisellä vuosikymmellä S24kin oli ihan asiallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24:kin on vaihtanut omistajaa ties miten monta kertaa ja aina huonompaan suuntaan on menossa. Viellä 2000 luvun ensimääisellä vuosikymmellä S24kin oli ihan asiallinen.
Jossain vaiheessa tämäkin sivusto oli siedettävä. Nykyään täysi kaatopaikka. Syykin on helppo osoittaa. Tätä, kun ei mikään taho aktiivisesti moderoi, niin sisältö on valitettavasti sen mukaista.
- Anonyymi
Nykyäänhän palstalla on sellainen seriffi, että trollit menee läpi. Asialliset kirjoitukset poistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyäänhän palstalla on sellainen seriffi, että trollit menee läpi. Asialliset kirjoitukset poistetaan.
Totta puhut, kaikkea p*skaa kyllä siedetään mutta asialliset viestit poistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut, kaikkea p*skaa kyllä siedetään mutta asialliset viestit poistetaan.
Automaattinen konemoderointi ei toimi. Ihminen siellä pitäisi olla, mutta sehän maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Automaattinen konemoderointi ei toimi. Ihminen siellä pitäisi olla, mutta sehän maksaa.
Windowsissa ei toimi mikään eikä koskaan!
- Anonyymi
Noilla n.s hihhuleilla on kummallinen mielihalu päästä kirjoittamaan aivopierujaan joka ketjuun vaikkeivat asiasta mitään ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243