Forssan hyvät puolet

Anonyymi

Onko niitä? Itse ole forssalainen, mutta töissä viikot muualla ja työkaupunkini on jotenkin inhimillisempi, vieraita suvaitsevaisempi kuin Forssa.
Kertokaapa nyt, mikä Forssassa on niin hyvää, että tänne sopisi vieraan ulkomailtakin kutsua?

20

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onpa sinulla hienon hieno ulkomaalainen vieras, jos tänne ei kehtaa kutsua! Kutsu sitten työkaupunkiisi, jos se on hienompi.
      Otapa fillari ja pyöräile tutustumaan kaikkiin puistoihin, nähtävyyksiin täällä Forssassa.
      Ja käy syömässä eri ravintoloissa, jotta tiedät, minne vieraan voi viedä.
      Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia esitellä kotikaupunkiani kenellekään.

    • Anonyymi

      No, niinhän hän onkin, fiksu ja kielitaitoinen, vaikkei oma kieli ole englanti. En nyt lähtisi häntä viemään pyöräilemään kuitenkaan, vaikka itse pyöräilen muuten.
      Yks mun suomalainen tuttu kävi täällä kerran , siis Forssassa ja sanoi, että eipä taida toista kertaa tulla. Kun ulkopuolinen kiinnittää huomion eri asioihin kuin syntyperäinen.

      • Anonyymi

        Kirjoituksessa ei sanottu, että vieras pitäisi viedä fillaroimaan. Ajatus oli se, että sinä itse tutustuisit kaupunkiin ja osaisit kertoa, mitä täällä on.
        Ja pääsee täältä tosiaan poiskin, ei ole pakko asua.
        Noin yleisesti, miksi nämä närisijät kuitenkin asuvat täällä? Muuttakaa pois.


    • Anonyymi

      Hyviä puolia on kakkos- ja kymppitiet. Niitä pitkin pääsee äkkiä pois kaupungista.

      • Anonyymi

        Totta, parasta vorssassa ulkopaikkakuntalaiselle sen lisäksi, ettei sinne tosiaan ole pakko jäädä.


      • Anonyymi

        Toivottavasti olet itsekin huomioinut em. tiet ja muuttanut paikkakunnalle, missä kaikki on hyvin.
        Ja jos olet poismuuttanut, silti käyt Forssan asioita seuraamassa?


      • Anonyymi

        Ja kumiveneellå loimijokea pitkin melomalla pääsee täältä pois ja rantaudu ja ala kävellä tuo kasvojen mustaaminen kenkälankilla sekä ilmoittautumalla pakolaiseksi avaa uusia näköaloja elämään.


      • Anonyymi

        Ja jos vielä on Citymaasturi tai vaikka sähköinen Tesla,pääsee täältä mukavasti pois eikä tarvii tuumailla koska joku Bussi täältä lähtee pos ja minne.


    • Anonyymi

      Forssassa on se hyvä puoli, että se pitää kaupungin sisäänkäynnit näyttävinä.

      Helsingin herrat näkevät heti Oikokadulla Forssan Lehden kohdalla, Forssan tyyliin ajateltua kulttuurihistoriaa.

    • Anonyymi

      Lähellä kaikkea, edullinen.

      • Anonyymi

        Halvaksi tulee kun tyytyy markettivaatteisiin, lähinnä mustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvaksi tulee kun tyytyy markettivaatteisiin, lähinnä mustaan.

        Niin se musta Taitaa olla Forssalaisten suosikkiväri vaatteissa.


      • Anonyymi

        Nyt vaan tainnut Putinin sormi iskeä.Noita ruokakauppojen hintoja silmäilemällä huomaa selvää hintojen nousua vaikka kahvi,leikkeleet leivät ym. Itse pidän Forssasta mukava rauhallinen kaupunki missä kätevä pyöräillen,kävellen liikkua ja puhdasta luontoa retkeillä vaikka sieni ja marjaretkillä.Tuo Tammelan kansanpuisto kanssa mukava retkeilykohde.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja tämä liittyy mihin?
        Nautitko sinä muiden vaikeuksista?


    • Anonyymi

      Aloittaja ei taida pitää Vorssasta kun täällä ei nuoleskella häntä. Viestinsä kertoo aikamoisesta katkeruudesta. Vorssalaiset ovat reiluja ja suhtautuvat muihin juuri niin kuin esim. muualta tullut itse tekee itsensä tuta.
      Olen asunut täällä 5 vuotta ja tutustunut hienoihin tyyppeihin ja itse kaupunki on kaunis ja lämminhenkinen, hyvä Vorssa.

      • Anonyymi

        Olet oppinut nuoleskelemaan forssalaisia. Ihan hyvä taitopuolen ominaisuus.


    • Anonyymi

      Helppo kulkea autolla tai jalan, ei tarvitse väistellä muita.

      Telian netti toimii, saa tilattua kätevästi ja edullisesti kaikki tavarapuolen ja osan ruokaakin muualta, halvemmalla ja helpommalla. Suoraan lokeroon tai R-kioskiin, kotiin.

      Saa edullisesti vuokra-asunnon, mekin myytiin oma ja ollaan vuokralla.

      • Anonyymi

        Huono ohje,liikenteessä, täytyy huomioida myös kulkijat ja väistää muuta liikennettä,Forssassakin laskettava jalankulkija menemään suojatiellä kadun yli ja autoillessa ei saa törmäillä muihin kulkijoihinEipä täällä Forssassa ole sitä liikennettä kun muutamalla kadulla.Oikeesti Forssa on ihan kiva kaupunki asua.


    • Anonyymi

      Hyvää kun nuorisotoimintaa on paljon ja voi sanoa etä reippaasti yli kymmenessä paikassa.
      Mikä on todellinen hyöty jääkö useat nuoret siihen toimintaan eikä hakeudu eteenpäin elämässä. Ei oo kovin halpaa toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe